Mooi project, lijp interieur ook :P In m'n 76er zit volgens dezelfde kleur in, alleen geen stoelen met hoofdsteunen. Maar veel succes verder!
|
Je achterste hoekjes zijn net Croky Chips :eek: :eek: :eek:
Had de mijne ook last van..............nu gelukkig niet meer !!!!!!! Maar ga zo door, gaat helemaal goedkomen RJ !! Grtz................ LRR |
Quote:
Dat hoop ik ook!! (vast wel) Hier nog even een paar pictures Zo... beetje bij beetje komt hij klaar!!!! :woowoo: |
Quote:
Dat lassen gaat wel goed komen zo te zien! Mooi interieurtje trouwens!, scirocco ? Heb namelijk ook zo'n setje. Alleen stoelen willen niet in de slede. Komt waarschijnlijk door een wijziging door de jaren heen. (let maar eens op de middenslee in vergelijking met die van je golf stoelen) Of heb je hier al een oplossing voor gevonden? Laat het me weten!! :D Succes met je project |
Quote:
Nou het zijn gewoon stoelen uit een MK1 waarschijnlijk '77 of '78. De stoelen zaten in een apart uitvoering van de golf waar eenautomatische gordel spanner in zat. Dus geen sirocco... Bij mij passen de stoelen gewoon in de orginele rail dus zul je zelf even aan het hobbyen moeten! Jij ook succes met je project! :rolleyes: |
Nou Afgelopen week maar begonnen met het blok, Heb hem helemaal kaan gemaakt en en in mat zwart gespoten. Denk dat ik de inlaat ook mat zwart spuit dus het hele blok matzwart. Een keer wat anders als verchroomd en gepolijst. (ook een stuk goedkopen;)) Maar mocht het niet bevallen kan ik altijd nog overgaan op polijsten.
Zal snel wat foto's plaatsen van het blok. Groeten!! |
Quote:
Ja, ik ga het ook zo doen hoor..........onderblok zwart, de rest grijs (eigenlijk zoals het origineel hoort, zeg maar). Enne............ :postpics: Grtz.............. LRR |
Quote:
Foto's komen nog... Maar ik doe het niet orgineel... Het hele blok van boven tot onder word mat zwart dus ook de inlaten enz... alles dus!! :iamwithst |
Quote:
Ja, dat gaat er ook goed uitzien denk ik............ons aller Rene (Mr Menie) had ook een begin gemaakt (dat doet ie wel vaker trouwens ;) ) met een 16V blok, en daar ook alles matzwart gemaakt.........leek goed !!!! Succes verder !!! Grtz........... LRR |
doen ze met trekkers ook robbie spuiten ze ook alles zwart .......waarschijnlijk motip
|
Hahahaha ja dat kan kloppen jarno!! lekker makkelijk en goedkoop!!
|
Nou nou
Zo zal ik er dan maar eens wat opzetten wat dan in iedergeval al klaar is.... :D
Nu de rest nog maaaaaaaaaaaaar het begin is er........ Morgen met je wielen beginnen..... :rock: Tjooooooooo |
:rock: :woowoo: :eek: :eek: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ahhhhhhhh..... :eek: :eek: :woowoo: :rock:
pfff dat is echt helemaal super echt niet meer normaal!!! Echt super kom morgen direct naar je toe even kijken!! Bedankt alvast en tot morgen!!!! |
kijk dan.... das weer super he!!!!! ;)
|
RJ heeft geen oog dicht gedaan vannacht :tongue: :tongue: :tongue:
|
:D:D:D:D
rj jij kunt vanavond helemaal niet ! |
zo dan! dat ziet er lekker uit! :eek: :woowoo:
|
Quote:
en waarom zou ik niet kunnen??? Vanavond even naar de wielen kijken! Als het net zo glimt als dit is het gewoon top!!! |
ja die klinen zie ner super uit !!
nee ik wou vanavond je fietsjes terug brengen !net na half 7 alst kan ! |
Nou we zijn afgelopen vrijdag naar essen geweest... Om kwart voor acht al in de file... Het sneeuwde niet normaal!! Na een tijdje werd het beter en we waren toen al snel weer in essen!
Mooi aan het inslaan geweest daar! Nieuw motortje voor de kooferbak open te doen want de klep word helemaal strak zonder wisser en slot. Ook nog een setje koplampen met kruis(niet heldere) en helemaal rode achter lichten! Ook een setje verchroomde deursloten en als klap op de vuurpijl een Hardheid instelbare schroefset met koni dempers! Dus wij hadden wel lamme armen vn het sjouwen.... :chair: De terug weg ging iets moeizamer door het weer... We zijn maar blijven overnachten bij patrick kever! Was wel gezellig daar met de smirnoffjes!! Menzen.... bist die nachste male |
All times are GMT +1. The time now is 00:55. |