Dit is mijn Sparco... zijn foto's van foto's dus helaas niet zo duidelijk maar denk dat het beeld wel overkomt :)
En nog eentje voor de duidelijkheid: |
@ VA: Het is een ZIJ! :tongue: Had om een dame gevraagd.
Oh en ben natuurlijk heel lief voor haar :hug: @ Jasper: De vorige heette Muis, deze heeft de naam Mojshi :D (ja I know ben een beetje wazig qua namen) @ P-Emmer: yup een russische dwerghamster :D Zijn de leukste vind ik! Ben je uitgehamsterd na de 16e ? ;) ;) |
Quote:
kheb nu een kat...van goud hamsters tot dwergmuizen..kheb alles wel gehad...maar die kooien zijn voorgoed weg gedaan. Opgegeven moment heb je er ook geen tijd meer voor :rolleyes: |
Heb ook weer ff fototje van Bram, hij is best wel gegroeid. :)
|
Wij hebben ook zo'n bankslaper:
Valt me trouwens op hoeveel duitse herders een baasje hebben die vw-fiel is. Zal wel met de afkomst te maken hebben.:D |
En als we het er toch over hebben, wie neemt zijn hond (of wat dan ook) mee naar meetings? Ik heb het een paar keer gedaan, maar hij wordt dan heel onrustig en hij is al niet zo blij met andere honden... kleine kinderen vindt ie leuk, een half uurtje, daarna wordt dat ook speelgoed, vooral als ze veel en hard rennen... voortaan blijft ie dus zeker thuis, totdat ie weer bij mij woont en ik er zeker van ben dat het misschien weer een keertje kan. Ik vind het vaak ook niet echt diervriendelijk, als ik mensen er de hele dag mee rond zie lopen en zo'n beest moet de hele dag maar volgen, of hij wordt in of aan de auto gezet voor een paar uurtjes.. ik zie ze persoonlijk liever niet dan wel. Behalve dan de puppies, die zijn altijd aaibaar en het is goed voor de inprenting :cool:
|
Kaya kan er goed tegen. Ze lag lekker te maffen tijdens de rondjes racen tijdens de laatste corrado meeting op het circuit. En ook langs 130db muziek uit autos lopen zal haar een ruk zijn, ze kijkt er niet eens naar.
|
onze ELMO een van de 27 katjes en onze waakhond KOJAK |
dit is de worst des huizes :) |
Quote:
...zit die ook op het Volksforum? Quote:
Whahahahaha!! :D |
zelfs de kat valt er van in slaap [de winterslaap]
|
zo we zijn weer een week verder :D
|
Zo dinsdag kregen we een mailtje dat we de hondjes al wel op konden halen !
Dus woensdag meteen in de auto gesprongen en ze opgehaald |
... en zo dus nog een stuk of 18, waaronder twee blauwe haaien... :) |
blauwe haaien? hoe groot zijn die beesten?
|
Nog maar een fototje van Bram, dan:
:rolleyes: |
mijn opa met zijn konijn :D :
|
Quote:
een centimeter of 15. |
hond :D
|
Jongen slingert kat over schutting
Nu.nl Uitgegeven: 27 juli 2006 13:19 Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 13:19 UTRECHT - Een 12-jarige jongen heeft woensdag in Utrecht een kat over een schutting geslingerd. De knaap kreeg een proces-verbaal voor dierenmishandeling maar de kat is spoorloos verdwenen, aldus de politie donderdag. Toevallig passerende agenten zagen het voor hun ogen gebeuren: de jongen lokte de kat pakte hem bij zijn staart en slingerde hem vervolgens boven zijn hoofd over de schutting. De politie vermoedt dat de kat gewond is geraakt en vraagt de eigenaar zich te melden voor een eventuele schadevergoeding. De daad van de jongen doet denken aan een televisiespotje van Radio 1, ten tijde van het WK-voetbal. Op het moment dat Oranje scoort, slingert een radioluisteraar uitzinnig van vreugde zijn aangelijnde hond boven zijn hoofd. Het diertje wordt gelanceerd en raakt zoek. De Sophia-Vereeniging tot Bescherming van Dieren bestempelde het spotje als een mislukte poging tot humor ten koste van een weerloos dier. Of er verband is tussen de daad van de jongen en het spotje, kan de Utrechtse politie niet zeggen. Reacties op dit bericht? Mail de redactie |
All times are GMT +1. The time now is 03:56. |