Quote:
hahaha :) Gelukkig heeft deze minder werk ! Ruitenwissers doen het, verlichting doet het......alleen deknipperlichten ombouwen naar europees systeem ! Het minimale laswerk is ook al gedaan (niet mooi, maar voor de RDW kan het er wel mee door) En hij remt........ Dus dat gaat zeker lukken !! woensdag gaan we beginnen, eerst maar eens naar de ACN morgen :) :D :rock: |
Vandaag een lekker daagie bezig geweest aan de bus :rock:
Alle onnodige bedrading eruit, en de knipperende remlichten (USA) omgebouwd naar aparte rem- en knipperlichten. Ook de sealed beams vervangen voor Golf I H4 koplampen! Zaterdag weer verder, remmetjes nalopen e.d. en dan is tie zo goed als RDW klaar :woowoo: |
Klusjes @ VA
Voordat we vanochtend aan de slag konden moesten we natuurlijk zorgen dat de amerikaanse taillights vervangen zouden worden door een setje waar 2 lampies in kunnen.
En verdomd als het niet waar is lopen we tegen 2 stuck NOS Gehause aan. :D |
Stop met het kopen van Goodies !
Ik zou stoppen met goodies kopen, maar deze kon ik echt niet laten liggen.
@Leon: zou misschien wel goed staan op een ovaal Deze had ik al, dus ik moet nu gaan kiezen welke ik hou. |
Quote:
hehehe, niet vertellen waar ze vandaan komen hè Joop ;) Leuk speelgoed !! |
Quote:
Idd een heeeeeeeeeeeeeeeele goeie optie voor op een (lees: mijn) ovaal :D |
STOP sign
Om het voor mezelf maar eens duidelijk te maken dat ik moet stoppen heb ik maar even mijn derde remlicht op de bumper gelegd. Let op : hij is 18CM in doorsnee. Weet nog niet of hij op de bumper komt. Wellicht midden achter op een mooi roofrack ? :confused:
|
sukkels! hebben jullie het echt niet door? joop,jij wel toch?
|
Quote:
Als je wilt chatten kan dat via MSN. :mad: Nu weer on topic Len. |
Dude, waar blijven die foto's ??
:rolleyes: :chair: b.t.w.: slangen zitten idd onder :tongue: |
Droppen zeg ik je
Aangezien de speling op de spindles toch te groot was en de bus a.s. maandag RDW gekeurd wordt heb ik gisteren bij Chris en Marco van Slammed Panel een setje dropped spindles gehaald. Vandaag hebben we die dus eigenlijk zonder problemen onder de bus gezet, waardoor hij als we hem achter niet ook een tandje verlagen waanzinnig 'rake' zal gaan staan.
Remleiding moet onder ipv boven zijn we nu achter. dus gaat allemaal goedkomen. Zaterdag nog paar kleine aktiepuntjes: claxon aansluiten, draad trekken van hoofdremcilinder naar remlichten. spoorstangen inkorten en als er tijd is tandje lager zetten achter. Dus de vrijwilligers mogen zich aanmelden om te komen helpen. Hier nog wat foto's. click er op om de rest van het project te zien of kijk op www.vwbuz.com |
Quote:
Dit vind ik een hele goeie reden! :cool: Beter dat hij gelijk verlaagd is, nu! Ik wilde gisteravond nog ff langskomen in 7-huizen, maar ik kon het helaas niet redden :( Better luck next time! |
Quote:
hehehe, idd !! Zat te veel speling op, tja.....2 opties ! Spindles reviseren, of gereviseerde dropped spindles kopen :D Ik zou VA niet zijn om voor optie 2 te kiezen! Alleen iets meer werk, want nu moet de achterkant ook nog even naar beneden voor maandag :woowoo: |
Ach, 'moet' naar beneden... Zo kan je toch ook wel naar de RDW, of levert dat problemen op?
:) |
Quote:
Pasword? |
Je moet de link in zijn ondertekst ff pakken, daar heb je geen password voor nodig..
|
ff op een van de foto's klikken Frank, dan werkt het wel.
|
Laat maar zakken
Ondanks dat ik zelf moest werken is er niet stil gezeten bij het werk aan de bus. Leon heeft keihard gewerkt en de bus staat nu een tandje lager achter en is rondom van nieuwe remleidingen voorzien. Morgen (hehe vandaag eigenlijk) moeten alle kleine overgebleven dingetjes gedaan worden.
Het vertrouwen is er volledig dat het gaat lukken, maar als iemand zich nog geroepen voelt om te komen helpen in Zevenhuizen dan issie uiteraard welkom ! Click op de onderstaande foto's of ga naar www.vwbuz.com om te kijken naar eerdere foto's van het project. |
RDW klaar
Gisteren in Zevenhuizen de laatste puntjes voor de RDW keuring van morgen gedaan. Al met al hebben we de hele dag nodig gehad, ondanks een paar puntjes van rust. Het was ook zo'n lekker weer.
Wat hebben we gedaan: Spoorstangen ingekort. uitgelijnd. Remmen onlucht en afgesteld, sjezus wat remt ie HARD. Uitlaatpakking vervangen, lekken gedicht. Draad getrokken van hoofdremcylinder naar remlichten. Claxonkabel getrokken en aangesloten. Nog een conti bandje gehaald (wat een moeilijke maat). Banden na sluit bij tyre centre er om laten leggen. Many thanks to: Leon, Oskar, Bart, Maurice, Erwin en de dude van het tyre centre. Nu nog even duimen dat ie maandag in één keer goedgekeurd wordt ! :rock: Click op de onderstaande foto's of ga naar www.vwbuz.com om te kijken naar eerdere foto's van het project. |
hehehe, nice foto's Joop !!
We zullen voor je duimen morgen :thumbup: Denk dat het wel goed komt, we hebben echt alles nagekeken wat nodig was. 15.40 uur had je de afspraak toch ? Ik zie je morgen :icon_spin |
All times are GMT +1. The time now is 12:53. |