ziet er kick'n uit klokie :D
|
ff een klein updatje!
Remschijven en blokken zitten eronder remt errug lekker moet ik zeggen!! Hier even een paar pic's velgen zijn wat smerig dus let daar maar niet al te veel op!! :wink: |
ff een update 2 lederen verstelbare kuipstoelen aangeschaft!!
de OMP GRAN TURISMO'S vuil zit op de lens van de camera :wink: |
ben wel benieuwd waar de stoeltjes vandaan komen en wat ze gekost hebben?
|
Quote:
vanwaar die intresse?? |
nou zijn erg vette stoeltjes en ik wil ze zelf ook ooit in de cabrio. dus vandaar. als je het neit wil vertellen hoor kan. kan ik ook mee leven. maar t was maar een vraag... maar wel leuk autootje zo
|
Quote:
Niet dat ik wil zeuren hoor, maar ami-platen mag officieel niet op jouw auto, en daarbij komt dat ik ze ook absoluut niet mooi vind. Ik zou gewone platen met die kunststof opgelegde letters nemen. Maar verder ben je er heel goed mee bezig Klokie !! Die Caddy van je maat is ook een leuk wagentje !!! Grtz.............. LRR |
Quote:
nieuw zijn ze bij biesheuvel.nl 545e per stuk! is wel het 2e type ik heb het 1e ik heb ze ook 2e hands en voor heel wat minder! |
Quote:
hmzz ami platen op cleaned bumpres vind ik mooier dan van die grote gele dan heeft het ook geen nut om ze te cleanen maja ik weet dat het niet mag maar waag het er op een maat van em heeft een europese passat en die rijdt er al 3.5 jaar zonder problemen mee dus zie het even aan! die caddy is idd heel mooi en lekker oldscool he!!! en bedankt voor je compliment! |
ff updatje
Kooi staat eindelijk in kleur :D Hier even een paar pics!!!!!!!!! |
Weer een updatje
2 Nette orginele koplampen voor de polo mijn eigen zaten vocht in enwerden dof!! Ook het chroomwerk van me kooi is vandaag binnengekomen Dus moest ik natuurlijk weer ff picca maken!! En nog wat ander klein chroomwerk (boutjes moertjes etc) |
ff weer een update (moest weer even he :P )
koplampen eringezet en uitlaat gemonteerd!! :D zo waren ze (hoe het komt :unsure: ) dof en veel vocht zo ziet het er nu uit een stuk beter dus!! :D uitlaatje zit er ook onder!! :D |
Ziet er goed uit man!
|
Vond dat het weer tijd werd voor een kleine update :lol:
nieuwe aanwinsten: dtm wisser met mechaniek van bonrath 7" tft schrempje van zenec En dat gaat er dus zo ongeveer uitzien!! :D :D :D |
Dat schermpje is niet echt verkeerd, maar ik zou die radio toch anders wegwerken, vind het geen porum zo :(
Maarja dat is mijn mening maar. Verder Toppie bezig :woowoo: |
Quote:
het scheeld dat als je goed leest van zo gaat het er ongecveer uitzien deze is mijn auto niet maar wel de inbouw!! :rolleyes: |
Wordt een mooi Polootje!! Ik zie je topic nu pas. Heb het even doorgebladert, goed bezig!!
|
ziet er toch goed uit? Die radio lijkt me niet zo'n probleem. Ik heb hem ook in mijn dashboardkastje gebouwd.
|
Quote:
Het scheelT dat als je goed leest dat ik zeg dat ik het anders zou doen, ik zeg daarbij NIET dat ik denk dat jij dat zo gedaan hebt.... :chair: Maar scheelT dat mensen toch alleen maar het negatieve lezen en oppikken... |
Quote:
tnx man! |
All times are GMT +1. The time now is 16:59. |