Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Weer eens wat anders, 10J onder de spijl!? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13036)

xmarcelx 24-08-2005 21:18

lekker doen waar je zin in hebt

lowrider 24-08-2005 21:32

Als ik het zou doen dan zou ik naar binnen werken , dus je torsiebuis inkorten , okee je moet je hele handel veranderen maar is zeker wel te doen ( zijn voorbeelden genoeg )
Ik zou niet zn wielkast erbij naast maken , ik vind dat eigelijk geen gezicht.tlijkt dan zo snel prutswerk ( je ziet duidelijk dat het Niet origineel is .en als je je bus ooit gaat verkopen kun je hem met originele rand beter verkopen dan met een bakje ernaast.0 tis wel handig met meetinks enzo je hoeft dan geen stoeltje meenemen , je kunt lekker op je spatbordje gaan zitten :cool: :biggrin: )
maar enfin tis jou bus dus je moet doen wat jou het mooiste/beste lijkt.

deze bus stond bij franklinsvwwerks.com . ( is volgens mij dezelfde als waar krukab de fotos van liet zien )

lowrider 24-08-2005 21:38

is wel 10 j volgens mij . Is volgens mij wel op dezelfde manier ruimte gemaakt voor de wielen. kan aleen op de site geen picture ervan vinden.

hajee 24-08-2005 21:39

Quote:
Originally Posted by lowrider

wow!superfoto!!da's echt wel dik!
en een keer wat anders inderdaad. :D

volksfahrer.nl 24-08-2005 21:42

Quote:
Originally Posted by skywalker

Wat een lap hè Tommy? En mooi hè? ;)

Mooi ook hoe ze die naad tussen de dorpel en het achterpaneel hebben dichtgesmeerd ;)

Maarre Luuk, dat gat in je scherm heb je toch alleen maar gezaagd omdat je de hele zijwanden van de bus toch gaat vervangen? En ons op het verkeerde been wilde zetten?
Of heb je echt aan de thinner gesnoven?

lowrider 24-08-2005 21:43

hier nog een paar .....

Gert 24-08-2005 21:43

Quote:
Originally Posted by keverpech
Mooi ook hoe ze die naad tussen de dorpel en het achterpaneel hebben dichtgesmeerd ;)

Je hebt er verstand van :D

Oskar 24-08-2005 21:45

Het is wat meer werk, maar die wielen gaan zeker passen zonder je schermen te verbreden. :wink:
Link

volksfahrer.nl 24-08-2005 21:49

Quote:
Originally Posted by Gert
Je hebt er verstand van :D

:biggrin:

Richard 24-08-2005 22:17

Quote:
Waarom denk je dat ik een tripple 10 geef voor krukab zijn post? ;)

En ik slaap er nog wel meer als één nachtje over hoor, 'verneuk' m'n bus niet zomaar. :p

maak ik me ook geen zorgen om... maar zoals bovenstaande foto's vind ik persoonlijker mooier en dikker eruitzien dan een verbrede kas..

iig. weltruste ;) :D

Airtime 25-08-2005 08:00

Quote:
Originally Posted by krukab

OEF! Deze is toch wel heel erg gaaf! :eek: :cool:

(Beetje offtopic, scuzi. :redface: )

krukab 25-08-2005 08:37

mjammie !!

Gert 25-08-2005 08:40

@ Luuk .. naar binnen versmallen met uitbouw ..
12 j moet luuken
( pun intended )

krukab 25-08-2005 08:46

Quote:
Volgens mij ken ik nog een gozur met zo'n krewkep, maar dat project schiet ook niet op... :p

:redface:

Eerst de variant afmaken ... dan is daarna de krukab aan de beurt !! :biggrin:

Moet zeggen dat het wel heel erg gaat kriebelen bij het zien van deze foto's :rolleyes:

krukab 25-08-2005 09:04

Quote:
Volgens mij moet de Westfalia ook nog tussendoor... :eek:

Ja en nee ... plan is om in 2006 met de variant op vakantie te gaan :wink:

Kblijf wel bezig om de westy rijvaardig te houden, maar de variant heeft nu prioriteit :)

Tommy 25-08-2005 10:49

Quote:

Wat een lap hè Tommy? En mooi hè? ;)

Euhmzzzzzzzzzz, ik mis je punt compleet... Maar tis wel mooi idd... Maar geen brede kassen? Dus mag ik de conclusie trekken dat je er uit bent? ;)

mafkees...

ps. Wanli rules, die banden koop je voor je leven(naja, kwa slijtage dan... ;) )

Volkswouter 25-08-2005 11:33

Quote:

Nice! :)

Jaja,Luukie luuk ,je weet dat deze bus 10cm verbreed is hé? Ben je al begonnen met lassen,want dan heb je zeker ruimte voor 12 of 13J achter.

Bruders 25-08-2005 11:48

tis wel leuk verzonnen en zeker dik met 10J...maar vindt het zonde bvan de bus...je trekt de lijn eruit ben ik bang...
maar tis jouw ding...
DUS DOEN WAT JE NIET LATEN KAN!!!!! ;-)

Tommy 25-08-2005 12:04

Quote:
Gefrustreerd?

Nu duidelijk?

Nu kan ik er echt geen touw meer aan vast knopen... Nee niet gefrustreerd, vind je gewoon een mafkees, maar je bent vrij om mij dat ook te vinden(iets in mij denkt dat anderen hier weer op moeten reageren. ;) )

Dat voorbeeldje van jou, waar ik op reageerde dus, is idd mooi... Maar dat tekeningetje, das heel wat anders... Dus als 10J niet past zonder je bus te verlassekassen... en als dat voorbeeldje wel past(zal iets aangepast zijn, maar niet zoals jij getekend hebt...) Dan heb ik zoiets, dan neem je toch 9J, want dat staat dus wel mooi zo te zien...(er vanuit gaande dat dat voorbeeldje dus smaller als 10J is, dus dan gok ik 9J? niet bijdehand doen, zie iig zo wel dat het geen 7J is... ;) )

lowrider 27-08-2005 00:44

ja het is maar een paar cm , gewoon naar binnen werken man !dus je torsiebuis versmallen.

voor de APK mogen je wielen maximaal 3 cm uitsteken meen ik dus als je daarbinnen zit hoef je niks te doen ... :biggrin: :confused:

All times are GMT +1. The time now is 10:53.