![]() |
ahum, luisteren die dan ook naar ska-muziek? :D
|
Quote:
Sterker, speelt zelfs in een ska band :biggrin: Maarre Marcel dude...laat je bus maar primer, twee bussen met een iron cross kan men schijnbaar niet aan! ;) |
Quote:
De gendarmerie? |
Mooier zo in the used look :D
Nog even een uitleg voor de mindergelovigen Copy from www.choppers.com The meaning behind the Iron Cross represents the same principal value as other cross medals such as the British Military Cross, Victoria Cross, or the United States Distinguished Flying Cross, Navy Cross, or Army Distinguished Service Cross. It is unfortunate that the Iron Cross is not held in such high esteem as these other medals. Many today believe that the iron cross no longer has such a negative association with it. It has been brought into the mainstream ironically by bikers and more specifically, chopper builders and riders. Most today feel that the Iron Cross is one’s badge of belonging to the chopper world and also a symbol of courage and freedom. It should be worn proudly. En mijn Vespa met Iron Cross |
Quote:
Was niet flauw bedoeld hoor..ik vraag me gewoon af hoe men reageert op dergelijke tekens als je niet de achtergronden kent, maar, net zoals het overgrote deel van de niet-geïnformeerden, vermoedt dat het "iets met de oorlog" te maken heeft en dat daardoor de berijder van de bus wel een heel enge man moet zijn. met verwerpelijke sympathieën. Wat te doen? Die mensen in de waan laten, of juist een uitgebreid verhaal aan ze af gaan steken hoe alles wél in elkaar steekt? M.a.w....is het je de 'bijwerkingen' waard? |
Quote:
De iron cross kan dan net zo'n waarde hebben als die crosses uit de USA of de UK, maar waarom hebben ze juist het Duitse teken er uit gehaald? De chopper wereld is niet bepaald van Duitse oorsprong. Veel mensen zullen het eerder als een symbool van 'bezetting' zien dan van 'vrijheid'. Maar goed, we kunnen eindeloos doordiscussiëren over dit onderwerp. De vraag was "iron cross erop gespoten, cool of toch niet?", ik vindt het niet vet-t-t-t-t-t, maar hey, it's a free country! Ik heb alleen ff willen aangeven WAAROM ik het niet vet-t-t-t-t-t vind. ...en ik ben ook al geen voorstander van verlagen, het is me allemaal wat. :rolleyes: |
Quote:
Ja, maar daar kan jij niks aan doen :tongue: |
Gelukkig maar dat iedereen zijn eigen mening heeft...ik ben er blij mee!!
Toen ik vandaag aan het cruizen was met de bus, zag het er erg stoer uit in de winkelruiten ;) Heb de andere zijde ook al gedaan! Vandeweek nog stripen, blok reinigen en in orde maken en vrijdag naar Spa ermee! :biggrin: En hoe lager je bus, hoe makkelijker in en uit stappen :wink: Ben benieuwd op de reacties van de toekomstige projecten (heb een andere bus als daily driver op het oog...) :wink: |
die kale jongens op de hoek hahahahahaha
|
Gewoon doen wat jezelf het mooiste vindt.
In de hot rot wereld wordt het kruis ook gebruikt. Ik heb hier een Mini Clubman Estate (is geen bussie dus) staan die deze winter uit elkaar gaat. De bedoeling is dat dit een hot rod gaat worden. Ik kreeg laatst een mailtje van een kennis die eventueel iets in de richting van een choppen wil painten. grtzz Martin ![]() heb gezocht naar de site maar kan deze niet vinden. |
All times are GMT +1. The time now is 22:19. |