Quote:
Perfect, Ik heb ze ook, maar moest er even een PDF van maken en uploaden enz. Ik had dit van het weekeinde even voor je willen doen, maar je hebt het al voor elkaar :) |
Heb je er nog andere injectoren erin gezet?
Ziet er verder strak uit. Al Elsa binnen gehaald 😉. |
Zeker, anders krijg ik niet genoeg zegels bij elkaar hè.
Ja de schema's ff laten uitprinten, krijg Elsa niet geïnstalleerd #}%^* |
Zo nu net de eerste meters gereden :)
Ben de laatste paar dagen druk geweest met de kabelboom en het oplossen van storingen. Ik had oa probleem met de remlichtschakelaar en met de lpfp ook had ik een probleempje met het starten, of liever gezegd het niet starten haha. Inmiddels zijn alle problemen verholpen en heb ik vandaag voorzichtig de eerste meters gereden wel voorzichtig aan want ik zit nog te wachten op de 2 platte Spall ventilatoren voor op de radiateur en heb geen zin in een warmloper met een nieuwe motor. Verder heb ik ook de dikke intercooler gemonteerd en ben ik druk geweest met alle laatste losse eindjes af te maken morgen nog een dagje en dan hoop ik dat ik wat km kan gaan maken, er zullen nog wel wat dingetjes aan het licht komen maar dat hoort er nu eenmaal bij,inzet is natuurlijk ook de sport om dat dan weer voor elkaar te krijgen. Intercooler Auto Filmpje van 2de keer starten |
Lekker bezig Roy! Had wel een iets vrolijker gezicht verwacht op het einde van het filmpje :D
|
Haha, dat word knippen
|
Ligt dat aan mij? Ma ik zie geen filmpje.
|
Vet project!!
5 cil. Audi powerrrrrr |
Zijn er sinds afgelopen maand nog vorderingen :thumbup: :D
|
Zeker wel haha
|
Heb er niet veel tijd voor maar ben behoorlijk druk bezig geweest met storing zoeken en oplossen.
En daar horen natuurlijk ook test ritjes bij! Wat een geweldig geluid en emotie komt er uit zon motor en de beleving is nu echt super! Hier heb ik het ook grotendeels voor gedaan omdat de 2.0 weinig emotie geeft. Ik zal binnenkort een iets uitgebreider verslag van de vorderingen posten en wat filmpjes... Word vervolgd |
Het ziet er zo op de foto's allemaal erg strak uit :thumbup:
Als je onder de motorkap kijkt zou je zeggen dat het origineel zo geleverd is in de golf :D |
super project ! koppel van zo'n rs blok is uber vet !!
ps: had mij eens gecontacteerd.. 2000eur regel ik je een splinternieuwe 2.5 5cil blok. 0kmters in de krat. alternator en waterpomp bijgeleverd. (zonder turbo) ik heb voor mijzelf ook een nieuwe liggen incl nieuwe handbak golf 6 gti. word in mijn mk2 ingebouwd na dat deze op O-platen staan (belgie) blijf foto's posten ! :-) |
Voor 2k een rs 5 cil? Gek :screwy:
Zal wel een US 2.5 zijn? |
U mag me voor 5 stuks op de lijst noteren! :cool:
|
Quote:
ik heb niet gezegd dat het een rs blok is ! ik zei: 2.5l 5cil .. idd een USA versie. sixpack@ nog intresse? want kom ze maar halen dan. |
Super mooie auto, en een heerlijke motor.
zit met smart te wachten of de filmpjes. Misschien iets in de trend van de Golf 1 ??? Machtig mooi filmpje was dat :thumbup: |
Quote:
Alleen RS blokken voor 2K svp :thumbup: |
en.....rijdt ie? :D
|
Vindt de sound zwaar tegenvallen.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:41. |