Ik heb toch voor de makkelijke weg gekozen ik wou een 21/5 watt in de fitting doen maar die past er niet in jammer genoeg anders had ik een gaatje geboord met een koperen staafje en zo een + maken voor de constant brandende lamp.
Ik heb nu met de dremel een gat gemaakt onder het originele knipperlicht en ben nu de draden aan het aansluiten De draad naar de schakelaar ligt al naar binnen ik moet alleen naar de sloop voor nog 1 originele aansluit stekker (had er nog 1 liggen) dan kan ik de boel laten branden :thumbup: |
foto na afloop eh! :thumbup:
|
Ik heb al wel vast 1 foto de rest komt morgen als ik naar de sloop ben geweest ;)
Morgen zal ik een foto plaatsen van het resultaat :thumbup: |
voor je verder gaat: krijg je dat knipperlicht nog wel ingebouwd zo? Er is nogal beperkt ruimte daar...
|
Je hebt idd kans dat je hem er niet zo ingeschoven krijgt, maar je kan hem erook indraaien als de knipper er al wat in zit geschoven denk ik zo?
|
Nee hoor ruimte zat er zit een heel groot gat onder het knipperlicht daar past nog wel een knipperlicht onder er is wel over nagedacht :D
Of bedoelen jullie de twee lampjes dat ze elkaar raken??? |
Nee dat de fitting de bumper oid raakt bij het erin schuiven, of niet past ivm andere dingen die in de buurt van het knipperlicht zitten (zoals accu, kabels of slangen etc).
|
Quote:
Dat is dus ook wat ik bedoel. Edit: even zelf naar buiten gelopen, want heb bij mij de knippers er even uit liggen vanwege werkzaamheden, ruimte zat daar inderdaad. Moet geen probleem zijn, alleen even de aanzet om ze erin te zetten. Maar dat valt ook nog mee. :thumbup: Edit 2: Idd, raken die lampjes mekaar niet? |
De lampjes raken elkaar niet hoor het lijkt wel zo maar er zit genoeg ruimte tussen :thumbup:
|
goed opgelost nico! ben benieuwd naar t resultaat :)
|
Het US-light probleem is opgelost ik miste nog 1 draad op de achterruit verwarming schakelaar de + van de lampen zit er niet op ja dan doet hij het ook niet :shake:
Ik zal vanavond even een foto maken en plaatsen :thumbup: |
Vanavond foto's met de gele folie erop! :)
Meteen ff foto's van onze auto's bij elkaar! |
Ja dat is leuk neem ook ff fototoestel mee :thumbup:
|
|
Hallo allemaal,
De foto s zijn al geplaatst ik heb verder dezelfde foto s de us-lights doen het en de gele folie zit er op. Morgen wil ik beginnen met de achterklep strak maken en ik wil ook nog kijken of ik mijn achterlichten ook in us-style kan maken :thumbup: Het was erg gezellig Pieter bedankt voor je hulp en de koffie :thumbup: Toch nog even een foto van de blauwe teller platen ;) |
Was gezellig en leuk! :)
Blauwe platen zijn leuk, en goed gelukt! |
Zie je begint er toch ook wel zin aan te krijgen blauwe leds in je Golf 2 dat dacht ik al wel :D
Ik heb nu twee achterruitverwarming schakelaars in zitten hebben jullie nog een leuk idee om de van de 2e iets moois te maken ik heb wel zitten denken aan iets met een blauw ledje en dan in plaats van het verwarming tekentje iets anders te maken?? Wat ziet alles er smerig uit van zo dicht bij :D Mochten jullie een leuk idee hebben dan hoor ik het graag :thumbup: |
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn achterklep electrisch gemaakt met een cv kastje van de sloop uit een Renault Megane die heeft een + en - dus dat is makkelijk aan sluiten. Ik heb nu een drukknop op het dashbord en 1 keer drukken en hij is open. Het cv pompje zit op zijn plek ik hoop dat het te zien is Vanaf de buitenkant door het gat van het slot. Het drukknopje. Ik heb met rvs schroefjes een plaatje vast gemaakt omdat ik niet kan lassen helaas ;) Ik heb de boel geplamuurd en bijna glad morgen ga ik verder ik heb wel even een mooie kleur op de klep gezet tegen het roesten ik had wat kale plekken op de klep. Morgen ga ik weer verder met het glad maken van de plek waar het slot heeft gezeten. Het meeste werk was de + draad trekken door de achterklep en naar voren naast de radio :thumbup: :) |
Mooizo!
Auto gaat toch echt groen worden offe... :P |
Nee hoor dit is puur even tegen de roest ik had wat kale plekken en die zijn na een halve dag al verroest.
Hij blijft wel geel denk ik, ik ben er nog niet uit :shake: :shake: :shake: |
All times are GMT +1. The time now is 05:18. |