Quote:
Jan heeft een pm. Thanx. ;) |
youre welcome
|
Zou er nog iemand zijn die voor mij C2 en S4 velgen in gepolijste staat wil
shoppen. Zit toch hard aan zo'n setje te denken. |
plaats hier dan maar foto's van de velgen,
dan zal ik nog es een poging doen ;) |
Quote:
Ok bij deze dan. Hoop dat je er wat mee kan. |
TADAAAAAAAA: :biggrin:
|
Die C2's zien er ook erg goed uit.
De keuze wordt lastig. Zal gaan tussen de BBS of deze denk ik. IIg bedankt voor het shoppen. De S4 mogen ook nog hoor als je je verveelt ;) |
Quote:
:o |
Na lang wikken en wegen en rijden natuurlijk
en alle WOB, VW Scene en VW Speed's door genomen te hebben, heb ik besloten de passat te houden en het voorgenomen project toch nieuw leven in te blazen. :confused: :eek: :D Ik heb een mooie set velgen gevonden op internet. Nu even kijken of die ook daadwerkelijk eronder komen. Ben btw nog steeds op zoek naar een embleemloos front en zwart leren bekleding dus als er iemand is die die spullen nog ergens te koop weet dan hoor ik het graag |
Kan dit topic verplaatst worden naar projecten of moet ik een nieuw topic starten daar????? Mods???? :confused:
|
al gedaan ;)
|
Marc,
je bent goed bezig voor me de laatste tijd ;) |
Zo zondag de nieuwe velgen gehaald.
en gisteren gelijk even gemonteerd om te kijken hoe breed ze staan. Het zijn C2 velgen geworden in de maten 7J met SP9000 195-40-16 en adapters van 30mm aan de voorzijde en op de achteras komen 9J met SP9000 215-40-16 met 40mm adapters. Schroefset wordt later geplaatst, hij is nu 35mm verlaagd dmv veren. Zo staat hij nu voor de winter. Dit is linksvoor. Dit is een close up. De 9J velg achter. Zo ziet het eruit van bovenaf aan de achterzijde. Wel breed maar niet te breed volgens mij. En een totaal plaatje van de linkerkant. Betere foto's volgen nog maar het regende te hard gisteravond dus vandaar. |
Ziet er goed uit, maar je rijdt zo in de winter? C2 killert! :mad:
:hug: |
Nee Mark,
was even om te passen. Ze liggen netjes warm en droog binnen. De wintervelgen met de wieldoppen zitten er gewoon weer onder. ;) |
Quote:
Ik schrok al! Maar dan ist goed...Ziet er zeker goed uit! :hitit: |
funky!
|
Topic mag verwijdert worden omdat de passat alsnog verkocht is.
Gaan nu rustig opzoek naar een nieuw project. |
All times are GMT +1. The time now is 09:03. |