Quote:
Gaat ie wel 10km harder mee ;) |
|
|
Biesheuvel motorsport is bezig met een zolderopruiming, er zullen dagelijks nieuwe artikelen worden toegevoegd tegen scherpe prijzen :thumbup:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/305941.html |
Ook mooi:
https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-a...659584-223-8080 Quote:
|
Volgens mij is dit de koets die iedere paar jaar weer wordt aangeboden. Dan weer wordt verkocht en een paar jaar later weer duurder wordt aangeboden. Dan weer wordt verkocht en een paar jaar later weer duurder wordt aangeboden. Dan weer wordt verkocht en een paar jaar later weer duurder wordt aangeboden. Dan weer wordt verkocht en een paar jaar later weer duurder wordt aangeboden. Dan weer wordt verkocht en een paar jaar later weer duurder wordt aangeboden. Dan weer wordt verkocht en een paar jaar later weer duurder wordt aangeboden.
Maar opbouwen doet niemand. Een soort Ebay dochter :D |
15 jr terug ook is een witte carrosserie te koop gezien , ook in Zwitserland
Staan in de VWM's dan helemaal geen nummers ? |
Quote:
Niet alleen in VW motorsport koetsen staan geen chassisnrs ook bij nieuwe koetsen die niet motorsport gerelateerd zijn Als ik het geld had wist ik het wel,ik had hem direct gehaald ;) |
Quote:
daar is niets nieuws aan... iedereen met een golf 1 of 2 denkt volgens dat principe ;) als je ziet wat voor een prijzen met vraagt voor een golf 1 gti of een golf 2 rallye tegenwoordig... zijn ze eigenlijk niet waard. voor dat geld zijn er wel veel betere en leukere auto's... en toch krijgt men het vaak nog verkocht |
In Duitsland staat er ook nog een 1tje te koop, kale carrosserie van een Rallye (zonder nrs) voor €8000,-. Maar staat er ook al ff.
|
Scirocco Inlaat 16vG60 VwMotorsport
Dikke Scirocco inlaat 90graden bocht G60 gasklep G60 injectoren grijs Fuelrail Gaskabel Weet zn prijs wel, €695,- 90 gradenbocht 16VG60 €199,- :D |
Inlaat is inmiddels verkocht ;)
|
Quote:
Dat is snel, je hebt dan ook maar 1 koper nodig. Hier nog wat voor 4 euromeier Dikke scirocco inlaat 16v |
All times are GMT +1. The time now is 14:14. |