Pfoi....echt een supergave Mk2 !
|
No words needed :D
|
Herhaal recept? :cool:
|
Zoiets maar dan beter! :)
Nu bezig met de remmen achter, dot kon natuurlijk niet achterblijven. Nieuwe remankers/stofhoezen, alles netjes maken en de klauwen rood zoals voor. Dan de remmen ontluchten, APK fixen, uitlijnen en dan maar eens meters maken :thumbup: |
Die compomotive zijn echt briljant onder mk2!
|
Ben zelf ook erg nieuwsgierig naar het eindresultaat, maar er laten wat onderdelen voor de achteras op zich wachten..
Tussendoor nog wel wat update's: Tellerklok ontstickert en verlichting werkend gemaakt :) Logo's gemonteerd En een radio'tje gekocht ;) |
En door!
Vrije dag gister, dus weer lekker aan de slag geweest. De G-lader gedemonteerd, en deze is voor revisie naar Arno Zijlmans. We gaan ook direct de hele motorruimte opfrissen, dus heb al vele onderdelen gedemonteerd en schoon gemaakt. :thumbup: En de achterbumper gemonteerd, zou ik maandagavond even snel doen. Maar de imitatie achterbumper had een andere bumperbalk. Stond heel toevallig nog één originele op marktplaats, dus deze had ik gister binnen ;) En een setje originele Hella's gemonteerd, de GTI achterlichten waren niet super netjes. En vindt dit persoonlijk goed staan. Vrijdagavond richting het midden van het land voor de volgende update :cool: |
lekker bezig man! mooie update's :cool:
|
Ziet er idd weer :thumbup: uit!!
|
Kreeg een plaatje binnen van Arno, lader gaat nu weg te parelstralen en is dan klaar :)
De auto staat nu weer op 4 poten, remmerij achter is weer netjes. Klauwen en tangen gespoten, nieuwe remstofschilden. Geen foto's van maar goed, wel eer van m'n werk gehad :D Aangezien ik dus wacht op een aantal onderdelen, en alle steunen en motordelen nog netjes moet maken al wel vast begonnen met het schoonmaken van de motorruimte. Dasty is echt top spul ;) Komende dagen dus allemaal pakketjes als het goed is, en dan kunnen we weer verder :thumbup: |
Die wielen :thumbup: :thumbup:
|
lekker bezig man! en wat een fijne ruime sleutel ruimte :cool:
|
Tussen de bedrijven door weer even wat kunnen doen, ben weer in de opbouwfase. Gezien ik een huis gekocht heb en dit jaar toch ook nog wel even wil rijden met de GTI alle vrije uurtjes nog zoveel mogelijk in de auto stoppen :D
Veel onderdelen voorzien van een nieuwe laklaag, om een frisse look onder de kap te krijgen. Misschien in de toekomst de motor er nog eens uittrekken om alles grondig aan te pakken, maar dat zit er voorlopig niet in. Ook nog een nieuwe daily gekocht, die ook nog even een snelle metamorfose krijgt voordat ik hem met jullie deel :rolleyes: |
Spannend, hou ons op de hoogte :D
|
Update's voor de MKIII :D
En de MKII :thumbup: |
daily word ook al precies netjes zo :thumbup: lekker bezig weer
vooral nog even afmaken nu je het huis nog niet hebt :tongue: :D |
Netjes !! Die Mk3 smoelt ook een stuk beter zo..
|
;)
|
:thumbup:
|
Nog twee nieuwe handremkabels monteren en dan kunnen we weer de weg op! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 16:58. |