en de gluâh buâh
is toch niet te gleueueueueueeueueueueueuven, is toch nie normaal meer! gaat ze d'r autootje wassen, houdt ze gewoon haar kleren aan, das toch nie normaaal. Das toch helemaal nie noooodig.. rembo en rembo op dvd :D helaas purno nog niet, met zn kietelaar :D .. geweldig is het dat je die dingetjes als kind toch niet begrijpt en als je nu terugkijkt dat het eigenlijk te schunnig voor woorden was... :D |
Quote:
Nee; Rembo & Rembo is cult! :cool: |
Oma Knots: "Ouwe zemelaar!"
Tante Til: "Een kloddertje roze hiiiiieeeer, een kloddertje roze daaaaar" Neef Herbert: "Speledingetje" Onkel X: "Hands up, als zodanig!" Dolf Brouwers (Sjef van Oekel) : "Reeeeeds!!" Meneer de Uil: "Lieve kijkbuiskindertjes" Lowieke de Vos: "Dat word weer smikkelen en smullen", "Hatsikidee" Zoef de Haas: "Zoef zoef" Momfert de Mol: "Mohohohohohh" Truus de Mier: "Tuutudetuut" Ome Willem: "Broodje poep", "De grote grijze geitebreier" B2: "Watzeggie?" De Baron: "Drommels, drommels en nog eens drommels". "Sukkel, uilskuiken, frikandel!!". "Japie, in de wagen" Pim Fortuyn: "Ik heb er zin an". "At your service" Snoop Dogg: "Shizzle my nizzle" Eddy Wally: "Geweldig!" "Ongelofelijk" Johan Cruyff: "Italianen kunnen nooit van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen". "Da's logisch" Tommie: "Poehee" Herman Finkers: "Mijn broer heeft een dansje ingestudeerd. Het dansje duurt 42 seconden, dus u verveelt zich geen minuut" Ivo Niehe: "Vanavond een bijzondere uitzending van de TV-show" Hyacinth Bucket: "It's bouquet, not bucket!" "Sheridan!" "Candlelight suppers" Onslow: "Nice" Jack van Gelder als voetbalverslaggever op de radio: "10 meter over de middellijn" Arno Vermeulen: "Gaat Ã*e scorennnn?.. Nee" Hugo Walker: "Komt dat schoooot" Herr Flick: "You may kiss me" Helga: "Bring him in heeeere!!" "General Von Klinckenhoffen" |
Quote:
purno de purno, met buurvrouw Kittelaar :biggrin: |
Quote:
en volgens mij ook de banane man kan ik me vaag herinneren. en professor frankenstein. bassie adriaantje adriaantje!!! biediebiediebiedie bassie ff aan de binnekant van mn ogen bekijken |
darth fader kgg yes master!
|
Beam me up scotty!
Is nooit letterlijk zo uitgesproken, maar is wel erg ingeburgerd :D |
Fam. Knots voice over: ondertussen....op de zolderkamer van tante Till
|
tommy van sesamstraat poeh hé poeh hé innieminie
|
Quote:
idd. was magistraal vroeger op de buis... |
voor als iemand niet weet wie purno de purno is hier is een site kan je zien wie hij is
http://www.vpro.nl/data/projecten/p...rno/index.shtml |
purno de purno sapperdosio
|
of ik lust wel een pannenkoek.... purno de purno
|
Quote:
purno rules big time!!! |
ajetoo Buur ! van Buurman en Buurman ;)
|
Jiskefet!
[urlhttp://huge.cajones.org/~dick/jiskefet/shoarma.mpg[/url] |
hehehe
he lullo, heb je nog geneukt???? |
Bijna de hele week!
Maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, donderdag bijna, vrijdag bijna, zaterdag bijna en zondag bijna. |
er zit een haar in mijn glas... het tapijt ligt vol met peuken....
er zit een haar in mijn glas... en ik heb zin om je stevig in je kont te :eek: jiskefet..[ asbak in het fries ;)] en de test van de valhelm van de pizzakoerier natuurlijk... |
Jiskefet rules :D
You stupid woman, can't you see this girl is ..... Rene van Allo Allo ;) |
All times are GMT +1. The time now is 10:48. |