Klopt! Maar had weer eens veel te veel haast dus even een berichtje sturen en een bakkie koffie drinken zat er ff niet in :tongue:
Sja, soms zit het mee, en soms zit het even tegen.. Project manta moet nu inderdaad weer even wachten.. Maar goed werk heeft tijd nodig :D |
Je hebt weer lekker pech zo met je velgen ....
Heb je een link naar je Manta project? Ja , ook ik vind sommige opels best oke ;) |
Van de manta heb ik eigenlijk nergens een goed up-to-date project topic lopen..
Tijd lang actief geweest op het Opel-forum, maar ik erger mijzelf daar meer als dat ik er iets aan heb, dus daar kom ik ook bijna nooit meer. Ik zal 1 dezer dagen eens wat foto's posten. |
Hier staan enkele foto's in,
Weet alleen niet of je ze kan bekijken, of dat deze afgeschermd zijn: https://www.facebook.com/media/set/...51712043&type=3 |
Quote:
wat klinkt dat toch herkenbaar, dat haast en weinig tijd hebben :tongue: |
Fijn he dat OEM xenon, ik hoef ook niks anders meer.
Wel flink balen van zo'n gerestaureerde set zeg... Je kunt zulke dingen beter zelf doen :screwy: |
Inderdaad balen..
Set is nog altijd niet klaar helaas. Puc heeft het er maar druk mee... Inmiddels een ander setje onder de bora zitten waar ik tijdelijk mee rol. Afgelopen weekend in Well geweest, Volksdub weekend. Wederom een super weekendje gehad, kan nu al niet wachten tot volgend jaar! |
Afgelopen weekend even weg geweest met de vriendin.
Eerst naar Parijs gereden en daar 2 nachten overnacht, en op onze terug reis even een ommetje gemaakt naar La Roche. Hier vond ik een leuke plek om mijn nieuwe spiegelreflex eens uit te proberen.. Betreft een instapmodelletje, Canon EOS 1000D met 18-200 Sigma lens. Zoals jullie kunnen zien gaat het scherpstellen me nog niet helemaal goed af, maar ik heb alle tijd om dat te leren ;) |
hoe staat het er nou voor met de velgen emiel?? blijft maar duren en duren he?
|
Inderdaad John, wilde ik nog vertellen gisteren, maar in de gauwigheid kwam het er niet meer van.
Nog altijd geen antwoord van Puc (Velgen liggen er inmiddels al 4 (!!!) maanden) Dus sinds een week weer bezig met het zoeken van contact met Stefan (Was zijn mobiel nummer kwijt geraakt omdat mijn telefoon kapot was) Dit seizoen wordt het niet veel meer met die Daytona's. Wellicht bij VW Outlaws, maar dan is het weer bijna tijd voor de winterwielen.. :( |
4 Maanden? Ben je zelf wel helemaal lekker of?
Gaat ie ze na maken ofzo en helemaal CNC vrezen uit 1 stuk ofzo wat is de bedoeling? Na een maand haal je ze toch op, ga je ergens anders heen? :confused: :confused: |
jullie wilden gewoon te snel naar huis, stel zuip lappen :D
4 maanden word inderdaad echt te gek, stappen maken emiel. anders liggen ze er over 4 maanden nog! |
Quote:
Maatje van me heeft zijn verdichte zender turbo's na 2 jaar op kunnen halen bij puc... Nooit geen puc voor mij. |
Wielen ophalen en een klap op zijn muil erachteraan... hoppa
|
Quote:
:screwy: |
Lijkt me niet de oplossing!
|
Haha, nee dat is niet mijn stijl.
Maar ik sta wel op het punt om er binnenkort even naar toe te rijden en te vragen wat nu de exacte gang van zaken gaat zijn. Baal er wel van! |
Het is gewoon uitermate jammer dat Puc zo slecht communiceert. Wat je, vind ik persoonlijk, ook niet kunt maken als bedrijf zijnde.
|
Ben ik 100% met je eens!
Hij heeft blijkbaar goeie reclame niet nodig. |
Toeval?
|
All times are GMT +1. The time now is 10:19. |