Quote:
Nou ook daar ga je gewoon mee in de rondte als het glad is. |
Quote:
staan straks weer op marktplaats te koop , "alleen in de zomer gebruikt" :thumbup: |
Quote:
;) |
Thks Rick voor de foto
|
Wij zijn ook even langsgeweest , deze keer als bezoeker . Alberto en Ron ( Variant110) waren ook even mee in de Variant .
S'morgens toen ik van bed kwam , rond half 7 was het hier mooi droog weer , en vol goede moed de schuur in , de spullen in de auto en die kant op , om de heren op te halen voor naar de Mwm . Toch snel nog even op Fb kijken ivm de laatste ontwikkelingen , en toen zag ik de auto van Chris , bedolven onder de sneeuw ! Even een kleine schrik ,maar ja , wat wil je , het is tenslotte een Midwintermeet !!!!!!!!! Het was al met al een gezellige dag , heb even bijgepraat , en even een dik uur bij de ingang bij Ebut gestaan , en me daar erg vermaakt ;) En dit weer paste erg wel erg goed bij , was trouwens ook blij dat ik de winterbanden nog had laten zitten :thumbup: Nog even voor de Vw speed crew , bedankt voor de emmer(s) :thumbup: , en op naar de Summer meet ! Daar wil ik zeker bij zijn !!! |
Dikke pluim en many thanks voor het hele VW-Speed Team en vrijwilligers
Om weer een top meeting neer te zetten met ontzettend veel publiek en mooie autos in deze barre omstandigheden ! Top! Dames en Heren ! :thumbup: :cool: |
Quote:
Oowww leuk. Ik dacht dat wij dit jaar weer de enigste belgen waren !! Niet dus. Wat uur was je ongeveer toegekomen? En in welk voertuig? |
Ben mijn foto's ook aan het uploaden.
Alleen ik heb een beetje met mijn instellingen zitten spelen en daar blijk ik nog niet zo heel goed in. Al komen sommigen er best aardig uit, de meeste zijn niet super |
Het was een gezellige dag. Wij zijn zaterdagmiddag aangekomen en zo ook een gezellige avond gehad met de VW speed team.
|
Ik ben op zoek naar fotos van mijn rode mk3 op cayennes. Nog niks gezien:-( wel van een tupperware seat die ernaast stond :O
|
Quote:
Misschien staat 'ie hier bij ? http://www.flickr.com/photos/bochma...57632845781741/ |
Mooie meeting en een goede opkomst ondanks het weer.
|
Quote:
De mk1 staat nog warm binnen, wij zijn toegekomen rond 13u en ik was met de daily mk4 maar aangezien deze in winter setup stond en de vleugel nog in grondverf heb ik die netjes op de vezoekersparking neergezet :p |
Quote:
nee hoor, nog 2 afslagen Oldenzaal, en nog 1 van De Lutte, daarná komt duitsland ;) :D |
Quote:
het is een kamaraad en zit hier niet op het forum Het is idd een VW derby met een audi 50 gril hij heeft ook nog een polo 1 uit 1977 die nu gespoten wordt de bbsen zaten er voor 1 dagje ff onder.. :thumbup: |
Super foto's Rick en nog hartstikke bedankt voor het mooie pakje van bentley
|
|
Quote:
Haha wel onze "plasti dip" variant :thumbup: :D |
Was een top meeting!
Eerste echte meeting met mijn eigen mk4 Wel een beetje koud maar het was dan ook een midwintermeet. Heb er zeker van genoten. |
Quote:
kan het niet zijn dat mensen voor de meeting even de zomerwielen eronder hebben gegooid? :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 09:53. |