Geen bijzondere remmerij dus, dat 13" past? ik vind ze wel érg klein voor een dikke-bumpers-mkII.
|
Nee, 1.8i heeft gewoon normale schijven voor en trommels achter :thumbup:
Ik vind het prima zo, de banden zijn te betalen en smal genoeg voor lekker veel grip in de sneeuw of regen ;) Je kan zeggen wat je wilt, maar met 900 kilo op 195-ers of meer in de regen of sneeuw is geen goed idee :screwy: |
Dat klopt, maar 185-60-14 is ook niet breed (standaardmaat voor de latere mkII's), en staat naar mijn idee net wat beter.
Maarja, als je de 13" al had liggen snap ik je wel :) |
BBS Mahle waren een kado voor een vriendendienst ;)
|
ballonbanden... velgen wat klein, maar voor de winter prima, toch?!
|
Quote:
Precies :thumbup: |
voor de winter idd mooi zat,voor zomers....nouja dat is wel duidelijk denk ik;)
|
Tuurlijk Gerben, dan ist geen porum, maar op het moment issie two-tone; paars boven en bruin onder, van de modder :D
Van de zomer de Estoril's er weer onder en dan met fatsoenlijke sloffen ipv die Minerva 195/45-15's :screwy: (195/50-15 dus :thumbup: ) |
...ik had ook '195', maar officieel hoort er 185/55-15 op Estorils, dacht ik...
EDIT: dat staat inderdaad op doppelwobber ; trek het je verder niet aan, maar er zijn van die mensen die echt Ã*lles willen zoals het 'hoort' :screwy: .... |
Quote:
Klopt idd, maar 195/50-15 staat beter en is ook nog eens goedkoper ook :D |
Quote:
:D Dan rij je niet hard genoeg......... one-tone bruin..... das pas stoer :shake: |
Quote:
En we hebben een lange rit gehad; ze is hem beu :D |
Mooi mapje aangemaakt met rekeningen en taxatie rapport van Rietveld;
|
Op weg naar een sollicitatiegesprek is natuurlijk de ideale timing om er mee op te houden :shake:
Maar naar huis gesleept en de Corrado es flink laten brullen om haar nog op tijd te laten zijn :D Vanaaf maar es kijken... :rolleyes: |
Oh jee, das balen.
Gelukkig heb je nog een bolide. |
Gesprek wel goed verlopen?
|
Jup ging prima, ze kan in januari weer aan 't werk :thumbup:
Maar zojuist gewoon starten en normaal lopen :screwy: |
PROFICIAT !!!! :thumbup:
|
gefeliciteerd! Een geluk bij een 'ongeluk'; hopelijk is er niks ernstigs met de fire and ice.
|
Zeker!
Heb de draad van de lambdasonde ontdaan van een kroonsteen erin (solderen!) en de massa verbindingen van de lamba en naar carrosserie (die op de kop) allebei nieuwe oogjes aangekrompen, de lamba was gaar en de andere weg?! Rijdt weer braaf, even afwachten maar :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 03:42. |