Quote:
ECHT NIET, je kan plamuren of je kan het niet. er zat echt meer dan 4 a 5 milimeter te veel op die bus, echt onnodig!! als het nodig is deuk ik de plaat wat uit of juist weer in en mocht het echt niet mogelijk zijn om hem strak te krijgen zet ik er een hele nieuwe zijkant in. Ik heb er al een aangeboden gekregen. |
owh oke... ja dan zul je idd de huidige plaat naar buiten moeten brengen... ik neem aan dat toen je de bus kocht de zijkanten strak leken toch?
|
Quote:
Nee, ik wist dat daar wat zat, maar dat was maar een klein plekje in vergelijking met wat je nu zag. ze hadden een deukje opgelopen en die hadden ze te snel gerepareerd omdat ze naar een meeting toe moesten (waar ze om andere reden nooit zijn aangekomen). Dat het zo erg was, had ik niet gezien en ook niet kunnen bedenken. |
Weer nieuwe ontdekkingen.
Vanavond gaan we slijpen en lassen, maar eerst weer nieuwe ontdekking gedaan, auto bestaat ook voor een deel uit poyester. klaar om te slijpen een gat gevuld met poyester, dat gaat dus helemaal verdwijnen. ook hier aandacht gewenst alles er uit, anders kan het gaan fikken. T-6 |
blijft heerlijk werk hè dat blank maken van je auto :p
|
Quote:
hm, had het fijner gevonden als dat niet nodig was geweest. :) T-5 |
|
Je treft het wel met je bus, zit er nog wel staal aan??? :biggrin:
|
Quote:
eh.. ja en nee, ja maar dat hebben wij er vanavond afgehaald :) eigenlijk is het niet om te lachten. Ik had niet verwacht dat er zoveel aan onze bus was gekloot. ik kan er niets anders van maken. kijk maar naar de foto's op deze laatste foto is het lastig te zien maar neem maar van mij aan dat er 3 lagen staal op zitten, 2 lagen plamuur en dan ook nog een paar lagen verf. aan de binnenkant zit een plaatje wat is vast gepopnageld. lekker makkelijk, blijft de plamuur beter hangen :mad: voor meer restauratieleed: klik hier |
Goed bezig zo op de oprit! :eek:
Heb je dat a3tje van de ruit gehaald? Dit is niet echt reclame voor je bedrijf :rolleyes: Buren zijn zeker ook wel blij met je? |
zow he... je komt idd echt VEEEL tegen! dat is wel jammer, maar goed dat je volhoud!! dat moet je ook blijven doen he, en niet als velen je project voor een prikkie op MP zetten omdat je het niet af zoekt te maken !!! suc6 man!
|
Quote:
Tja, anti reclame is ook reclame! maar nu zien "mijn klanten" dat ik druk bezig ben om de bus helmaal goed te krijgen. Buren??? wat zijn dat? :) :) We zijn op een hele nette tijd opgehouden met slijpen. De enige die er echt last van had was mijn dochter, die slaapt pal onder de oprit. Quote:
Op marktplaats kan hij nog altijd: Wegens teleurstellende kwaliteit van mijn gewaardeerde bus bied ik aan: een ... eh... toch wel hele bus, maar waar veel weg is en waar ook nog veel aan gedaan moet worden. nee, dat ga ik niet doen. lekker slijpen, lasse, schuren. ik zoek nog wel sponsoren!!! :) :) |
Ik denk dat iedere bus wel het nodige mankeerd ... zelfs aan mijn 1977 T2b
(die ik van de eerste eigenaar kocht in 1997) was aan geklooid. Vraag is alleen "hoe is er aan gerommeld??" ... kan me voorstellen dat er bussen zijn die wel op de goeie manier zijn opgeknapt,met NOS,of goed passend repro plaatwerk. Anders koop ik nog liever een rotte (lees;eerlijke) bus,waar duidelijk te zien is waar de probleemgebieden (klinkt lekker vrouwelijk hé ;) ) zich bevinden. Vrees ook dat het hier niet bij zal blijven Rico :frown: |
Quote:
:eek: :D Ontopic: Je had al het polyester zo moeten laten, joh! Roest het ook niet meer! :wink: Nu echt ontopic: Ik hoop voor je dat het weer allemaal goed komt! Wanneer denk je het af te hebben? |
Quote:
Zie je die datum hieronder! het zou heeeeeeeeeel mooi zijn als dat zou gaan lukken :frown: |
Wat een werk man :( Hier wordt je niet blij van... Heel veel su6!
|
Ik zeg niets meer, maar begin mij nu toch af te vragen of ik geen kat in de zak heb gekocht. Naast siliconekit, stopverf, teer, poyesterstookjes, weetikveelwatvoorsoortplamuur enz enz enz... ik ben nog geen ijzerdraad tegengekomen, maar dat gaat niet lang meer duren.
de vraag is, wanneer stop je met wegslijpen? elke keer als ik denk, laat ik dat ook maar weghalen, kom ik meer en meer tegen. zucht. De onderste foto is van de motorruimte, links van de motor, boven de draagbalk: plamuur of wat het dan ook mogen wezen, stopverf en teer. o,ja niet te vergeten ook nog een stipje, inmiddels zwaar verrroest staal |
Dat ziet er allemaal niet best uit! :(
|
Gewoon volhouden Rico, kreng is het wel waard!
denk maar zo..."als je uitlaat maar goed is" :D:D |
Quote:
$&*(^@(&*#^....... :confused: mijne is tenminste niet zoveel aangeknoeid..hier en daar een dorpeltje overgeschroeft dat is alles.... |
All times are GMT +1. The time now is 22:16. |