Thanks dennis !!
hier nog een paar: |
|
Quote:
Zijn er nog meer fotos van die zwarte corrado? Heb effe gegoogled maar kwam niks tegen. |
Hier zijn thread die ik zo snel ff kon vinden: http://forums.vwvortex.com/showthre...nd-I-m-an-idiot |
Ziet er goed uit Topsport! Voor 8 en 9j had ik persoonlijk gekozen voor 195/40 op de vooras en 205/40 op de achteras! ;)
|
dankjewel voor de link Sethenor
|
no problemo.
|
|
Wel een aantal re-post, maar dat maakt niet uit. Laat de plaatjes komen!
Topsport, veel smaller als 195 zou ik persoonlijk niet gaan. Je zou de wielen op de vooras wat negatief camber kunnen geven. Dat scheelt ook al wat.;) |
|
Een tweetal hele mooie Corrado's die gisteren te bewonderen waren op Dumpd.
|
Hier Dennis nog een Poolse Corrado met Nothelle
wel super gaaf :thumbup: :) :tongue: |
Haha, ik ken hem! Exact de zelfde setup. Ook Moonlight Blue, ook 17x8j Nothelles alleen heeft hij ze gepolijst/verdicht en rijdt ie met 185/35 bandjes. Ziet er leuk uit. :D
|
|
Gekke Ami's. Troep op het dak en spatlappen op een C........dussss
|
|
Moet je even kijken, vragen, op het Edition 38 forum. ;)
|
|
Quote:
Die spatlappen zijn inderdaad helemaal niets. Dakdragers kan ik mij enigzins nog in vinden. Maar dat puur voor de lol. :D |
|
|
Quote:
iemand een totaal plaatje van deze corrado ? vind het precies niet zo een slecht kleur voor een corrado :D |
|
Mooi ding :thumbup:
|
Blijft toch kriebelen als je al die dikke corrado's voorbij ziet komen
|
Even een beetje self whoring. Zowel op gebied van auto als fotograaf zijnde. Haha
Wat ik zelf leuk vond om te zien is hoe verschillende de kleur Moonlight Blue kan zijn. Hij blijft me nog steeds vaak verassen. |
Vind de Nothelle's perfect staan !!
|
Dankje! Heb een nieuw setje wielen bij Sixpack liggen en wil de Nothelle's dan toch weg doen als ik die klaar heb maar ik twijfel nog. Ze zijn naar mijn mening erg speciaal en passen perfect bij de Corrado dus het zou eigenlijk zonde zijn om ze weg te doen..
Dilemma.. Haha |
Nothelle's gewoon houden; één setje extra kan toch geen kwaad?
|
Nothelle's aan Krull verkopen! :D
|
zijn er niet meer foto's van het 25 jaar corrado treffen van 10 augustus in Duitsland? Is er iemand die daar is geweest?
|
Haha, wie weet jongens, wie weet.. :tongue:
JeeWee, de eerste paar foto's hier op de pagina zijn de enigste die ik tegen gekomen ben. |
Quote:
Precies, weg met die wielen! :D Je hebt nog nooit zo lang met een set gedaan man.. Vaaaaaag :screwy: |
|
Quote:
Mag gerust met nog meer foto's :thumbup: Ik heb je Corrado kunnen bekijken aan het NH hotel (MIVW) en ik vind het prachtig met de Nothelle's. Mocht het mijn wagen zijn, de wielen werden niet verkocht ;) |
Bedankt voor het compliment! En ik weet het ook nog niet zeker of ik ze wel weg zal doen. Er komt wel een ander setje voor 2013.
|
Had de wielen ook gehouden.
Alleen 185-35 erop gelegd... |
Quote:
Kan best, maar daarom hoef je de Nothelle's niet te verkopen natuurlijk :D In ieder geval heb je een prachtige wagen, ik ben benieuwd naar de nieuwe set :thumbup: |
185-35 heeft een net iets extremere stretch maar ik vind het maar veel te iel voor op Corrado. Er hoort een beetje band op te zitten. ;)
Suspekt, de nieuwe set zal een setje Eclair wielen zijn. |
|
All times are GMT +1. The time now is 19:30. |