Gekke Gerrit komt uit Onstwedde....daar praat iedereen gronings!
Baby`s eerste woordje daar : Pabbe! |
Quote:
Ik ga op termijn toch op 16" BBS RC's rijden, dus dat komt de bodemvrijheid weer wat ten goede :thumbup: En die spoilers kosten niet echt veel, dus dan scoren we gewoon een keer een nieuwe. Heb hem wel zodanig gemonteerd dat m'n hele keienvanger er niet gelijk aan gaat als ik een keer moet schrapen :D |
Quote:
haha, mag ik vragen hoe?? is hij binnenkort wel klaar voor de duitse autodag?? |
Quote:
De ET waarde van de RC's in combinatie met de bandenmaat zal er wel voor zorgen dat de schroeverij ietsje omhoog moet....dus dan hebben we wat meer speling. Al was hij klaar voor de Duitse autosportdag, mij zul je daar niet zien. Dat vind ik echt een "pond-worst-evenement". Weet niet hoe alles loopt ivm de huizentoestand, als dat allemaal gewoon loopt hoe het moet lopen dan wordt het weinig meetings dit jaar en veel klussen. Op de planning staan Watercooled en VW Outlaws....en verder nog geen idee waar we heen gaan. Groeten Fred |
Staat erg goed. Net even wat voller. Goed bezig. Binnenkort even weer aan de bak?
|
Was het nog gelukt met je toeter?
Ik had je trouwens nog een keer een sms gestuurd over je velgen die je te koop had, maar niks meer van je gehoord. Zijn al verkocht dus? |
Quote:
He Ron, Heb er eerlijk gezegd nog niet weer naar gekeken. :redface: En ik kan me niet herinneren dat ik een sms heb gekregen, want ik geloof ook niet dat jij mijn nummer hebt :D Heb al in geen tijden velgen (of andere onderdelen) te koop gehad. Is het misschien mogelijk dat je me verwisseld met iemand anders ?? Groeten, Fred |
Quote:
Zekers, geef maar aan wanneer het voor jou planning het beste uitkomt !!! |
Blijft een hele mooie wagen!
|
Quote:
Het was toch echt een foto van jou auto, met jouw witte speedline / compomotive velgen eronder. En een 06 nr erbij , was een advertentie op een ander forum. |
Quote:
Thanx Miquel !! |
Quote:
Ok, dat kan. Maar die witte wielen die ik eronder had waren Technomagnesio wielen, en die heb ik opgeknapt, grijs gespoten en verkocht aan een bekende van me. Misschien bedoel je de auto van Lieuwe ?? Groeten Fred |
deze?
|
Dat was ook mijn eerste gedachte Arjen !!
|
Zo, het was weer eens lekker weer voor de verandering.
De vrouw was even aan het shoppen, dus lekker even tijd om in de garage te gaan rommelen. GTI even naar buiten gerolt en de ene spacer nog even gemonteerd waar ik binnen niet goed bij kon. Gelijk ook maar eens even de helse machine aan de praat gemaakt (sleutel omdraaien, in 1x starten ;) ). Hier even wat zonnige foto's !!! Zag helaas wel dat het olielampje bleef branden....mmm Het raam draait nog al zwaar aan de bestuurderskant waardoor de slinger is afgebroken. :shake: En had hem even stiekem op straat gedraait en reed hem voorwaarts de schuur in, maar net het laatste stukje raakte de Supersprint de deurdrempel.... En het gebrul kwam daarna niet alleen meer uit de einddemper... :cry: Kortom....weer 3 puntjes voor op de Todo-lijst. Tot zover eerst maar weer !!! Groeten Fred |
Blyft n mooie GTI, minder vd uitlaat enzo...
Heb myn 1 net ook ff naar buiten gereden, zag de 1e zonnestralen alweer ;) Ben ook nog erg benieuwd hoe de RC's eronder gaan staan. Als je er n foto van hebt zie ik m graag. Gr Pim |
Erg mooi Fred... maar wel even een paar nieuwe GAIKjes monteren want dit is geen pan!
|
Wanneer komen de stickers op de kofferklep en de deuren, ziet er verder erg dik uit. :thumbup:
|
ziet er goed uit fred. :thumbup:
|
Prachtig om te zien :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:48. |