![]() |
Supper strakke MK1 :thumbup:
|
Heb de Todo-lijst even langsgelopen en zit nog op een 15-tal punten wat klaar/beter moet.
Dus de komende tijd weer mooi wat te doen !!! Het word 's avonds toch alweer vroeger donker ;) Thanx voor de complimenten mensen !! Groeten, LRR |
En weer 3 punten afgewerkt van de lijst.
De klemmen van de uitlaat allemaal nog eens goed nagetrokken en de ruitenwissers goed werkend gemaakt (ze draaiden alle kanten op behalve de goeie, maar is nu gefixt). En eindelijk het slot van de achterklep sluitend gekregen !!!!! Nu nog even een beetje tuinieren en dan volgende week maar weer verder met de GTI !!! Groeten, LRR |
Je hebt concurrentie :D:D
![]() |
Mmmm....... ;)
|
Is wel te koop, volgend projectje, deze is toch bijna af ;)
|
Hehehe....er staat misschien nog een andere "villa" op de planning met een grotere schuur maar dan wil ik daar liever een Scirocco mk1 of Golf mk2 GTI als 2e project in hebben staan.
Ik ben nog niet echt toe aan de "aircooled" zeg maar ;) Maar ik wil na deze eerst helemaal geen project......ben er wel even zat van nu !! |
Update:
De remdruk van de GTI is ook weer goed nu. Er zat nog wat lucht in de leidingen. Erwin G60 heeft even geholpen, waarvoor dank !!! Het enige probleem is nu nog de claxon. Die werkt nogsteeds niet. Krijg geen massa. Heb al een apart circuitje aangelegd met een relais ertussen etc, maar het probleem zit hem bij het stuur vermoed ik....nog even zoeken dus !! Tevens zal de GTI begin volgend jaar (hopelijk) verhuizen, aangezien z'n bestuurder en de "misses" een vrijstaand huis hebben gekocht waar 50m2 garage bij mag worden gebouwd !!!! Dat word dus weinig sleutelen volgend jaar, aangezien er nog veel verbouwd moet worden aan het huis !! Iemand nog tips mbt de claxon ?? |
Quote:
mooi man, claxon hoeft toch niet, koppeling in en gas geven en ze schrikken of kijken ook wel :) ze worden hier nu al gek met 2 gti's int dorp :D |
Zover ik weet hoort er een draadje van je subframe naar je stuurhuis te lopen.
Deze zorgt voor een goede massa waardoor je stuurpen een massa punt word en de toeter wel werkt. Vroeger ( toen we nog veel mk1`s in onderhoud hadden) braken ze wel eens en had je geen toeter meer. De vroegere mk2`s hadden hier ook last van. Even een startkabel op je massa van de accu zetten en dan rechtstreeks op je stuurpen houden. Dan nog even kijken of je toeter het doet...;) |
Quote:
Ok, dank je Ron. Dat ga ik even proberen. |
En gelukt?
;) |
Nee, nog geen tijd gehad Ron...ff druk met andere dingen !! :)
|
Ben even weer bezig geweest met de GTI. Er is momenteel een nieuw beugeltje "in produktie" voor de voorste kentekenplaat. Deze komt mooi vlak voor de keienvanger te hangen straks !!
Verder m'n zwarte verlichting "ge-finalyst". De knippers voor zijn nu ook zwart (koplampen en achterlichten zaten er al in). Ga deze week dat kentelenbeugeltje even afwerken en monteren, en nog wat kleine dingen aanpakken. Zal ook eens weer wat foto's maken binnenkort. |
En zie hier.....eindelijk weer eens wat foto's !!!
Er zitten nu 1 cm spoorverbreders tussen de wielen op de achteras: Voor: ![]() Na: ![]() Als het weer straks beter word (en minder koud) dan zal ik de GTI eens naar buiten rijden om betere foto's te maken van het totaalplaatje. En de "voorlopige" kentekenplaten gemonteerd (lekker extra gaten geboord en gemonteerd met boutjes :thumbup: ), er zullen binnenkort nog luxe platen op komen, maar dan zonder gaten :D ![]() De kentekenplaat heeft zoals eerder al vermeld een andere bevestiging gekregen en is daardoor wat verder terug geplaatst. Reden: Ik vind dit mooier staan als die achterover hangende platen die voor aan de bumper hangen !! Zo, dit was het eerst weer. Niet erg veel gebeurt de laatste tijd, maar het zal goedkomen !!!! Groeten Fred |
nog noit kloar??? schoit ook noit op he. haha
maar hoeveel cm zit er tussen de vloer en de lip?? ik gok dat hij er nog week week onderzit :D gr |
Quote:
De Groningers onder ons zullen niet blij zijn :shake: kist grunnings proaten of nait |
Quote:
Er zit niet veel ruimte tussen, ik schat een cm of 5 tot aan het wegdek. Onderkant spoiler is nagenoeg gelijk aan onderkant carter.... :thumbup: Maar ik rij veel rustiger als jij, dus die spoiler blijft wel hangen. En liever 3x een nieuwe GTI spoiler per seizoen als een cl-lip onder een GTI. |
Quote:
oke, die van mij 10 cm, nu met de steffans 8 cm ongeveer denk ik. inderdaad, cl lip is niks! en ik rijd wel rustig over drempels, altijd terug naar zijn 1 of 2 anders word het hem echt niet haha. kom je ook nog wel achter :D |
Quote:
Proatn wel, typen nait :D Wees blij dat ik nog Gronings praat, de meesten die 18 jaar zijn praten Hooolands :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:19. |