Weekend! :d :d
|
idd hier ook...last van mn rug..
Morgen ff rocke in Burdaard:P...Metal to the bone! |
Morgenochtend een MKII'tje ophalen, ben benieuwd of het wat is....
|
laatste daggie alweer....ben dr klaar mee.....an het bier vanaaf!
|
Dat bier klinkt inderdaad goed! vandaag eerst nog van me werk bij Nedtrain in Haarlem kijken waar ze de treinen onderhouden, kijken hoe snel ze daar een bandje verwisselen :D
|
Quote:
Precies, een paar liters bier. En de frituur gaat aan :D |
Vanavond naar Amsterdam met een kwak maatjes van de studie in Engeland.. dus dat wordt weer op z'n Engels tanken :D
Maar eerst de middag nog maar eens overleven :cool: |
zo werken van 13:30 tot 22:30 en dan naar bed morgen weer om 7 uur beginnen.....
morgen avond maar een biertje extra nemen dan :D gr. Martijn |
Gisteren al een kleine bieravond gehouden omdat ik vanavond naar de HMH moet in amsterdam.
|
Quote:
daar langs de A200? |
Quote:
schraal pintje guiness zeker? :thumbup: |
pff nog tot kwart voor vijf. Dan vanavond even een golf ontdoen van zijn elektrische spiegels en dan snel opbouwen voor ons jaarlijkst kansloos zuipfeest :D
|
Het is weer vrijdag!!!!! Nog een goeie drie kwartier en het is weer weekend, eindelijk!!
Gaat er nog wat gebeuren of is iedereen braaf met familie Sinterklaas aan het vieren? |
Zo!
Over iets minder dan een half uur ben ik voor het eerst in mijn leven officieel werkloos :cry: |
Nou das een rot begin van t weekend dan.
|
Das idd mooi k.t!
In wat voor sector zoek je werk? Kunnen we misschien even voor je uitkijken naar een job. |
Quote:
Sterkte man! |
Damn kl#te Ebut ! hopen dat je snel weer wat werk kunt vinden dan !
|
Quote:
kut man :( maar zolang werkte je daar toch nog niet ? gr. Martijn |
Quote:
Klopt, 7 maanden ofzo. En zou eerst maar twee maanden zijn :D Liefst doe ik iets in de muziek. Roadiƫn, gitaartech, dat soort dingen. Of iets bij de radio. Ben in bezit van mijn MTS Electronica Niveau 4 diploma, dus iets in de techniek/electronica is wel het handigst. Of bijvoorbeeld dingen als pakketdienst ofzo. Ben ook best bereid te verhuizen indien nodig, of doordeweek ergens te logeren :D Bijscholen is ook wel prima, mits op kosten van de zaak. Maandag maar even wat produktiefabrieken in de buurt rondbellen... werk is werk, dan heb ik in ieder geval eerst wat. |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |