Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Limburger zijn smalle bumper Edition One. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53967)

cloontje 09-01-2010 18:03

al dat vermogen is toch lastig om onder controle te houden! ;)

Der Ghopmeister 09-01-2010 18:17

gelukkig niet meer schade ;) :thumbup:

De Limburger 09-01-2010 19:04

Haha cloontje! Al dat vermogen! Grapjas. Tot zo

Gr Ronnie

Chriskee. 09-01-2010 19:21

Dat is minder goed!

Ik ben net wat foto's gaan schieten, op een paar plekken ook bijna tot geen grip gehad..
Dat gaat nog wat geven morgen!

breadfan83 09-01-2010 19:55

Je bent ook 'n debiel jong hè. :D

Gelukkig valt de schade mee.

De Limburger 10-01-2010 01:57

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Je bent ook 'n debiel jong hè. :D

Gelukkig valt de schade mee.

Verklaar even waarom ben ik debiel?? :screwy: :D
Hahaha!
Gr Ronnie

breadfan83 10-01-2010 22:36

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Verklaar even waarom ben ik debiel?? :screwy: :D
Hahaha!
Gr Ronnie

In de beste zin van het woord. ;)

Is mij ook gebeurd toen de Golf nog reed. Na een rotonde dacht ik ook wat wijd uit te komen, en zag op het laatste moment pas een piepklein vluchtheuveltje. Gelukkig dat het toen nog een 1300 was, anders had het blok achter de auto op de grond gelegen. :D

De Limburger 10-01-2010 23:06

Hahaha ja dan had je een rearwheeldrive Gti gehad hahaha..
Ja voor mij mag die sneeuw nu wel heel snel verdwijnen. Zodat de lente kan beginnen.
Gr Ronnie

cloontje 11-01-2010 22:39

niet zeuren want sneeuw brengt ook plezier. kijk maar naar Vains en jij doet ook mee (wel maar met 2 aangedreven wielen)

Gr

De Limburger 11-01-2010 23:28

Hahaha indd..sneeuw is leuk ik hou wel van wat schuiven, dan leer je tenminste sturen.
Gr Ronnie

De Limburger 12-01-2010 23:34

Zo de Porsche velgen zijn alweer verkocht en worden van de week opgehaald.
En dan kunnen de Fire&Ice velgen weer erop.
Dan snel naar Peter om die BBS velgen op te halen zodat die in Maart eronder kunnen als dan het weer het een beetje toelaat.
Gr Ronnie

erik_jetta 12-01-2010 23:59

de Porsch velgen alleen gehad om mooi bij de meet en greet te staan :D :D

Jammer dat ze weg zijn! vond ze mooi staan!

De Limburger 13-01-2010 00:03

Ja stonden zeker niet verkeerd, maar ik rij graag door/te hard, en met die adapters voelde het niet fijn aan, onbalans enzo, en het voelde net aan alsof de sporing niet juist stond, daarom was de keuze snel gemaakt, en aangezien ik dadelijk dan 3 volledige sets velgen had liggen compleet met nieuwe banden allemaal, ben ik blij dat er 1 setje weg is hahaha..Het gaat me toch alleen om de BBSjes meer niet.
Gr Ronnie

Michiel86c 13-01-2010 09:36

Quote:
en het voelde net aan alsof de sporing niet juist stond

Je reed zeker nog met die schuin afgesleten band?

De Limburger 13-01-2010 23:46

Nee daar zal het niet aan gelegen hebben, ik had die kale band achter liggen.
Dus daar kan ik geen trillingen van krijgen op de vooras.

Maar goed de velgen zijn vandaag al naar de nieuwe eigenaar gegaan. En dit zag er niet verkeert uit.
Nu hopelijk zo snel mogelijk naar Sixpack toe om mijn BBSjes op te halen.
Ik heb er zin in en ik hoop echt heel erg dat ze nu wel lucht dicht zijn.
Gr Ronnie

Der Ghopmeister 14-01-2010 07:29

sixpack kennende wel :thumbup: hoor niks anders dan goede verhalen over die man dus dat zal wel snor zitten

De Limburger 14-01-2010 17:51

Ja ik hoop het, het is gewoon zo dat ik nu echt gewoon niet snel zeker meer ben nu ik zo hard in me nek ben geslagen door die koekwous uit Landgraaf.
Ik hoop dat ik ze nog morgenavond kan gaan ophalen, maar aangezien Peter ziek is kan dit natuurlijk ook uitlopen op volgende week, of misschien zondag.
Gr Ronnie

knedel16vweber 14-01-2010 18:02

we wachten met smart af :D

rallyegolf driver 14-01-2010 22:30

Ronnie, neem maar van mij aan dat dat goed zit...

De Pul 14-01-2010 22:33

Quote:
Ja ik hoop het, het is gewoon zo dat ik nu echt gewoon niet snel zeker meer ben nu ik zo hard in me nek ben geslagen door die koekwous uit Landgraaf.
Ik hoop dat ik ze nog morgenavond kan gaan ophalen, maar aangezien Peter ziek is kan dit natuurlijk ook uitlopen op volgende week, of misschien zondag.
Gr Ronnie

beter iets langer op goede wielen wachten toch? ;) :D

breadfan83 14-01-2010 22:39

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
Ronnie, neem maar van mij aan dat dat goed zit...

Dat heeft die jongen denk ik al wat te vaak van de verkeerde velgen-professor gehoord.

Wacht maar af tot ie de velgen van Peter ziet, dan krijgt ie het vertrouwen wel terug. Zeker als het ook nog onder garantie gefixed wordt als 't niet in orde is.

De Limburger 14-01-2010 23:56

Ja hoop echt dat ik ze morgen misschien kan halen..
Net onder het rijden is me de dynamoriem eraf gelopen, ik denk dat die niet goed gespannen was, opeens was het koud en brande het dynamo lampje.
Morgen even een nieuwe halen.
En man o man wat loopt die toch lekker, en ik moet zeggen die Nangkang AS1 zijn erg goede banden zelfs nu in dit slechte en glade weer rij ik eigenlijk zo als ik ook rij met droog en warm weer, alleen heb ik nu wat sneller wheelspin. Maar kwa grip werkelijk ik kan geen betere band noemen hoor.
Gr Ronnie

cloontje 15-01-2010 17:31

Nou waar blijft dat filmpje van de rollerbank??

Gr

De Limburger 15-01-2010 18:33

Ja ook ik ben vandaag bij The Tuning Factory geweest in Landgraaf, daar twee runs gedaan op de bank, waarvan ik er eentje heb gefilmt, ik zelf ben echt niet tevreden over de uitkomst maar dit komt omdat de koppeling die erin zit niet goed genoeg meer is, en waarschijnlijk zelfs te slap. Aangezien de toeren wel omhoog gingen maar de wielen niet meer sneller gingen. Ook rook je continu de geur van slippende koppeling, waardoor ik nu op een test waarde uitkwam van 103,4Pk bij 5000Tpm en 156Nm koppel bij 4163Tpm.
Die gast van de testbank zei zelf ook dat er meer in zit maar dat door het slippen van de koppeling nu eigenlijk de beide runs niet klopten.

Maar goed zo kom je wel weer ergens achter.

Verder ben ik ook vandaag bij Sixpack geweest, na een lekkere koffie zijn we naar de "Dungon of Bling" gegaan, en daar de velgjes bekeken. Man wat zien ze er nu super uit, super strak werk geleverd en ik denk zelf ook wel dat ze nu dicht zijn.
Peter nogmaals bedankt.

Hier dan het filmpje van de run bij The Tuning Factory.
http://www.youtube.com/watch?v=L-VOJ_GiMk0

Hier nog 2 foto's van hoe we de auto hebben moeten opbokken om hem op de bank te kunnen zetten, als eerste de wagen voor helemaal omhoog moeten schroeven. Daarna 4 bakstenen per wiel eronder moeten zetten.
En nog lag ik met de carroserie op de bank. :screwy:

En ja hij zat echt goed vast en kon nergens heen. Ik had ook mijn bedenkingen. Maar het is heel goed gegaan zo.
Gr Ronnie

knedel16vweber 15-01-2010 18:58

bgeetje jammer inderdaad maar nou weet je wel iets.

Chriskee. 15-01-2010 19:02

Hahah :thumbup:
Ben je maar op eigen houtje geweest? :tongue:

Ik zat inderdaad met mijn Country hoogte ook al met de carrosserie op de bank.. Scheelde net n halve cm ofzo..

Wel een beetje jammer van de uitslag!
Bewijst wel weer dat mijne toch nog in een super staat is ! :D

De Limburger 15-01-2010 19:05

Quote:
Originally Posted by Chriskee.
Hahah :thumbup:
Ben je maar op eigen houtje geweest? :P

Ik zat inderdaad met mijn Country hoogte ook al met de carrosserie op de bank.. Scheelde net n halve cm ofzo..

Wel een beetje jammer van de uitslag!
Bewijst wel weer dat mijne toch nog in een super staat is ! :D

Ja inderdaad maar ja je snapt natuurlijk ook wel dat deze waardes dus niet kloppen, aangezien ik een hagelnieuwe motor erin heb liggen met ook nog eens het een en ander van snel spul erop, dus die moet gewoon meer vermogen eruit duwen.
Maar goed dit komt goed ik ben nu al aan het zoeken voor een andere koppeling.
Gr Ronnie

Vains 15-01-2010 19:06

Oei dat is niet zo mooi :(
Wanneer laat je hem afstellen en komt er een andere koppeling in?

De Limburger 15-01-2010 19:07

Asap!!!!!!!!

corrado-usa 15-01-2010 19:08

Quote:
Ja inderdaad maar ja je snapt natuurlijk ook wel dat deze waardes dus niet kloppen, aangezien ik een hagelnieuwe motor erin heb liggen met ook nog eens het een en ander van snel spul erop, dus die moet gewoon meer vermogen eruit duwen.
Maar goed dit komt goed ik ben nu al aan het zoeken voor een andere koppeling.
Gr Ronnie

wat voor koppeling had je er dan achter.

sciroccoGTII 15-01-2010 19:09

Dat is idd een diep trieste waarde..nog minder als orgineel. En dat na al dat werk. Maar hoop voor je dat een nieuwe koppeling uitkomst bied ;) Was die al slecht bij het monteren dan of was dit zo`n goedkoop plaatje? He veel succes ermee en ben benieuwd na het resultaat :thumbup:

De Limburger 15-01-2010 19:09

Quote:
Originally Posted by fire and ice vr6
wat voor koppeling had je er dan achter.

Kuch Kuch, een koppeling die al een ritje Kroatie heen en terug en nog meer achter de rug had, een originele plaat en drukgroep.
Gr Ronnie

De Limburger 15-01-2010 19:12

Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Dat is idd een diep trieste waarde..nog minder als orgineel. En dat na al dat werk. Maar hoop voor je dat een nieuwe koppeling uitkomst bied ;) Was die al slecht bij het monteren dan of was dit zo`n goedkoop plaatje? He veel succes ermee en ben benieuwd na het resultaat :thumbup:

Plaat was niet slecht maar ook niet mega goed nee, maar die kerel zei ook al hij begint pas te goed te trekken vanaf 4000 toeren, maar dan begint die ook te slippen op de bank, omdat die daar dan ook geremt word. Hij zei al dat er meer in zat en dat ik me niet druk moest maken. Nieuwe koppeling erin en de onsteking en nokkenas goed timen dat zou allemaal nog meer moeten brengen.
We zien het wel.
Komt goed.
Gr Ronnie

De Limburger 15-01-2010 19:15

Morgen gaan de bandjes op de velgen dus morgen middag even foto's schieten en de wagen wassen...Gr Ronnie

Vains 15-01-2010 19:17

Quote:
Morgen gaan de bandjes op de velgen dus morgen middag even foto's schieten en de wagen wassen...Gr Ronnie

Eindelijk de BBS passen? :jacks:
Dan kom ik morgen even buurten denk ik...

De Limburger 15-01-2010 19:24

Tuurlijk...ik bel je wel zal rond 1400u worden morgen.
Eerst even wassen he.
Gr Ronnie

De Limburger 16-01-2010 17:43

Zo eindelijk is het zover, de velgen naar Mark84 gebracht die werk namelijk bij een bandenboer, hij heeft me de bandjes gemonteert en gebalanceert, en natuurlijk nagekeken of er iets lekte, wat nu gelukkig niet het geval was, zo zie je maar weer dat Sixpack werk levert.

Even de wielen onder de wagen geknoopt voor wat foto's. En om te kijken hoe laag hij straks kan. Maar met flink wat rollen komt dit wel goed.

Foto's...

Ik ben tevreden hij ziet er erg mooi uit zo.
Gr Ronnie

erik_jetta 16-01-2010 17:48

dit maakt je auto duizend keer dikker!!! mooi zo ronny!

d-ick 16-01-2010 17:50

Wat ontzettend gaaf is dit icm dunne bumpers :eek: helemaal top

FinGolf3 16-01-2010 17:53

ziet er netjes uit Ronnie echt dik!:thumbup:

Gr Marc

All times are GMT +1. The time now is 10:00.