erg vet
|
Mooi, maar mag nog wel ff op een paar details verfijnd worden ;)
|
Zoals? Enigste wat ik tot nu toe zie zijn sommige panelen die niet netjes zijn afgesteld.
|
Quote:
je vergat deze :D |
Quote:
Precies dat ;) Als je zoveel tijd en geld in een auto steekt, maak die laatste 1% dan ook af :rolleyes: |
|
|
|
|
Quote:
Een rechtsgestuurde VR6? dacht ze alleen de 16V rechtsgestuurd hadden geleverd, die motorsports staan hem goed trouwens :thumbup: |
Quote:
Nee hoor, een vr6 ook! Het bewijs: |
|
De ex van Nigel.. Blijft een dik ding.. :thumbup: Pic by Dubstone Photography |
Quote:
he sjit, laat mij nou ook nog een setje 7,5 & 9J hebben liggen, begint wel te jeuken... |
|
Wat n toffe foto's!
|
Quote:
Hier nog een! Ik heb de spullen compleet, komend seizoen ga ik ze zelf maken :thumbup: |
Dan heb ik nog een paar verzoeknummers :thumbup:
|
Quote:
Doen we, daar houd ik je aan! |
Heb je rig al op IG gezien, ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het resultaat!
|
Misschien de Corrado aankomend seizoen eens op 16 inch leggen want het ziet er zo heerlijk uit.
|
Quote:
Supergave foto Ronnie! :thumbup: |
|
|
I love those Tarmac's! :D
|
Quote:
Die onder de rooie zijn Rotifrom NUE's, lijken wel op de Fifteen 52 Tarmac's vanuit deze hoek :) |
Quote:
Damn, hebt gelijk! Zijn echter beide erg gaaf! Lekker massieve look. |
Quote:
En voor de mensen die nieuwschierig zijn naar Tarmac's onder een Corrado: En zeker met dat stukkie rood errug vet :D |
Dik :thumbup:
|
Zo'n 'massieve look' past altijd wel onder een Corrado. :)
|
vind ik ook Dennis :) vind wel dat er achteraan een spacerke mocht geplaatst worden zodat achteraan iets meer uit de kas komt :rolleyes:
|
wie er nog niet genoeg van heeft :thumbup: vind ze er wel mooi onder staan :tongue:
|
Ik vind die fifteen52's mooier. Roti's zijn iets te groot i.m.o.
|
|
mag de mijne er ook tussen ? sinds vandaag eerste keer mee gereden en er is wel wat werk aan
|
Mooie wagen! Achter nog wat omlaag haha
|
Quote:
ja ik wacht op de spacers die ik moest bestellen doordat de stelring van de schroefkit tegen de velg komt :rolleyes: ook vergeten te vermelden dat dit een NL wagen was met kenteken RX-GL-15 :thumbup: |
Ziet er heel netjes uit!
|
Quote:
thx! kan een spuitbeurt gebruiken hoor :rolleyes: zitten toch wel ewa krassen en putjes in die op foto niet te zien zijn :thumbup: |
blijven top auto,s die corrie,s heb ook nog wat leuk,s te staan maar blijft nog een mooi tijdje staan jammer genoeg maar ja hebben we later ook wat leuk,s nog.;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:48. |