![]() |
Heel veel meer gti nu! Wielbogen zouden volgens mij ook mooi staan iig de moeite ward om te proberen.
|
Thanx people !!!
Ja, de zwarte wielbogen liggen inmiddels schoongemaakt (zat nog van 25 jaar blubber binnenin van de sloop-gti waar ze vanaf komen) in de garage. Moet ze nog even weer wat zwarter zien te krijgen maar dat gaat goedkomen. Ik monteer ze nog niet gelijk denk ik, wil eerst straks de striping op de deuren maken. Dan kunnen de stickers een klein stukje doorlopen onder de wielbogen. Verder komen alle stickers en logo's er weer op, zodat het mooi richting origineel gaat met uitzondering van de velgen, vering en verlichting !! Je moet toch je eigen ding er een beetje aan doen uiteindelijk !! Oh ja, a-stijl kappen komen er ook nog op !!! |
ziet er goed uit
|
damn wat een gave mk1 gti :thumbup:
|
Dank u, dank u !!! :)
|
Goed bezig, zeg :thumbup:
Blijven mooie wielen, 15" g60 staal. Hebt ik ook gehad :cool: |
Quote:
En dan te bedenken dat er ook nog een set 16" RC's op zolder liggen te wachten voor een opknapbeurt !!! :thumbup: :thumbup: |
zo snel mogelijk die RC`s opknappen dan maar! ;)
|
Goede plannen zo!
Strakke GTI en je maakt hem met deze plannen nog mooier. :thumbup: En een setje 'onbekende ;) ' RC's lijkt ook altijd mooi! Binnenkort kom ik even weer langs! |
Quote:
Binnenkort even weer "Schrauber-Samstag" ?? :thumbup: |
Quote:
Moet alleen nog even een "garage-sale" houden om het hoogglansverdichten te kunnen financieren !!! Hahaha :D :D Maar deze hoepels met toch wel een rijke historie verdienen wel wat TLC !! :thumbup: |
Schrauber-Samstag is ok! Doen we binnenkort. Geef maar wat data door....
|
Zo, vanmorgen even naar "Der Heimat" gereden om een Spucknapf te gaan halen die ik had gescoord via Ebay !!! :thumbup:
Voor: ![]() Na: ![]() Het ouwe stuur kon toch echt niet meer :D :D |
zozo netjes hoor lijkt stukken beter!
als de golfjes klaar zijn, moeten we even een keer een stukje toeren :D |
Ziet er goed uit en de kleine details die je aangebracht hebt de laatste tijd doen hem ook goed!
|
stuurtje staat hem stukken beter
|
stuurtje lijkt goed mooi orgineel
|
:thumbup:
|
Dank u dank u,
Ben er zelf ook zeer content mee !!! |
Wat een gaaf ding!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |