|
Quote:
aha , ik moest daar ff wat onderdelen halen voor mijn werk;) , ik zit bij ford in nijkerk. :thumbup: |
Wat een mooie Dreiers weer !! :thumbup:
Staat bij die groene niet eens zo verkeerd, die zwarte wielkastverbreders icm de compleet gespoten bumpers. http://www.flickr.com/photos/dsb_tr...157627342211436 |
Quote:
haha dan heb je die onderdelen bij mij gehaald, ik doe het magazijn daar! :thumbup: |
De mk3 gti van vrouwlief.....
|
dikke wielen !
|
Heb alleen nog velgjes nodig en nieuwe orgi knipper kapjes |
Quote:
Dank u, zijn keskin's in 8J en 9J all chrome :cool: |
Quote:
ook goed natuurlijk. misschien hoef ik de schmidts niet te verkopen als ik een 3 heb |
Quote:
Leuke auto, Zie hem vast wel een keer rijden in haaksbergen! |
mike dat is niet in haaksbergen :P
eind augustus waarschijnlijk ook met de vento richting luxemburg. alleen wel op stalen wielen (A) |
Quote:
Klopt dat is in luxemburg! maar die auto van joossink komt uit haaksbergen! Heb nu orgineel smoke knippers met donkere reflectors ernaast! en us lights! :thumbup: |
Quote:
aha, ik dacht dat ik ff door iemand van de recptie geholpen werd. volgens mij was jij ff zoek :tongue: . maar ik zal de volgende keer ff opletten door wie ik geholpen word ;) |
mijn golfke, op de plaats waar hij al anderhalf jaar staat.
|
afgezien van die heldere koplampen is het een dik ding :thumbup:
|
Quote:
dank u! heldere koplampen zijn eigenlijk minder helder dan op foto zijn inpro koplampen met glas van de originele vento koplampen. komen trouwens ook weer deuren op met spiegels, want zo is het bijna onmogelijk om te rijden + harten van mijn wagner tourings liggen bij de spuiter, komen in het zwart van mijn dak |
Mijn oude daily met de BBS'en van m'n Jetta
|
Quote:
NICE :thumbup: |
behalve de koplampen :stupidme:
|
Hier even wat foto's van mijn golfje!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:11. |