Nou zoals het er nu voor staat zijn de achterlichten dus ook al geregeld, kan ik weer wat van mijn lijstje afstrepen.
En chris je kunt altijdt even komen kijken he, deur is heel vaak open hahah.. Gr Ronnie |
Klopt Ronnie.
Heb al een maat van me gesproken daar, en die gaat ze je regelen. Later deze week gaan ze waarschijnlijk op de post, en dan weet je tenminste dat het spul in orde is. :thumbup: |
@Breadfan Heel fijn bedankt alvast he, de kosten laat je me maar weten dan maken we dat in orde.
Voor de US-Look heb ik nu dan naar alle waarschijnlijkheid: US smalle bumper US SML's Oranje US Achterlichten deze worden wel weer gespoten zodat ze op Gti achterlichten lijken. US Knipperlicht module van MellyVille. Dat gaat straks denk ik een mooi andere uiterlijk geven aan mijn gti`tje. Gr Ronnie |
Heeft er al eens iemand gehoort van een soort van spacer die je tussen je achterste naven monteert zodat je achter een negatief camber krijgt ik wil dit namelijk of kopen en anders zelf maken. Gr Ronnie
|
daar staat hier wel ergens een topic over dacht ik. noemt camber plates. dit zijn twee ongelijke plastic schijven met groefjes die je kan verdraaien naargelang de uitlijning die je wil.
|
|
dat zijn kennelijk eerder hulpstukjes om nog verder te gaan.
dit zijn degene die ik wou zeggen, zijn ronde plastic plaatjes waar je verschillende stukjes moet verwijderen afhankelijk van type wagen EZ shim http://www.spcalignment.com/ezshim/ |
Oke bedankt heren hier gaan we eens even kijken wat we daar van kunnen leren.
Gr Ronnie |
Zo net even weer twee nieuwe bandjes gekocht voor de Golf haha, 185-45-15 voor op de 9,5J BBS RM te trekken.
Nu nog even de velgen van het weekend weg brengen, zodat ze dus opnieuw kunnen worden gekit zodat ze nu wel luchtdicht zijn. En dan kunnen de banden er weer op. Ja je blijft er mee bezig. Gr Ronnie |
Zo de twee extra banden die ik over had, zijn nu ook al verkocht.
Dus straks is het setje voor de velgen 8J met 165-45-15 en 8,5J met 185-45-15. Zal wel wat makkelijke monteren zijn hahaha.. Gr Ronnie |
heey net heel je topic doorgelezen, ziet er goed uit man! geen half werk.
gebruik jij nog steeds je orginele injectoren of ben je voor grotere gegaan? en ga je ook een brandstof druk regelaar gebruiken? ben er nu dus uit dat ik mijn pf ook eruit ga halen en reviseren en wil het ongeveer hetzelfde aanpakken als jij, dus ook opboren e.d. als je nog tips hebt hoor ik het graag! succes verder! |
Hey Neef_M,
Leuk dat je ook een motor gaat herbouwen, ik kan je zeggen er gaat veel tijdt en geld in zitten, vooral als je ook nog eens wat meer vermogen eruit wilt halen. Een brandstofdruk regelaar heb je niets aan, aangezien je dan een pomp moet hebben die eigenlijk teveel opbrengst heeft dan pas kun je je druk afstellen je originele pomp is meer dan genoeg om ook een snellere motor van benzine te voorzien. En ik rij nu nog op de originele injectors, maar ik ga de motor laten afstellen en dan kijken of misschien de G60 injectors voor nog wat meer vermogen zorgen. Maar naar horen zeggen is het injectie systeem van een PF niet zo al te goed om veel vermogen te krijgen. Webers is een betere grijp naar vermogen of natuurlijk ITB's maar ja die kosten beide een flinke duit, dus eerst maar eens zo proberen. Ik geef je een goede tip, zoek een goed bedrijf wat je de boringen en revisiedelen doet bezorgen, dit scheelt veel werk en gestrompel. Verder veel succes met bouwen en laat komen die foto`s. Gr Ronnie |
Mocht de sml`s niet aankomen, ik heb hier nog een setje liggen voor de mk2.
Zijn wel oranje, geen witte dus. |
Ik heb ook Oranje besteld hoor.
Maar bedankt voor de info. Gr Ronnie |
Ik ga van de week eens even verder kijken op zo`n site in UK daar hebben ze van die Shimplates voor tussen de achteras, ik denk dat ik me daar een setje van ga bestellen en kijken hoe dat dat uit komt op de achteras.
Maar dit is voor later en heeft nu nog geen haast. Gr Ronnie |
Hey Ronnie,
Kreeg vandaag bericht dat de SML's onderweg zijn :thumbup: |
Oke dat is heel fijn..bedankt he!
Gr Ronnie |
Zo vandaag heb ik even mijn collega laten uitzoeken wat een nieuwe Lambda sonde kost, aangezien ik niet weet of hij heel uit de moer gaat komen, iemand een tip omdat makkelijk te doen?
Ik kom er wel goed bij dus dat is geen probleem Laat maar komen die info.. Gr Ronnie |
Waarom zou die er niet heel uit komen dan? Gewoon een goed passende sleutel gebruiken heb er nog nooit problemen mee gehad..
Quote:
|
Eens een paar keer goed inspuiten met WD40 of kruipolie en dan een dagje laten staan.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:48. |