Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Limburger zijn smalle bumper Edition One. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53967)

De Limburger 13-12-2009 02:33

Quote:
Originally Posted by d-ick
blijf je nu ook zo laag rijden?Of heb je een carterpan beschermer?Het is wel een mooi project :thumbup:

Het is een DailyRide en ja zeker rij ik elke dag zo laag.
En nee geen carterbescherming, die heb ik niet nodig, aangezien het carter nog best hoog ligt.
Gr Ronnie

De Limburger 13-12-2009 02:35

Quote:
Originally Posted by De Pul
lekker laag ronnie:cool:

Tnx, tsja wie laag wil rijden moet af en toe een nieuwe lip kopen hahaha.. :thumbup:
Ik ga er binnenkort weer 2 bij bestellen aangezien ze best snel slijten. Dan heb ik er eentje op voorraad liggen.
Gr Ronnie

Renegade 13-12-2009 02:46

Kijk dat je aan een originele lip kan komen :thumbup: die slijten bijna niet en zijn zo flexibel als maar kan (kijk maar naar mijn oude mk2, meer dan een jaar gereden met de lip op standje nog geen cm van de grond :D).

Bij vpc kun je de immi lip beter niet halen denk ik, heb hem daar een keer in mijn handen gehad. Is echt keihard kuststof voor gebruikt :shake:

Gino89 13-12-2009 02:56

Nu maar hopen dat er geen hoge sneeuw komt :D Zal de lip ook niet zo leuk vinden. Dat kun je wel verlaagd noemen :thumbup:

De Limburger 13-12-2009 12:30

@Gino89:

Nee sneeuw is niet zo'n goed plan. Maar daar kan ik wel me overweg, dan moet hij gewoon een stukje omhoog dat is gewoon niet anders.

Vandaag ga ik even ergens een setje foto`s maken.
Hij is namelijk gewassen dus ziet er weer redelijk toonbaar uit.
Gr Ronnie

Renegade 13-12-2009 13:07

Sneeuw moet toch geen probleem zijn :D enige nadeel is dat bij een volgesneeuwde straat dat je af en toe even achteruit moet zetten zodat je om je sneeuwberg heen kan rijden :screwy:

De Limburger 13-12-2009 16:27

Zo vandaag even gaan toeren voor een paar foto's te maken..
Werd ik gebeld door Alberto van hier op het forum, "of ik het niet druk had?" was zijn vraag, en natuurlijk heb ik het nooit druk, dus ben ik even voor hem een Recaro stoel gaan ophalen aangezien ik in de buurt was van waar die stoel moest staan.. Dus Alberto de stoel staat nu thuis en ik ga hem je wel opsturen.

Toen toch maar even naar Sittard gereden om daar een paar foto's te schieten.

Dit zijn ze geworden..

Best mooie foto's vind ik zelf..
Gr Ronnie

Alberto 13-12-2009 16:31

Service is top Ronnie , bedankt voor het op pikken van de stoel

auto is trouwens super ding schreeuwd om de BBS wielen
maar dat zal vast goed komen nu denk ik

Vains 13-12-2009 16:31

Ziet er goed uit deze Mk2 met mortierbuis :D

De Limburger 13-12-2009 16:32

Quote:
Originally Posted by Vains
Ziet er goed uit deze Mk2 met mortierbuis :D

Hahaha ja indd een echt Mortieruitlaat.
Gr Ronnie

De Limburger 13-12-2009 16:33

Quote:
Originally Posted by Alberto
Service is top Ronnie , bedankt voor het op pikken van de stoel

auto is trouwens super ding schreeuwd om de BBS wielen
maar dat zal vast goed komen nu denk ik

Het zal wel goed komen met de BBSjes, ik hoop ze 7 Maart te hebben zodat ik in Deurningen erop kan hebben.

Gr Ronnie

De Limburger 13-12-2009 18:12

Zo de 500Km zitten er op ik zit nu op ongeveer 700Km, binnenkort maar even de olie vervangen, en dan de gechipte ECU er weer eens tussen zetten, kijken wat die dan doet.
En ik ga morgen kijken dat ik een afspraak kan maken om de wagen af te stellen bij Weytech, zodat die perfect gaat lopen straks.
Gr Ronnie

Der Ghopmeister 13-12-2009 18:57

auto gewassen en onder de motorkap niet :screwy: :nana:

mooie foto's :thumbup: vooral deze

De Limburger 13-12-2009 19:23

Mmmmhh raar ik dacht juist dat die wel schoon was onder de motorkap, die isolatie gaat er nog onderuit, en dan komt daar gewoon flink wat tektiel onder en dat weer in kleur.
Dan ziet de onderkant van de motorkap ook weer netjes uit.
Gr Ronnie

Der Ghopmeister 13-12-2009 21:22

doelde meer op de vuiligheid rondom het slotvanger van de motorkap :D of lijkt dat nou gewoon zo :confused:

en het was ook meer als een geintje bedoelt ;)

De Limburger 13-12-2009 21:25

Hahaha, nee dat snap ik ook, dat het een geintje was, maar je hebt gelijk kan zijn dat daar wat aanslag op zit. Maar die ga ik nog eens meespuiten in kleur van de wagen.
Gr Ronnie

Gino89 13-12-2009 21:32

Ziet er allemaal netjes uit :thumbup: Zit ook aardig wat tijd in :cool: . Snap alleen niet, dat bij mij de foto's nooit zo goed lukken :tongue:

De Limburger 13-12-2009 21:34

Het verschil zal hem wel in de camera liggen.
Gr Ronnie

De Limburger 14-12-2009 12:37

Vandaag nog eens geprobeert of de gechipte ECU nu wel werkt, maar waarschijnlijk is de ECU stuk, aangezien hij dus echt veel te veel brandstof in spuit, de auto kan er gewoonweg niet op starten.
Dan maar gewoon zo laten afstellen, jammer genoeg.

Gr Ronnie

cloontje 14-12-2009 12:42

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Vandaag nog eens geprobeert of de gechipte ECU nu wel werkt, maar waarschijnlijk is de ECU stuk, aangezien hij dus echt veel te veel brandstof in spuit, de auto kan er gewoonweg niet op starten.
Dan maar gewoon zo laten afstellen, jammer genoeg.

Gr Ronnie

Dat is wel zuur! terug sturen??

Gr

De Limburger 14-12-2009 12:51

Ja ik ga eens even mailen hoe dit kan.
Zal wel goed komen..
Gr Ronnie

EDIT:

Mail is verstuurt.
Ben eens benieuwd.

Gr Ronnie

De Limburger 14-12-2009 21:56

Vandaag even de uitlaat vast gemaakt opnieuw, aangezien ik die los gereden had, nu klinkt die weer aardig.
Van het weekend ga ik maar eens beginnen met het nadraaien van alle boutjes en moertjes.
Gr Ronnie

SHReK 15-12-2009 20:26

Stond er ook vandaag weer goed bij..

De Limburger 15-12-2009 23:14

Tnx Shrek..

Hoop dat je hem ook eens gaat zien met de BBSjes eronder maar dat duurt nog even aangezien Sixpack ze in orde gaat maken..
Gelukkig.
Gr Ronnie

SHReK 15-12-2009 23:31

Op ZONDAG 10-01-10 is er een grote
MEET en GREET NIEUWJAARSBORREL
in Echt Limburg bij DE GAMMA naast de Mac Donalds..
en dit alles vanaf 12uur tot +-15:30

Alle Vag famlie is natuurlijk welkom..

niet vergeten he!

De Limburger 16-12-2009 20:11

En ik heb ze binnen, ik vind ze wel subtiel.

Gr Ronnie

FunkyF 16-12-2009 23:22

goed bezig, ziet er leuk uit die stickers!

zag de Golf nog staan vandaag bij Goergen, staat lekker op z"n buik!

Nieuwjaarstreffen, zal proberen erbij te zijn met de kever!:)

De Limburger 17-12-2009 09:51

Ja zou leuk zijn Frank.. We zien ons dan wel daar.. Gr Ronnie

Fuzzy-G40 17-12-2009 22:56

ey kerel!! lang nie gezien, ben bly dat je golfje weer brult!! kom binnekort langs om dr eens in ut echt te horen en zien!! kan k gelyk die 4 noodwielen van me meenemen, zulle nu wel in de weg ligge ofnie? toppie man!!

gr dr fuzz

De Limburger 17-12-2009 23:40

Quote:
Originally Posted by Fuzzy-G40
ey kerel!! lang nie gezien, ben bly dat je golfje weer brult!! kom binnekort langs om dr eens in ut echt te horen en zien!! kan k gelyk die 4 noodwielen van me meenemen, zulle nu wel in de weg ligge ofnie? toppie man!!

gr dr fuzz

Ja zeker bel me maar even als je ze wilt komen ophalen.
Gr Ronnie

De Pul 17-12-2009 23:41

leuke stickertjes ronnie;)
en god,wat is ie laag he:thumbup:

De Limburger 18-12-2009 23:25

@De Pul:
Ja de Golf ligt redelijk laag, het probleem is dat mijn spoorstangen en aandrijfassen tegen de carroserie aanlopen, nu slijt dat wel weer weg, maar denk dat ik dat maar eens ga laten aanpassen. Maar eerst eens kijken hoe laag ik hem krijg als de BBS velgen eronder zitten.
Aangezien ik daarvoor naar Erik moet gaan want die gaat me de kasten maximaal rollen.
Want ik wil hem eigenlijk zo laag houden ook op de BBSjes.
We zullen zien.
Gr Ronnie

Gino89 18-12-2009 23:33

Nu viel de sneeuwval hier best wel mee, En bij jou in de omgeving dan? nog geen last gehad, met sneeuw en de onderlip?

Edit; Bedankt. Ronnie :D is nog half uurtje te vroeg he ;)

Chriskee. 18-12-2009 23:35

Hij is echt mooi Ronnie :thumbup:

De Limburger 18-12-2009 23:40

@Gino:

Nee sneeuw valt hier nu wel mee, centimeter of 2 ligt er, dus ja die lip schuift al wat sneeuw weg.
Maar dat komt wel goed.

@Chriskee:
Bedankt, hij is wel mooi maar moet nog mooier worden, er staat nog veel op de planning.
Maar dat is voor wat later in het nieuwe seizoen.

Wel heb ik een afspraak geregelt voor een setje Porsche Teledails incl, banden en adapters te halen in Januarie ergens.
Dus dat is wel weer fijn, die worden dan in de kleur van de wagen gespoten en dan de rand en de randjes van de openingen gepolijst.
Dit lijkt me echt mooi.
Gr Ronnie

Wim. 18-12-2009 23:50

Hier is best veel sneeuw gevallen..
Nou, hier ligt nu nog zo'n 2cm platgereden sneeuw op de weg denk ik..

Ik heb maar me crossbanden onder me Audi geschroefd! :D

De Limburger 18-12-2009 23:52

Had ik ook maar crossbanden...hahahaha...
Nee hier valt het allemaal reuze mee, en daar ben ik ook wel blij mee.
Vorig jaar heeft me die kl*te sneeuw een aandrijfas gekost.
Wil ik liever niet nog eens hebben.
Gr Ronnie

De Limburger 18-12-2009 23:56

Dit is het voorbeeld vanwaar ik het idee heb gepikt, Roy-16VT Sorry maar ik vind het super, daarom worden ze ook zo alleen dan AtlasGrau in plaats van Hooglanszwart.

Gr Ronnie

De Limburger 19-12-2009 13:10

Vandaag was me de uitaat onder de auto uit geschoten, er was een rubber gescheurt, die moet ik dadelijk even vervangen.
Uitlaat ligt nu op de grond, maar vandaag heb ik de wagen niet nodig morgen even sleutelen.
Lekker in de kou.
Wel heb ik net nog even de onsteking versteld, de onsteking stond op 0graden vooronsteking, dit is niet zo goed, standaart staat die op ongeveer 7Gr ik heb hem nu staan op 9Gr aangezien ik met die nokkenas en vliegwiel zit.
Maar ik moet zeggen hij is een stuk feller nu, nog meer koppel onderin nu.
Gr Ronnie

erik_jetta 19-12-2009 13:57

ik zou proberen om je uitlaat vandaag even te vervangen, morgen zou het gaan sneeuwen!! aan aangezien je buiten werkt!

All times are GMT +1. The time now is 01:05.