![]() |
Quote:
Maar dit is echt niet zoals het moet zijn. Ik heb verschillende velgen gezien maar deze zijn heel extreem. Hoe ze voorbewerkt zijn weet ik niet. Het lijkt op extreme hamerslag :-( |
dan zijn te te grof gestraald.. dan moet je ze eerst chemisch ontlakken, daarna harten weer voorbehandelen en dan weer coaten
|
he ronnie het word tijd dat eens jou kant op kom om bij te kletsen
en dan zal ik je auto ook eens ff van top tot teen bekijken volgens mij is het wel aardig gelukt he! gr,egon |
Hmm zo te horen is er echt vanalles misgegaan hier...
Normaal zit ik er niet op te wachten om iemand anders zijn fouten te herstellen, maar enige hulp is hier geboden zo te zien.. (neem aan dat de de poedercoater ookk niet betaalt hebt) We zullen zaterdag eens kijken wat er mogelijk is. |
Hahaha ja het zijn geen kiezel stenen geweest het voelt wel gewoon glad aan maar de uitstraling is net alsof het grof is. Ik moet nog even kijken wat ik ermee doe.
Ben eigenlijk al blij dat die wielen nog goed gaan komen. Gr Ronnie |
Quote:
Ik laat het je zaterdag zien kun je kijken wat er nog te redden valt. Gr Ronnie |
Quote:
dat kan, komt omdat de onderhuidse structuur dan grof is.. het poeder egaliseert dus de oppervlakte voelt wel glad aan. kan ook dat het idd te lang heeft gelegen in de oven.. dan breekt de structuur( schildpaddenstructuur) |
Gelijk heb je schilpaddenstructuur daar lijkt het wel op ja haha, maar ja ik zie wel wat Sixpack er van gaat vinden, het zal wel goed komen..(hoop ik.)
Gr Ronnie |
ik heb mijn wielen daar ook laten coaten en daar is toch niks mis mee!
|
Ja Robbert volgens mij ligt het ook aan de RAL kleur. Aangezien die op het kaartje ook zo wel uit zag. Maar ja het is nu eenmaal zo, ik heb alweer wat anders moois gezien bij PUC Polish. Maar daar moet ik even voor sparen, maar dat is wel mooi.
Gr Ronnie |
Quote:
Als je adapters nodig hebt hoor ik het wel haha |
Anders laat je je BBS-en verdichten bij Puc, en dan daar of bij Peter in elkaar zetten. Weet je tenminste zeker dat het in orde is.
|
Helaas zal verdichten niet meer gaan met dit set..
Maar er zijn genoeg andere mooie oplossingen :cool: |
Het gaat wel goed komen..
Gr Ronnie |
hadden ze misschien moeten glasparel stralen :)
|
Quote:
ligt er weer lekker laag bij :cool: :cool: |
Ja dat dacht ik ook ja, schroefset kan echt heel diep, ik heb nu nog zeker 4cm schroefdraad over aan de voorkant, en achter zal hij op de bumpstops liggen, want die staat op max maar dat is nog niet laag zat in mijn ogen. Maar het gaat zich erom hoe straks die 8J en 8,5J BBSjes er onder gaan passen nadat ik bij Erik ben geweest om de kasten maximaal te rollen.
Gr Ronnie |
Zolang er zo'n koortslip onder past is hij nog niet laag genoeg :D
Pas op Ronnie met deze uitspraken, dadelijk heb je heel het forum op je nek :tongue: Quote:
|
hey ronnie ziet super uit zo maar het moet tog nog lager kunne ben ik zeker van anders ff aan passen hahahahahaha net 2 cm bodem plaat van de grond moet lukken en het moet schrappen over de grond je moet hem horen kun je de claxon der ook uit gooien gewicht besparen maar we zien ons wel weer deze week groetjes sjmaal
|
Ziet er goed laag uit Ron!
Wanneer kom je hier langs hobbelen? Heb je meteen weer wat inrij km's gemaakt :cool: |
Quote:
wat heb je gezien :rolleyes: |
ziet er goed uit jongen! en rijden zal ie ook wel beter doen nu :D
Ben erg benieuwd straks met de bbsjes |
Quote:
Hahaha Misha, Kijk dat is heel makkelijk, als het in mijn ogen laag genoeg is dan is dat zo, en dan kunnen ze reageren wat ze willen, maar mijn wil is wet. Hahaha Gr Ronnie |
Quote:
Prima instelling :thumbup: |
Heb net nog een mooie anti-airide sticker laten maken moet alleen even kijken wanneer ik hem krijg.
Gr Ronnie |
Quote:
je motto is goed , maar sticker is wel fout! haha :cool: |
Het is een kleintje en heel subtiel. En als het niets is dan is die er zo weer af. Gr Ronnie
|
ik hoop dat de sticker wel goed gespeld is ;)
|
Quote:
:D |
Ja hahaha air-ride hahaha ja maar dat is omdat ik snel moet typen op mijn N97 en die knopjes zijn wat klein. En ja ik heb typgebrek. Hahaha..
Gr Ronnie |
![]() Dit is wel een leuke foto, van de mijne en die einser van Shrek.. Gr Ronnie |
Niet normaal zo laag :eek:
Zeer gaaf! Met de rm 's komt het goed kerel :thumbup: |
Hahaha.. Ja is redelijk laag ja, ik hoor het wel ja met de BBSjes, ik wens je veel succes ermee, maar het zal wel goed komen. En succes met de verbouwing he..
Gr Ronnie en alvast bedankt. |
Ronnie, je bent van de week nog gespot bij de Appie in Sittard. Meen dat 't vrijdag was. ;)
|
Mmmh stond mijn auto daar dan? Lijkt me sterk ben daar niet geweest.
Gr Ronnie |
lekker laag ronnie:cool:
|
Quote:
M'n vriendin zei dat ze je gezien had. Of ze jou of je auto bedoelde weet ik niet zeker. |
blijf je nu ook zo laag rijden?Of heb je een carterpan beschermer?Het is wel een mooi project :thumbup:
|
Quote:
Hey Had ik wel gedacht! ik had zelf geen cam bij me! heb je er meer??? Grtz |
Nee had alleen die gemaakt.
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 22:25. |