Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Limburger zijn smalle bumper Edition One. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53967)

De Pul 11-10-2009 21:13

Quote:
Originally Posted by Vains
Letterlijk een rukker nu :D

:shake:

De Limburger 11-10-2009 21:46

Hahaha ja en bedankt he gelukkig weet ik wie het zegt..
Gr Ronnie

cloontje 12-10-2009 18:15

hahahaha

Renegade 13-10-2009 07:54

Kom op rukker :P zet er eens voor de sier een voorvelg op voordat je ze wegbrengt :D

De Limburger 13-10-2009 12:40

dat heeft vrij weinig nut aangezien de auto niet op de straat staat maar op de bokjes. En alles hangt los dus het zal verkeert uitzien. Gr ronnie

Renegade 13-10-2009 13:16

Shit :tongue: was even vergeten dat er niet veel van een motorblok inzit :redface:

cloontje 13-10-2009 16:41

Quote:
Originally Posted by Renegade
Shit :tongue: was even vergeten dat er niet veel van een motorblok inzit :redface:

rukker 2 ! :D

De Limburger 13-10-2009 19:32

Hahaha, Ja jammer he,..
Gr Ronnie

De Limburger 13-10-2009 21:43

Zo zaterdag als ik tijdt heb even onderdelen ophalen bij VPC Autosport, dan kan ik weer een beetje verder met bouwen..
Besteld:

Injector revisie setje.
En 4 injector cup's die in de kop zitten.
En een nieuwe pakking voor tussen het gasklephuis en de inlaat.

Wat ik nog moet hebben.

Nieuwe oliepomp
Nieuwe waterpomp
Andere onsteking aangezien deze kaduk is gegaan
Nieuwe slang van de stuurbekrachtiging.

Als ik dat heb dan kan ik het blok compleet bouwen en monteren..
Gr Ronnie

De Limburger 15-10-2009 20:17

Zo de onderdelen zijn binnen, dus die kunnen worden opgehaalt.
Nu nog even die waterpomp en oliepomp scoren, en dan kan eigenlijk de motor er weer in.
Zondag gaan de wielen terug om opnieuw inelkaar gezet te worden.
En dan hoop ik dat dan wel de velgen lucht dicht zijn.
En deze maand word nog even de nieuwe schroefset besteld bij Bolku Tuning.
Hoop dat ik einde volgende maand de motor compleet en erin heb liggen.
Want dan moet de auto weer op keuring, zou mooi zijn dat hij dan even in 1keer erdoor gaat, aangezien eigenlijk alles nieuw gaat zijn dan.
Gr Ronnie

De Limburger 15-10-2009 21:28

Heb op het werk wel nog even de gasklep een beetje gepoetst, en opnieuw in elkaar gezet.
Pakking er tussen en gemonteert.
Blinkt goed moet ik zeggen, nu is mijn vraag: "heb ik mijn carterventilatie gat nodig in mijn kleppendeksel omdat dat zorgt voor die vieze olie aanslag op mijn gaskleppenhuis.
Nu wil ik die dus dicht maken zodat de carterdampen gewoon in het blok blijven of krijg ik dan een de hoge inwendige druk?

Nou hier nog een drietal foto`s..
Gr Ronnie

Dacht dat het wel netjes uit ziet allemaal..;)

Wim. 15-10-2009 21:46

je kan er ook gewoon een slangetje aan doen en die aan een oilcatchcan aansluiten bijvoorbeeld :)
Zo gebeurt het ook op de cross..

Het blokje ziet er wel erg netjes uit! gaat een fijn auto'tje worden zo! :thumbup:

De Limburger 15-10-2009 21:56

Heey wim,
Catchcan dat is inderdaad ook een idee. En dan af en toe af laten of hoe moet ik dat zien?
Bedankt voor de tip.
Gr Ronnie

Wim. 15-10-2009 22:14

Als het goed is moet er geen olie uit je blok komen! ;)
Het gebeurt wel eens bij mij, maar dan lig in ondersteboven.
En neem aan dat jij daar geen rekening mee hoeft te houden! ;)

De Limburger 15-10-2009 22:16

hahaha oke dan weet ik dat, ja dit gasklephuis was vooral erg vettig, van de oliedampen. En ik denk dat het beter is als je gewoon alleen frisse en schone lucht aan zuigt?
Gr Ronnie zal eens kijken wat ik ga doen ermee..

De Limburger 18-10-2009 10:04

Gisteren de onderdelen van VPC Autosport opgehaald bij Edwin bedankt daarvoor, nu kan ik teminste de cillinderkop helemaal klaar maken.
Dan is de motor op de waterpomp en oliepomp eigenlijk klaar voor montage terug in de auto.
Gr Ronnie

De Limburger 18-10-2009 16:43

Zo net even begonnen aan het plaatsen van de nieuwe injector houders in de cillinderkop.
Alleen is dat dus nog niet zo makkelijk, de oude zijn bros of zitten muurvast.
Twee heb ik er nu inzitten, morgen de rest.
Ook heb ik net op één injector nieuwe rubbers geplaatst en schoon gemaakt.
Morgen doe ik de rest even schoon maken en ik moet nog een klemmetje halen voor de injector vast te zetten op de injectorrails.
Morgen maak ik er wel foto`s van als ze klaar en schoon zijn.
Gr Ronnie

breadfan83 18-10-2009 16:45

VPC is morgen dicht hè. ;)

Begint al langszaamaan alles op zijn plaats te vallen Ronnie! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Succes!

De Limburger 18-10-2009 16:51

Ja inderdaad zijn die dicht morgen..Maar dat is gen probleem heb er geen haast bij.
Rustig aan komt alles inorde.
Gr Ronnie

bolletje28 18-10-2009 18:50

hey kerel dat ziet toppie uit hey ff over je w pomp fuzzy heeft der nog een nieuwe ligen in doos voor zijn kr dat is de zelfde als jij hebt hij doet der niks meer mee ken hem mischien voor een prikie over kopen groetjes de bolluh

All times are GMT +1. The time now is 04:03.