Vandaag deze twee schatjes geconfiskeerd. Lagen bij opa die vandaag 84 werd en ze zijn van mijn oom geweest. Begin jaren tachtig heeft opa ze herspoten met de lak van zijn toenmalige Kadett en hebben ik en al mijn neefjes er nog mee gespeeld. Vandaag de bak speelgoed voor de jongste generatie weer eens van zolder gehaald en deze kon ik niet laten liggen. De kever is van DinkyToys en de Karmann van Marklin. |
Gaaf spul met een leuke herinnering
|
Quote:
Märklin 8021, uit een duitse catalogus van 1962: Zal tegenwoordig wel iets meer waard zijn dan DM 1.80 ... ;) |
Denk dat de niet originele lak de waarde geen goed doet. Maar zelfs de lak is ouder dan ikzelf. Maar door de herinneringen gaan deze echt niet weg.
|
twee ratjes :D
|
De lak maakt niet zo veel uit ze zijn er gewoonweg niet meer.Dus veel waard :thumbup:
|
golf w12-650 1/18
in mei leverbaar voor de liefhebbers.
|
Iemand nog iets leuks gekocht?
|
|
Gaaf! mooi model. :cool:
hier staat van norev de golf 2 in de planning aankomende maand heb weer wat ruimte nu de Otto mk3 vr6 weer terug zijn doosje is in gegaan |
De saaie periode komt er weer aan dus binnenkort weer beginnen aan wat "projectjes". |
Quote:
Ik heb er de laatste tijd ook weer een enkele bij gekocht; Norev Golf GTI G60 in t rood in 1:18 (Wachten is nog op de zwarte :) ) NEO Rallye Golf VW Motorsport Plain White body (Limited Edition 1 v/d 100) in 1:43 :D |
Ik doe zelf modelbouw maar heb ook verschillende die-cast modellen.
Zoals een aantal leuke Porsche's en op vw aantal polo's en 1 derby. Mijn laatste model die ik gebouwd en nu afgerond heb is een Porsche 964 carerra 2 in 1/24. In de toekomst wil ik nog eens een ratrod bouwen. |
deftige modellen weer!
hier is de witte norev mk2 onderweg, gelimiteerd 1000 stuks zit er ook aan te denken hier een leuke set wielen nog voor bij te bestellen een keer.. overigens is er van otto ook weer een leuke onderweg voor de liefhebber.. |
een klein beetje van wat ik heb staan,
rat ovaal de 1 millionth ovaal kever ik zie net dat ik geen foto's heb van dat hij af is |
My Collection
|
Telt dit?
Ik heb hem wel al opgegeten :tongue: |
hier is inmiddels de norev al weer een aantal weekjes binnen!
sorry voor de kut foto :D |
Quote:
Hij is er :D |
|
All times are GMT +1. The time now is 12:50. |