Oke niet goed gekeken.
|
supermooie foto's!!
|
|
ben je nog naar ultimate dubs geweest chris?
|
Nee,had er helaas geen tijd voor...maar aan de foto's te zien wel een mooi evenement gemist..
|
vandaag nog even een stukje achter je gereden!
wat een dik apparaat chris :thumbup: heerlijk ook als je het lucht omhoog kan gooie en vervolgens rustig aan de wijk in kan draaien |
Ik had op het laatst door dat jij het was ja...Kans dat je me ziet rijden is niet gek...nu de Golf weg is, is de TT gewoon weer mn 'woon-werk verkeer' auto..
|
super daily toch :cool: dat ik m maar vaak mag spotten :tongue:
|
Erg gaaf hoor!!!!
|
Heb je TT vrijdag gespot in Naaldwijk! Ziet er echt super uit!
|
Vandaag de TT verkocht...na ruim 5,5 jaar in mijn bezit..elke km met veel plezier gereden, gaat de TT over 2 weken naar een forum lid...(Wie? Dat mag hij zelf zeggen evt.)
Tijd voor wat nieuws...weet al helemaal wat ik wil...word weer een Audi.. :D |
Die is snel verkocht dan. Benieuwd aan wie.
|
Inderdaad snel gegaan, met alle 3 de auto's! Erg benieuwd wat er gaat komen :thumbup:
Je bent in iedergeval niet moeilijk in verkopen.. Zie mijn golfje niet zo snel meer erg gaan :tongue: |
Ik word de nieuwe eigenaar van de TT en hoop er een leuke tijd mee te hebben. Veel verbouwen zal niet nodig zijn, aangezien chris niet echt stil heeft gezeten. :D misschien maar een brembo remmen setje plaatsen, want verder krijg ik niets verzonnen. :). Gr Ruud
|
Gefeliciteerd ermee dan maar, blijft een dikke bak!
|
Dikke bak Ruud, ben benieuwd wat Chris weer koopt A5?
|
Quote:
Nice Chris .. precies zoals je van plan was, nu zijn alle wegen vrij naar die 4 ringen :cool: |
Al een idee welke audi je weer terug wil hebben dan?
|
Ja...en al gekocht ook...van de week ophalen...een zwarte A5 Coupe...
|
Wow, ben benieuwd! Zijn dikke auto`s.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:39. |