Quote:
Waarvan?? Van de auto eerst wassen zaterdag..Gr Ronnie |
Quote:
Ik moet morgen eerst even bellen naar VPC, en dan waarschijnlijk zaterdag nog eens langs gaan. Heb je niet nog even tijd om te mijne ook te poetsen ? haha :D |
Hahahaha nee heb het druk genoeg met de mijne hahaha..
Gr Ronnie |
mooi dat ie nu alsnog loopt :thumbup:
|
Dankje Joost..
Gr Ronnie |
hey ronnie was het nog gelukt met de koeling te ontluchten ik kom deze dagen ff aan voor de filmpjes van je eerste km op de weg hihihi greotjes sjmaal
|
@bolletje28:
Nee ontluchten was niet gelukt, heb net de nieuwe thermostaat besteld van 74graden, die gaat wat eerder open, en een nieuwe thermoschakelaar heb ik ook al. Gr Ronnie |
Hoest met de foto´s van je edition one...??
gr, Lars |
74 graden is wel erg vroeg.. Wordt de motor te warm oid?
|
Ronnie, paar dagen niet online geweest, maar zie net dat je auto eindelijk loopt! Gelukkig man!
Ben benieuwd naar de foto's! Mark vertelde me al van dat gepruts met die wielen, niet normaal! Goed dat ze nu naar iemand zijn die wel weet wat ie doet. :thumbup: |
74 graden lijkt mij ook wat te gek hoor.
|
Ja een winterthermostaat dat maar heb me indd vergist, het is 80 graden. Sorry heren. Hahaha.
@Larsv5: Foto's komen zaterdag ergens.. Moet hem eerst eens wassen en dan overdag foto's maken aangezien ik pas in het donker thuis kom is dan in de avond nu soms lastig. @Breadfan, Ja ik ben blij dat sixpack mij wil helpen, want die prutser waar ik ben geweest die is nog niet klaar met mij, dat zeg ik je toch. Maar volgens Peter zou het wel goed komen dus ik ben benieuwd. Gr Ronnie |
Quote:
|
Quote:
Als je volgende keer nog eens geld wil wegsmijten, kom je maar effe langs. Heb net een paar nieuwe rollen Duckttape van de Aktion gehaald, kan ik ze je wel effe dicht maken. :D |
Quote:
En gelijk heb je..hoe weet jij dat.?? Ben echt niet te genieten erover. Maar dit krijgt nog een staartje.. Gr Ronnie |
Quote:
Hahaha grapjas, ik heb geen geld.. Hahaha. Maar ik zal je bellen of mailen de volgende keer. Gr Ronnie |
Nog twee filmpjes van Bolletje28:
Eerste rit met de auto na de bouw. http://www.youtube.com/watch?v=5zBtYcRvcoU http://www.youtube.com/watch?v=C-hbkhUQJ_o Gr Ronnie |
Klinkt lekker!
|
goed bezig ronnie, ben blij voor je dat hij loopt.
"steet idd nog n bietje sjeif op de bandjes." ;) (moet ik zeggen) |
@FunkyF:
Hahaha nee,hij staat nu echt niet meer scheef op de bandjes.. Hij ligt nu super laag en rijd heerlijk maar is verekte stug. Hahaha Je ziet me binnenkort wel eens verschijnen. Gr Ronnie |
Quote:
Verdiende niet de schoonheidsprijs zeg maar. |
Ja inderdaad ja dat klopt was ik even vergeten. Hahaha. Gr Ronnie
|
Zo 200KM is ook gehaald hahaha hij loopt echt nog heerlijk, en je merkt dat hij losser wordt zo lijkt het, teminste.
Gr Ronnie |
http://www.ap-fahrwerke.de/bilder.php mijne staat er ook bij nu.
Gr Ronnie |
Quote:
Foei, dit is niet met de AP schroefset :rolleyes: |
HAhahah ja dat klopt van de zomer komen de andere foto's daar aan.,
Gr Ronnie |
Quote:
met mooie wielen :tongue: |
Hahahaha ja indd.. daar had ik nu toch niets meer aan ivm, de G60 remmen voor.
Gr Ronnie |
Net nog even wezen buurten bij Vains.. Hij hoorde me al van ver aankomen, maar was het nu het schrapen of het uitlaat geluid.? Hahaha
Hoop dat de stoep niet te veel beschadigd is door mijn Auspuff...Hahaha.. Gr Ronnie |
Tering dat ding ligt laag :D
Maak je maar geen zorgen om de stoep, ik ben jou al voor geweest haha |
Hahaha.. Kijk dit is goed als jij zegt dat die laag ligt dan is het dus goed laag, want jij vind zelf meestal laag ook niet laag genoeg. Hahaha.
Zaterdag poetsen en dan even foto's maken. Gr Ronnie |
Vandaag de GTI van De LIMBURGER gespot bij mij ons op het terijn!!!
de auto staat in de winter stand,tis net een COUNTRY wordt tijd voor een schroefsetje Hij had zeggen en schrijven 2 minuten van zijn pauze nodig om vanuit het parkeervak op de weg tekomen,schraap,kras... door de goot.. |
Hahaha bedankt Kevin voor de foto's.
Gr Ronnie |
Te laag is niet mijn ding.. Ben wel blij voor je dat je monster rijdt, na alle inspanningen! rustig inrijden en na de inrijperiode een keer goed op het gas :D
|
ziet er al goed uit, ben benieuwd als de bbsen eronder liggen!
|
@erik jetta:
De BBSjes worden zaterdag door Sixpack opgehaald, en dan zie ik wel wanneer ik ze kan ophalen, het heeft geen haast. Als ze maar in februarie/maart klaar zijn dan is het ergste weer toch geweest. En dan beginnen de meetings weer. Zelf kan ik ook niet wachten tot ze eronder zitten. Lijkt me echt erg goed bij elkaar te passen. We zullen zien he. Gr Ronnie |
Als ik jou was zou ik ook even de harten opnieuw laten doen als het geldboompje dat toe laat. Daar ga je echt spijt van krijgen als je ze zo monteert :)
|
harten beschadigd en siliconenkit? heb je ze bij een loodgieter afgegeven?
|
Quote:
De poedercoater heeft de harten te lang gebakken waardoor er een bobbelige structuur is ontstaan :( Monteren en poedercoaten is door 2 verschillende personen gedaan. Met die montage snap ik dat sowiezo niet want ik heb daar mijn RFs en een setje RM's laten monteren en die waren prima gedaan... |
poedercoat is altijd wat ruwer in oppervlakte..gaat erom dat de ondergrond goed is en niet met kiezelstenen is gestraald
|
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |