Leuk Peter! Wel pijn in mijn nek nu....
|
Ik lees hier elk jaar deze vakantie verslagen en denk dan altijd " dit moet ik ook eens doen met mijn oldtimer" maar ik ben te bang dat de auto beschadigd of kapot gaat maar eigenlijk lijkt me dit de mooiste manier van vakantie vieren
|
Quote:
René ! We moeten een keer koffie doen..tis te lang geleden! :redface: Ironvw: Je kunt je auto/horloge/schoenen etcetera in een showroom/vitrine zetten Maar wat heb je er dan aan? De reizen worden verhalen, de verhalen worden herinneringen, aandenkens, littekens... veel mooier kun je het leven volgens mij niet inkleuren ;) |
Volgens mij staan de pics nu recht :)
|
mooi verslag weer peter
|
Prachtig dit!
|
Hele topic gelezen. Wat een prachtige restauratie en een mooie verhalen.
Groot gelijk ook! Gebruiken die auto's. Daar zijn ze voor. |
:cool: Thanks Marco!
Dan was je even onder de pannnen denk ik ;) Vandaag toevallig een nieuwe accu gehaald, met 2.3 v deed hij niet zoveel keer :redface: |
Ondertussen wat lopen hobbyen om de Vespa op de bus te knuppen :)
De beugel wordt onder de crewleden liefkozend de #beunbeugel genoemd :) Effin hij staat er goed/stevig op en met rijden (spanbanden) gaat ie nergens heen :thumbup: |
Heel gaaf gemaakt, maar hoe houd je de Vespa nu rechtop?
|
Met spanbandje :thumbup:
|
Mooi, dan heb je toch iets van kreukelzone :D
|
Exact mijn gedachte :thumbup:
|
Heb je foto's van de montage? Ik heb zelf ook een vespa en een t2 en ben ook op zoek naar een mooie oplossing
|
supercool!!
|
Hi Thijs, nee eigenlijk niet, even een keer maken ja
De beugels zitten bevestigd aan de bumpersteunen (Onderkant 4xM10) ik denk dat die van jou net wat anders is, dus Je zou per bus/toepassing even Moeten bekijken :thumbup: |
Leuke oplossing, maar in het donker rijden is zo geen optie lijkt me ??
|
Kan natuurlijk ook de Vespa aantrappen, dan heb ik ook licht :D
Nee maar tis natuurlijk voor de leuk/show/camping etc ga er zo niet mee de openbare weg op. |
All times are GMT +1. The time now is 09:34. |