Ik heb nog eens een vraag. Ik wil eigenlijk alle rubbers van het onderstel vervangen door PU (of in ieder geval beter dan die originele rubberen)
Hier bestaan toch vast wel meer merken in dan Powerflex? Want dat is vaak de enige die je voorbij ziet komen. Zijn er wellicht andere (goedkopere/betere etc.) merken? De reden dat ik dit vraag is omdat ik van Powerflex altijd gemengde verhalen hoor. Vooral over de pasvorm die niet altijd even goed is.. |
Ikzelf heb Prothane, zit er nog niet onder gaat binnenkort gebeuren.
maar zit er goed uit en is knalhard weet alleen de prijzen niet voor een mk3. dit zou goedkoper moeten zijn dan powerflex |
Ben benieuwd naar ervaringen. Een complete prothane kit kost ongeveer 1/3 van een complete powerflex kit...
Verder twijfel ik nog over verstelbare toplager / uniballs. Ik wil ze graag, maar hoor veel spookverhalen over dat ze zeer snel slijten en dat je binnen no time speling hebt wanneer je deze gewoon voor straatgebruik hebt. (door klinkerwegen, drempels etc..) |
Hierbij een kleine update, helaas door drukte gewoon geen tijd om aan m'n auto te werken.
Probleem is dat ik zo'n 140km van m'n garage vandaan woon. Dus even een uurtje of 2 sleutel 's avonds zit er gewoon niet in. |
nice....
echt retedik |
Dat ziet er gaaf uit Sven!
|
140 km verder sleutelen :eek:
Maar bij claus von essen ken je ook pu bussen voor je onderstel halen. Stuk goedkoper en ik hoor goeie verhalen erover. |
Ziet er goed uit Sven!
|
Quote:
Dat zijn de pu bussen van Prothane :D Denk dat ik die maar ga bestellen :thumbup: Ja m'n ouders hebben een lekker ruime garage dus je moet wat he :D |
ziet er dik uit Sven :thumbup: . Met die rubbers rijd ik ook. Bevalt me heel goed.
|
Wat voor voorbumper ga je erop hangen, ik heb nog een rieger rs bumper liggen, als je interesse hebt? Ik wil m ruilen tegen een kratje pils
|
Ruig!
|
Wat een dik apparaat is dit aan het worden zeg :D
Ik heb ook die set van claus von essen onder de MK1 ,rijd goed al heb ik er nog maar 40km op zitten :D Ik heb wel het gevoel dat als de auto stationair staat te draaien hij wat gevoeliger is voor trillingen over al door de stuggere bussen. |
En Sven, al weer wat verder met de golf ? :D
|
Ik ben de laatste weken/maanden echt extreem druk met school en al weken lang niet thuis geweest :D
Maar over 1,5 week heb ik zomervakantie en dan wil ik hem klaar maken. De deadline is eigenlijk gesteld dat ie vóór augustus klaar is :thumbup: Ondertussen is ie al wel van de brug af en ben ik wat laatste stukken aan de rechterkant aan het kopiëren van de linkerkant. Ook ben ik al aan het plamuren geweest en aan 1 kant de nieuwe kassen tectyleren :D Nu zoek ik eigenlijk ook nog iemand die Keskin KT2 velgen wil ruilen :D, want ik heb nu 9,5j rondom en ik wil voor 8,5j. Dus als je iemand weet die 8,5j rondom heeft en wil 2 velgen wil ruilen.... Of iemand moet een goed bod doen, ik heb meerdere velgen te koop staan nu want ik heb een ander setje op het oog. Geen 18 inch meer maar 17 en dan 9j achter en 8,5j :thumbup: |
Kleine update hier:
Even voor de duidelijkheid, die splitter kan eraf. Is eigenlijk alleen voor trackdays :D (al vind ik 'm stiekem erg bruut staan zo :D) |
Goed bezig Sven! Ziet er echt dik uit :D
|
Nice! ziet er heerlijk dik uit, hoe heb je die splitter nu vastgemaakt?
|
'n Kleine update noemt ie dit dan.. ;) Gaaf Sven!
|
:D
De splitter zit achter de bumper vast aan steunen die aan m'n auto gelast zijn. Verder zit hij met een paar boutjes aan de vr6 lip vast. Dit is een testversie van multiplex. Later komt er ander materiaal. Het is de bedoeling dat ik op de splitter kan staan, dan is ie stevig genoeg :D Wat ik ook nog ga doen is roosters/gaten in de motorkap maken. Dit heeft een reden: Mijn onderkant is vrijwel dicht. --> de lucht die aan de voorkant binnenkomt via de bumper/radiator etc. kan bijna nergens meer heen. Gevolg is drukopbouw in de motorruimte en dat wil ik niet! Ook kan mijn motor z'n warmte nergens langs kwijt omdat die opgesloten zit in die ruimte. De enige oplossing (zonder drastische carrosserie aanpassingen) is ventilatie in de motorkap maken. Hierdoor kan de warme lucht en druk onder de kap weg :thumbup: Hier had ik in eerste instantie helemaal geen rekening mee gehouden (best dom eigenlijk :D) maar kwam dit probleem tegen over verschillende trackforums. Ik zag mensen die getest hadden met een temperatuurmeter in de motorruimte, en deze was aanzienlijk lager na de motorkap ventilatie. |
All times are GMT +1. The time now is 16:42. |