filmploeg was van TV-Oost.....
|
|
Hier nog een paar foto's van mijn kant.
Heb je mij aan de kant van de weg zien staan richting de snelweg en ben je benieuwd of je ook op de foto staat geef dan een PBtje en ik kijk of ik de foto heb :thumbup: |
Ik heb zo'n 1,8 GIG aan foto's! Weinig zin om die allemaal hierop de knallen.. Maar als je benieuwd bent of er foto's van jou voertuig tussen zitten, even een PB of mailtje met type en kenteken, en ik zal kijken! :)
|
:postpics:
|
Haha, I know! Maar om nou 1,8 gig aan foto's hier neer te knallen lijkt me geen goed idee. En duurt erg lang voor ik dat voor elkaar heb!
|
Quote:
Dan zoek je de mooiste toch uit! ;) |
Hier dan eentje, van een maat van mij! |
Moooi! |
Quote:
Bedankt! Dit is mijn auto ;) De maten zijn inderdaad 8.5J en 9.5J in 18". Voorzijde 215/35 bandjes en achterzijde 225/35 bandjes. De ET-waarde durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar de voorvelg zou ET56 moeten zijn en de achtervelg ET32. Voor en achter 30mm adapters :thumbup: |
Niemand foto's van die burger gemaakt? :D :D :D
|
Juiste kenteken bij de wielen, hehe |
Quote:
echt een dikkert! |
Was een erg gezellig dagje! Erg goed geregeld Speed-crew en aanhang!!
Ook ff wat pics gemaakt, check ze hier! |
Quote:
mijn niet zo lowrider ook op de foto (: |
thanks Gerk :thumbup: |
Quote:
:wuv: Iemand hier nog foto's en meer info van? Ophanging, wielkeuze enz???!!! http://www.teamvw-speed.nl/index.php/gallery/2012.html |
Quote:
Quote:
Vorige pagina staat alle info ;) |
Quote:
Ik doelde eigenlijk op de rode Golf II :thumbup: |
Quote:
Ah, dat is die van Chris! Dat weet ik zo niet :thumbup: |
|
Die dingen lagen écht belachelijk laag :D :thumbup:
|
Quote:
superdikke foto van mn polow thnx! :) |
Quote:
Je bedoelt de rode Golf III die ook op de foto's staat he? |
van af 6:30 een klein stukje op TV oost ... het moet niet korter :D
|
Quote:
Renault Megane/Scenic oid? 17". Quote:
Dikke polo :thumbup: |
Quote:
No problemo! Het was gezellig hehe :D Nog een paar foto's ; |
helaas was ik er niet bij, had wat anders en s'avond ging ik naar RAMMSTEIN in ahoy.
ik zie wel dat ik wat gemist heb dus zeker tot volgend jaar. hier twee foto's van mijn belevenis en dan snel weer on tropic. |
Quote:
kort en bondig :D |
Kleine selectie van mijn kant:
http://kgroot.nl/index.php/events/5...dwinter-meeting |
Quote:
|
Ga ik vanavond regelen voor je.
Toch wel de dikste MK1 die er stond :) |
Quote:
Mijn oude Golf GTI 16V.... |
Quote:
Had graag met de mijne samen met mijn broer zijne willen zijn, maar de BBS-en liggen onder de mijne heen (golf staat op 3 staaltjes en 1 reserve BBS), omdat ze nog in elkaar gedraaid moeten worden na het poedercoaten (chocolade bruin). M'n broer is de gehele week voorafgaand aan deze meeting bezig geweest om zijn BBS-en in elkaar te draaien, die zijn namelijk ook net terug van het poedercoaten. Het is 'm alom toch nog voor de meeting gelukt :). |
Ding is echt helemaal strak :o
Als er ooit een bij mij voor de deur staat komt ie er zo uit te zien! |
|
Quote:
:D :thumbup: |
Kleine toevoeging:
Dubbel moois |
Top meeting, was een gezellige dag en hing ook een goed sfeertje :thumbup:
Hierbij nog een paar foto's van mijn kant: rest via link http://s244.photobucket.com/albums/...hawk40/MWM%20X/ Quote:
Damn 2 van die dikke mk1's in de familie :eek: :D Als je de foto van mij in groot formaat wil dan moet je maar even pbtje sturen :thumbup: |
Quote:
165-35-17, fijne bandenmaat (: |
All times are GMT +1. The time now is 23:37. |