Als ik m'n benodigde onderdelen heb en het wat warmer wordt ;)
|
Quote:
ja heb hem nog wel maar heb vanwege andere plannen de uitlaat van de hand gedaan. |
Aha vandaar.
Alweer een stukje verder met de kabelboom, expansievat ed ff omgezet. Al met al een hoop werk en pielerij :D |
je bent weer stapje verder zo te zien :thumbup:
|
ruud, alweer wat verder?
of heb je het te druk met Facebook? ;p |
Wel wat verder, de VR6 zekeringkast zit er bijna in en nog wat onderdeeltjes opgesnorkeld. Idd druk met andere dingen zoals FB en Marktplaats om een andere daily :D
|
Quote:
hoezo? bevalt zo'n Audi S6 niet als daily? :screwy: |
Jawel, maar ik maak nu veel te veel woon-werk kilometers voor zulk speelgoed :tongue:
|
Toch nog ff bezig geweest. Ik heb de kabelboom zo goed als klaar, maar ik blijf nog met wat bedrading zitten. Ten eerste onder de motorkap 2 draadjes waar geen stekker aan zit, een zwart/witte en een zwart/gele.
Ten tweede bij de zekeringkast een enkele bruine draad met zwart stekkertje, een rode enkele draad met een blauwe connector, nog een zwarte connector met een groene en een zwart/witte draad en een losse rode draad (op de achtergrond) Verder heb ik alles gedaan zoals het zou moeten; D8 doorverbonden met E2 voor de mk3 tellers, de waterpomp (koelmodule) naar D3 (spiegelverwarming) enz. enz. De gaatjes die overblijven kloppen wel (koplampsproeiers, airconditioning ed zit er niet op). Ik ben geen speed sensor draad tegen gekomen, dit zou een blauwe connector met een blauw/witte draad moeten zijn. Kan het dan kloppen dat dat bij mij die rode draad met blauwe connector is? Die zou nl. naar W/01 moeten. Iemand enig idee? Dat zou mooi zijn want ik wil er niet op gokken dat m'n kabelboom straks op rookt. Let trouwens niet op die paar kroonsteentjes, die gaan er nog wel tussenuit ;) |
Die heb ik ook allemaal over ;)
ik had net effe voor je gekeken |
Maar hij loopt wel bij jou toch? Heb jij ook een mk3 tellerbak en mk3 MFA erin? Daar komt het vandaan namelijk..
|
Mocht je het niet vertrouwen, doe dan even tussen je accupool en de klem een 20A zekering, da's voor alles één voor één te testen zwaar genoeg en mocht het gelijk gaan roken, klapt ie gewoon...:thumbup:
|
Goeie tip, bedankt :thumbup: De motor moet er ook nog in maar dat kan ik tzt zeker doen!
|
Ik heb de klok van de passat erin zitten met mfa en ja het werkt allemaal :)
|
Nou eindelijk weer wat schot in de zaak; vandaag een voorbalk weten te bemachtigen van een Passat 35i VR6 dus de motor kan er straks eindelijk eens in :D.
|
Het leuke moment :D
trouwes nog 1 klein ding ik heb de ecu aan de andere kant liggen nu ( kwam anders niet uit met de kabels naar de lmm en dergelijke ) was ik je bijna vergete te zeggen |
goed bezig ruud!
we moeten nog steeds weer eens langskomen.. |
Oke, ik kwam zo wel mooi uit.. Hier ligt ie origineel ook bij de mk2 met ecu. Haha kijk maar ff Gerard, nog even en ik kom er wel mee naar Dokkum :D
|
kom je ook uit met je luchtmassameter kabel dan ?
mijne was te kort heb de ecu aan de andere kant ligge anders past het niet |
Is idd erg krap ja! Vandaag de motor d'r eindelijk maar eens ingehangen, tevens ook een nieuwe daily dus die ook maar even op de plaat gezet
Nieuwe daily is een 2001 Cordoba Cupra 20vt met 220 pk Draaide alleen een motorsteun van de VR kapot, oeps net te vast :shake: . Maar goed, ff een nieuwe bestellen en dan gaan we weer door |
Dat probleem had ik toen dus ook :S
maarja doeje niks aan haha suc6 met de opbouw blijf je volge |
Die lmm moet geen 2 cm verder zitten nee, dan had ik een probleem. Haha ik ben niet zo'n snelle bouwer als jij op het moment maar goed. Als ik die motorsteun binnen heb maar ff stevig aan de gang ;)
|
maakt toch ook niet uit :) als je tijd genoeg hebt zeker rustig aan verder bouwen :thumbup:
|
De VR6 staat nogsteeds op een laag pitje, maar wel ff een update met de daily. Setje velgen opgehaald, RH ZW1's in 17x8,5 voor en 17x9j achter
Voorbandje is op de foto nog wat slap en hij moet nog even krap aan een centimeter naar beneden, dan ben ik eerst weer tevreden :) |
Laag pitje? :screwy:
Audi A1 7-spokes 16x7! 2,5" catback! |
Zeker zeker, niet stilgezeten. Vanmiddag nog even de pakking voor de kat ophalen en krukaspositiesensor. Als het goed is krijg ik morgen de K&N 57i en alu krukaspoulie en dan kan hij lopen
Zwarte grille met verstralers en koplampen komen deze week ook nog. Zo nog wat dingetjes en dan ben ik al een eind |
sjit mooi op jonge ..
succes er mee .. vrgr gooigolf .. |
had de zelfde uitlaat onder me vr6 klinkt echt lekker :thumbup: .
|
Achterlichten even gecoat :) En de VR6. |
liekut netjes jonge ,,
loopt hij all .. vrgr gooigolf . |
Ah gooi bedankt jonge :thumbup:
Heb hem gisteren aan de gang gekregen, eindelijk. Die ECU pen 54 kreeg geen spanning, even aan het doorverbinden geweest en de auto startte gelijk. Nu nog even: Koelslangen voor Corrado VR6 zoeken Koppelingshevel T4 zoeken met koppelingskabel Gaskabel bestellen Krukaspoulie vervangen door alu (heb de poulie al maar de oude zit moervast :? ) Ontluchtingsnippel remklauw fixen en het zaakje ontluchten Inlaattemperatuursensor stekker vervangen De boel wat afwerken En dan mar wer even sjin :) |
Quote:
hey ruud kerel . nou mooi kerel .. einde inzicht 98 euri.s hefel dealer word moeilijk maar kan goed met magezijn medewerker dus heb via hem 1 ondvangen ,,kan eventuweel wel 1 regelen vrgr gooi |
Weet je toevallig ook met wat voor kabel je die hevel kunt gebruiken? Gewoon VR6 koppelingskabel?
|
Zelfstellende van een passat 35i of golf 2 1300 :thumbup:
|
hoi ruud ..
zoals hier vernoemt word de 35i .. of de golf 2 1.3 kabel .. dat werkt perfekt . :thumbup: |
Oké zal er eens even naar kijken. Vandaag voor het eerst naar buiten gerold, even een centimeter stof eraf geblazen. Picss:
|
Vr Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :d
|
mooi ruud jonge liekut netjes ..
dit wol aansen os de brandweer .. vrgr gooi |
Hoe staat het met de F&I VR6?
|
Momenteel te koop, heb hem eventjes niet op marktplaats maar hij gaat weg. Tijdgebrek :(
|
All times are GMT +1. The time now is 14:45. |