Hij doet het !!!!!!!!!!!!!!
Bedankt MICHIEL , robin en de rest met een expert look :biggrin: :biggrin: kom net terug met het hok met de Ovaal. hij trekt nog een heel klein tikkie naar links, maar dat is minimaal. nu waarschijnlijk nog tijd om de Pop outs erin te schroeven :biggrin: :biggrin: Ik ben blij als een klein kind ( gewoon mezelf dus) :biggrin: Budel ik kom eraannnnnnnnnnn |
Super Jasper, geweldig!! Haha, mooi zo'n sleutelteam :)
We zullen es inspecteren a.s. weekend :D |
Quote:
Ik dacht al... what's the difference? :p Maarre... Gefeliciteerd, man! Nou ff de popouts erin, helemaal klaar voor Buuuudel! :cool: |
o o o, het gaat je niet in de koude kleren zitten zeg,. als ik in Budel aankom, luchtbedje opblazen, en slapen maar ;) gaaaaaaaaap. zit bijna te slapen op me werk.
misschien één borreltje voor het slapen gaan :wink: nog ff me white walls weer wit maken, iemand nog ideeen, zit erg veel vet op enzo. afwas middel heeft totaal geen nut. bedankt voor de reacties weer. :biggrin: michiel had eergister ff een foto van me gemaakt dat ik het het ff gehad had met die kever, wat een kop joh. :mad: , post hem wel ff een keer. :mad: |
Je kan het even met jif proberen, werkte bij de ponton heel goed. ;)
|
Quote:
Remmenreiniger !! Quote:
ZIEN ZIEN ZIEN !!! :D :D |
Quote:
ZIENZIENZIENZIENZIENZIENZIENZIENZIENZIEN :D |
Yesterday evening I went to see Jasper and the rest of the crew. Now it was gezelig. I guess I showed up on the good part of the evening... People I can say only one thing, pay attention on Budel where are Natural Born Cruisers and Haarlem KK because they have some seriouse shit!
|
bedankt dushan, jij succes dit weekend met Moniek en de eventuele kleine. :biggrin:
Zo, hij rijd , vanavond nog ff de carb, omgezet want de andere lekte. dus die moest ff omgebouwd worden, en wat bleek, in een keer deed ie het, wouw. voor het eerst dat ik iets deed deze 2 weken en het zat niet tegen. :eek: Ff een proefritje naar schiphol gemaakt waar Johnny werd opgehaald door sven oscar en leon. dus dat was ff gezellig. gelijk ff wat foto's gemaakt, zie hieronder het resultaat. Ik ben blij !!!! en ben klaar voor BUDEL!! zo stond ie vanmiddag bij me werk. erg kicke zo.. ook zo'n kicke gezicht :D hier stapt Johnny bij leon in oscar zijn kever... rustig aan met de drank he gasten.. mensen tot morgen, proost, en ik neem ervast een. |
oja, deze wouden jullie ook nog ziennnnnnnnnnnn
zo ga je kijken als je 12 uur aan het kutten bant aan een kever. ook zo'n kicke ding. groeten hij smaakte naar meer, proost weer. :D |
Hahaha, goed bezig!
Je ovaal ziet er dik uit gozer! Zie hem wel op Budel. En ik zie dat Johnny in style word opgehaald! Goed zo! Hahahaha |
thanks erwin, in het echt ziet ie er nog beter uit.. :p
VeWo heeft het ook erg naar zijn zin. |
Dude ,ziet er geoed uit !!
:D We gaan u zlapemnnnn ghehehe L8erssssssssssssssssssssss |
Jasper, 1 woord: GAAF! :cool:
Enne... die foto van jezelf... :eek: |
hahahaha
|
zo weer ff zitten cruizen, ff naar zandvoort ff een paar baantjes trekken en ff een terrasje gepakt, heerlijk. op de terug weg ff wat fototjes gemaakt.
hier was ik ff uitgestapt volgende week maar weer ff naar zandvoort. |
zijn er nog mensen die intresse hebben in het maken van een eigen versmalde vooras
ik heb de bestanden en gegevens dus als iemand het leuk vindt moet hij of zij mij of jasper maar ff mailen. alleen vw's van voor 1967 |
Quote:
Dit was op de heenreis? Quote:
Ben je betrapt? P.S. Ziet er leuk uit zo die ovaal..heb em op budel even bekeken.. erg rodstyle :D |
Ik ben wel geïnteresseerd in de bestanden over de vooras!! :D
|
moet je ff michiel een berichtje sturen, die heeft al die troep op zijn computer staan.
Bazzaa (bas) is nu een schilderij aan het maken van me kever, die wordt zo gaaf :eek: hou jullie nog ff in spanning.. :tongue: |
Quote:
ghehehehe....wordt idd erg cool :cool: ;) |
"Auto te koop 01/07/2005 Schilderij van je auto!
Ik maak een schilderij van je auto op elke gewenste maat, in kleur of zwart-wit. Meestal werk ik op doek maar op papier kan ook. Prijs in overleg. Bas Verburgh banckertstaat 4 Amersfoort 033 4563737 n.d.verburgh@planet.nl naam Bas Verburgh tel 033 4563739 email n.d.verburgh@planet.nl" HIJS GAAAAAFFFF!!!! |
heeeeee jasper! hij is echt VET je ovaal!!!
enkelt wat probleemps die ik nu heb met keuzes maken! Heb nu ongeveer 8cm vermsald... originele as!! maar hoe ga ik dat fixen met een stabi!??? Zijn deze dingen een beetje normaal vast te bakken??? of niet??? het verenpakket had ik begrepen dat dat wel te lassen wass das al prettig, spoorstangen moek nog aan beginnne, maar het begin is der! hij wordt smal.. en laag :D |
Sorry voor die extreme typfouten :D
|
zo me kever is weer bijna klaar voor budel, zal vanavond ff een foto plaatsen, :eek: :rock: :woowoo:
|
:postpics:
Grapje, natuurlijk! Ben benieuwd! Heb je er veel aan veranderd, dan? :confused: |
Is dus weer een hoop nieuws te zien op Budel, de meesten hebben niet stil gezeten in de schuur afgelopen winter / voorjaar :)
|
Quote:
Beetje koud Friekje stil zitten in de schuur in de winter ;) Ben benieuwd Jasper!!! :woowoo: |
veranderingen minimaal, alleen een ander kleurtje, en het een en ander weer een beetje opgepoets. ook weer wat dingen hard/strak gemaakt.
heeft allemaal langer geduurd dan dat in de planning was, maar als het meezit kan ie er weer even tegenaan. Budel kom ik pas helaas begin van zaterdagavond aan. moet helaas werken. hij is nog niet helemaal opgebouwd. ik hoop hem vrijdagavond af te krijgen, vanavond alvast een fototje. |
hier dan de beloofde foto
Mooi bruin is niet lelijk, maar dat is mening, wat vinden jullie ervan ;-) oja, ff om bij het WK te blijven.. :woowoo: |
ik vind het een hele lekkere kleur...maar dat wist je al ;)
|
Choco ovali!! Nice :cool:
|
jasper, waarom, was de lak niet mooi?
ziet er strak uit!! mooie kleur |
vet!! gamma lak? gerold?
|
"chocholate cup cake"
|
nou mensen, hij doet het hoor, ik ben weer blij en ik ben een klein kind. of als..
hier alvast een voorproefje, wordt nu weer tijd om te gaan zweten in me bed, groeten http://video.google.com/videoplay?d...908170111635309 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: filmpje beetje Crap. maarja, vind het nu wel weer mooi geweest voor vandaag, :wink: |
Hey eindelijk weer! Geniet ervan! Ziet er goed uit in de choco kleur!
|
Top filmpje! :rock: Niks mis mee!
Ovaal is ook wel erg goed geworden. Had je nou ook een ander blok erin zitten? |
hee pik
mooi geworden je ovaal echt cool die kleur blokkie loopt best zo te zien |
Mooi Jasper!! Blokje ziet er ook erg fraai uit!!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:12. |