Te laat. Heb het spul inmiddels al uitgeboord naar 12mm. Ging perfect met een beetje 10W40 olie er bij om te koelen. Morgen nadat G-Loudertje is langs geweest is monteren. En dan volgende week de Passat maar is laten uitlijnen.
|
Goed zo!...is toch het beste, 'gewoon' met M12. Succes morgen
|
Vandaag nog geen tijd gehad om dat er iemand langs kwam voor de Porsches van de Corrado. Morgen of 2e kerstdag maar is proberen. :D
|
Leuke wagen Dennis!
Heb um gisteren even bekeken op de Subdubbers meet. |
Haha, was ie dat bekijken waard dan? Deden de krasjes en de deukjes geen pijn aan je ogen? :tongue: Hahaha
|
Schroefsetje zit er inmiddels ook onder. Rijdt vele malen beter en hij schraapt af en toe goed. :D
En ook originele GT's en originele koplampen gemonteerd. Nu zie ik tenminste iets in het donker. :D Precies zoals een pekelvreter moet zijn. :tongue: |
Quote:
Heb weleens slechtere pekelcruizers gezien! :tongue: |
Dat geloof ik ja. Hij is nog wel netjes op wat plekjes na maar het is leuk om hem een beetje af te kraken. :tongue:
|
wat wordt de volgende update Dennis? :D
|
De Passat verkopen! Winter is hopelijk bijna voorbij. Ik wil namelijk weer Corrado rijden! :D
Nee, even zonder dollen. Ik wil de koplampen geel maken met folie of de binnenwerken smoken. Voor de rest heb ik nog niet echt iets.. misschien de originele stalen velgen er binnenkort is onder knopen. De voorbanden van de A's beginnen namelijk aan hun einde te raken. |
Hou hem nog maar even, zou zo kunnen zijn dat de winter nog komt. En dan zou het zonde zijn om met de Corrado te rijden! :thumbup:
|
Weet ik Salih. Heb ook nog wel effe geduld, maar zo'n 1800 komt echt niet van zijn plek tegen over een VR6. :tongue:
|
Het plan om de Passat te gaan slopen is vandaag officieel van de baan gegaan. Voor een paar leuke centen heb ik hem namelijk toch nog verkocht. Mocht hem wel direct bij de sloop dumpen want daar werd het blok er uit gehaald voor de koper van het blok.
Hier dan nog de laatste foto van de Passat. Hij zal nooit meer wederkeren op de openbare weg. :tongue: Ik moet wel toegeven dat ik het toch wel een erg leuke auto ben gaan vinden en er komt misschien ooit nog wel eens een Passat 35i terug. Stiekem ben ik wel een beetje verliefd geworden op het model. :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:11. |