Quote:
So, das minimaal een keer zo groot als wat het in 1ste istantie zou zijn of niet. Is het "vrij" parkeren of is het rijtje aan rijtje naast elkaar? |
wij zijn ook aanwezig met een stuk of 10 auto's :thumbup:
|
Even ter info. http://www.vananaarbeter.nl/werkzaa..._11_14_mei.aspx
|
ja das weer lekker...precies op de route voor me ...:(
|
Als jij van Waddinxveen afkomt heb je hier geen last van. :thumbup:
|
Vanmiddag de MKV maar eens wassen en poetsen :)
|
Quote:
Ok dan...nu alleen nog de werkzaamheden hier op de A12 tussen gouda en Utrecht omzeilen.. :tongue: |
ik twijfel nogsteeds... of ik neem de golf mee. Of ik kom enkeld met de passat. Moet nog een hoop gedaan worden :S en heb niet super veel de tijd... Maar met een lekke uitlaat is ook zo associaal! we'll see. Heb er in iedergeval veel zin in!
|
Quote:
je kan eventueel nog via de A15 rijden. Rij je wel iets om natuurlijk. Maar de snelweg af en binnendoor is ook niet altijd prettig. |
Wij komen ook met een paar man uit Apeldoorn heb ik begrepen. Ik zet mijn auto alleen wel op de parkeerplaats :)
Parkeergelegenheid is vlakbij? Grasveld verder ofzo? |
je hebt geen vw/audi? anders gewoon welkom!
er is parkeergelegenheid naast het terrein. |
Het terrein is er zo goed als klaar voor.
|
Wss aanwezig :thumbup:
|
Quote:
mooi zo, ja heb een Polo 6n maar daar durf ik nog niet het terrein mee op te rijden :P is aardig offroad zegmaar. |
De MK V staat er ook weer klaar voor:
En vergeet niet allemaal aan de Volksforum Stand voorbij te lopen voor de nieuwe shirts! Ze zijn vanaf morgen verkrijgbaar. Zorg dat je er op tijd bij bent, de oplage is beperkt en we hebben er veel vraag naar! |
Voor mij ligt een shirtje apart ....?
|
Gaan er nog mensen uit Brabant / regio breda??
|
Quote:
Uiteraard! |
Gaat er nog meer uit de regio Utrecht ?
|
Quote:
Ook een offroad polo is welkom! |
ben morgen er ook bij met de golf r :thumbup:
|
Quote:
Kj thanks!! Zal het morgen even zien. Veel plezier morgen iedereen. |
Morgen toch aanwezig met 2 auto's, Dan duwen we m heel sneakie het terein op zodat niemand de herrie hoort... *schaam* mochten mensen willen helpen, hulp is welkom :p
|
Kom morgen ook even langs. Was de auto aan het wassen en er waren meer mensen die morgen gaan!
en ik zelf natuurlijk |
Top! Tot morgen!
|
Quote:
Ja omgeving Gouda (dus kom erlangs) De cabrio staat gewassen en gepoetst in de hal..see you all tomorrow! |
we zijn tot gistere 11uur door gegaan om de Polo 86c af te krijgen
het blijf een work in progress maar hij zal mooi genoeg zijn voor de meet ;) zometeen nog ff af doen en daarna de andere 6n in de wax en dan zien jullie ons van Real Tuners met 2 autoos verschijnen de 6n1 en de 86c tot straks!!!!! |
Mr. carwash Amersfoort
Heb jou auto daar in de buurt al vaker zien staan. Werk zelf daar om de hoek op de satelliet |
Kom zo nog wel ff aan kachelen met de ibiza.
|
Hond toegestaan?
|
de kanarie gaat ook mee vandaag
hoop dat we dit jaar eens niet weg regenen daar |
Quote:
Volgens de website: Huisdieren toegestaan, maar aan de lijn. Alleen buiten het terrein UITLATEN a.u.b. mocht er toch een ongelukje gebeuren ruim dit dan op! |
Quote:
Dat kan kloppen waar rij jij mee dan? Arno |
Ik rij ook zo die kant op! :D
|
Ik ben nog aan het wachten op de vrouw.
Ze is nog niet klaar met haar haar. |
All times are GMT +1. The time now is 21:33. |