Vandaag ben ik de Corradostoelen en achterbank gaan halen bij Carla and i love it :wub:
|
dat is erg gaaf......
|
Lekker hoor! Dikke wagen en mooi project! Leuk dat je ook zoveel fotos post hou dit topic in de gaten! grt louie
|
Vroeg me al af wat het voor een stoelen waren, ik vindt het wel apart!
|
Dit project is ontzettend gaaf !
|
Heel mooi, het interieur! :thumbup:
|
Gaaf dat interieur, zoiets ben ik ook nog van plan om te doen met een setje Corrado stoelen die ik heb staan.
Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en voor hoeveel? |
Bij autostoffering Carla in Geleen ;)
|
ik heb zelf ook de cursus autostoffering gedaan via syntra avond opleiding in belgie. zitten op meerdere campussen verspreid in belgisch limburg.
is zeker wel de moeite waard als je naderhand dit soort dingen zelf wilt gaan doen.. |
Heel gaaf geworden Benny :thumbup:
Carla levert altijd netjes werk! |
Apart interieur ! I like !
|
ziet er indd gaaf uit! valt niet direct op heerlijk :cool:
|
Quote:
Ik interesser mij meer in het mechanische :D |
Heel mooi project om te volgen !
Interieur is echt super gedaan ! |
Vandaag de banden op de velgen geschoten :D
165/40/16 op 7" 165/45/16 op 8" Next week fittingtime |
Ziet er goed uit benny.ben benieuwd als ze eronder zitten.grtz
|
Vandaag vanachter de rsen gepast, ga toch een adapter van 15mm steken anders gaat het niet lang duren met de mannen van het warm water :ph34r:
Foto's |
vet!!!! Wat bedoel je met de mannen van warm water? Echt een superdikke jetta man! Gaat er in de toekomst een dikkere motor in komen? Vanwege de remmen update..
|
staat zeker mooi en een getrokke bandje vind ik ook wel mooi..
maaar dit is me toch echt wel teveel stretch :tongue: |
Quote:
Der polizei ;) In België zien ze dit niet zo graag :shake: Bedoeling is dat er een 1.8 16v op carburators er in komt, maar wanneer, hoe of wat moet ik nog uitzoeken, een ding weet ik wel, de kleur: any color as long it is black :D |
Kleine update:
Radio wat ik nog had liggen gestoken + boxen en bekabeling |
Super dikke jetta! :thumbup:
Gaaf interieur zo! Vind alleen de achterbandjes te veel van het goede.. Ben ook van getrokken banden maar als je nu naar de achterkant kijkt staat ie niet 'vet' op zijn wielen.. |
Gadverdamme !! Wat een dikke jetta.. De C2's stonden ook dik hoor.. Goed bezig met de wagen in ieder geval.. :D
|
Ik doe mijn best :D
En er zit een nieuw stuurke in, namelijk een spucknapf stuur En er is ook wat folie onderweg van laminx |
And we're off to the body shop :)
|
Mij ook nog geamuseerd met de koplampen en laminx
Voor en na En overall view |
Awesome! ;)
|
What size were the adapters you had with the Porsche set?
|
In front 25mm and in the back 30mm
The bitch is back!! Veranderingen: - Herspoten - Blutskes weg + kassen hersteld - Ruitensproeiers weg - Pinkervoorzieningen weg - Steenslagkappen aan de kassen weg - Kofferlogo's weg - rechterspiegel voorziening weg Luft is ook verstoken ;D Morgen beetje doordoen aan het interieur en binnen 2 weken gaat em terug binnen voor de capeau (heeft wolken) en linker spatbord (zit een haar of zoiets in) te herspuiten en volledig te poliëren :) |
vind hem nu wel iets te kaal. Zou iig die steenslagkapjes er weer op zetten. smaak natuurlijk. Voor de rest blijft het een dikke bak!
|
ben het indd eens met de steenslagkapjes! verder heerlijke jetta :thumbup:
|
Hebben ze de onderspoiler nou laten zitten tijdens het spuiten?
|
Is gewoon stof wat er op hangt ;)
En ja de kapjes, er zat een klein beetje roest achter, dus weg er mee |
Zo, gisteren zijn we een donor gaan halen, het is een VW golf gti 1.8 8v PB van 1989 geworden.
Plannen zij nde digifiz terug aant bollen krijgen, reviseren, beetje bijwerken en transplanteren. Ga het op mijn gemak doen, beter wat langer en onmiddelijk goed. |
Wat wil je nog allemaal gaan gebruiken van die GTI?
|
Niet te veel, het meeste gaat verkocht worden en de kas zelf de pers in, die is niet echt geweldig
|
Zo, na wat informeren ben ik er uit wat er ongeveer gaat gebeuren met de blok:
- Volledige revisie - Volledige uitlaat lijn van voor tot achter - Ander nokkenas - Vliegwiel afdraaien en balanceren - Digifant laten herschrijven - wat eventueel nog nodig is voor optimaal te laten draaien zoals betere injectors, betere bougies, betere bougiekabels, ... Met dit zal em wel vlot genoeg gaan :D |
Dat klinkt goed :thumbup:
En ook laten keuren ? meen dat zo'n motorombouw (in België) behoorlijk lastig is :redface: |
De wagen is oldtimer, dus ik hoef niet meer naar de keuring te gaan :D
Anders is het gewoonweg onmogelijk |
Oké ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 21:37. |