en daar waren alweer wat 'sneak previews'' van Mark!!
WAUW!!! :eek: hele mooie foto's weer Mark :thumbup: ga zo door.....:D |
haha Guido, jullie zijn wat dat betref een makkelijk publiek, erg snel tevreden met een foto.. ;)
|
Quote:
we zijn (tot nog toe,..) de enige die het zeggen/posten...........de rest zit lekker achter de laptop te genieten :tongue: :D |
Quote:
silent readers;) |
Hier wat foto's van mijn kant:
|
Quote:
leuke foto's, al lijkt het alsof je bij sommige foto's iets te fanatiek kleurcontrast hebt toegevoegd..?! ;) heb er op speciaal verzoek van joost nog even wat online gezet..;) nu vind ik het wel welletjes geweest voor vanavond.. aangezien om half6 de wekker weer gaat ;) meer foto's zijn momenteel te vinden op : http://markautofotografie.hyves.nl/ staan nog niet alle foto's op. Mocht je jouw auto zien en je wilt hem in goede kwaliteit hebben, stuur me dan via hier even een berichtje.. |
|
Mooie foto`s Arjan....Miquel staat er weer lekker op :D
|
deel II :D
ut monster ût Hallum :rock: waar vind je zoiets nog teenwoordig,een héle mooie EN originele GTI Edition Blue :eek: :thumbup: |
Quote:
Louw jongeuh! Ook weer van de partij zag ik wel ;) , je moet die opmerking ook niet lezen op een manier van ,'he kijk mijn dikke jetta eens ", maar meer op zo'n manier van dat deze jetta al een hele tijd zo meegaat . En er toch wel heel veel foto's op het net staan en ding op best veel veel meetings is geweest , en als ik zo vrij mag zijn ,toch wel één van de bekenste jetta's (lees bekenste , en geen mooiste ,dat zeg ik dus niet !) in nederland is , verbaasde het mij toch weer dat zelfs meerdere mensen de jetta nog nooit hadden gezien , en dat vond ik wel grappig ;) . |
Quote:
die 4000ste post heb jij weer heel mooi verwoord Wytze ;) :thumbup: I know what you mean :D :goodpost: |
Mooie meet zo te zien op de foto,s,heel wat gemist zie ik wel.
Jammer dat ik zo ziek as een hond was,andrshad ik effe in de ****** langs gehobbeld Ja heb momenteel helaas geen rijdende volkswagen :redface: |
Jammer dat ik net in rond deze meeting in de nachtdienst zat.
Anders was ik zeker nog even met Tiefleger mee gereden voor de gezelligheid. |
Quote:
:drill: Wel de eerste keer dat ikzelf de leon poets :) |
Quote:
Ja, klopt inderdaad. Als je doelt op de roze velgen, was dat ff om te geinen ;) en de rest heb ik beetje mee zitten klooien (nieuwe camera etc etc). |
Quote:
Ik denk dat ie de mijn groene einzer bedoeld. Wel geil kleurtje zo trouwens :D |
Quote:
Übergeil kleurke Dré :spankit: :wuv: liekut wol gêsgriejn.... en die van Hugo lijkt ineens brilliant schwarz :giggle: :D |
Quote:
haha inderdaad, het mos tussen de stenen lijkt zelfs gifgroen ;) |
Zo beter jongens? :rock:
|
Speciaal voor André!
|
mooie foto,s Wenny :thumbup:
|
Quote:
Wooohooeee :thumbup: |
Quote:
:thanks: Leuk zulke reacties ;), het was weer zo'n gezellige en relaxte meeting in Friesland dat zelfs het fotograferen steeds leuker wordt. |
om even in het straatje van de groene golf 1 te blijven..
|
Bedankt Mark. Staat inmiddels in mijn mapje :thumbup:
|
Om ook nog even mijn reactie te geven op de zeer geslaagde meeting van afgelopen zondag, het was weer super!!
Wij waren gevraagd om dit jaar te jureren, wat natuurlijk een grote eer is om te doen. Ik kan je vertellen dat dit nog niet mee valt met zulk veel mooi spul wat dan op komt dagen. We hadden met ons zessen dan ook onze handen vol om het tot een zo'n goed mogelijk en ieders mening, voor elkaar te krijgen voor alle categorien de besten er uit te kiezen. Hopelijk kan iedere bezoeker het waarderen dat de gekozen auto's, engine, wheels, interior etc. tot de prijswinnaars behoorden. Heb je geen prijs kunnen bemachtigen (waar het in principe niet om gaat, maar altijd leuk is om de waardering te krijgen) dan zou ik zeggen, doe je best om je auto, interieur of motor zo voor elkaar te krijgen dat dit wel gaat lukken. In ieder geval een erg leuke ervaring. Nogmaals een topdag, topmeet, topauto's en tot volgend jaar. :thumbup: |
mss is er iemand die alle prijswinnaars op een rijtje kan zetten, please?
|
Zal mijn best even doen voor je, zover ik het nog weet, heb nl geen lijstje.
Hier gaan we. Best of Golf 1,2,3,4,5,6:1e prijs MK1 oranje met G60 , kwartet set en 16 inch BBS RS 2e prijs MK 5 zwart 2.0 tdi (welbekend als R20 van Ruudsvwshop compleet omgebouwd met R32 interieur, amerikaanse voorbumper en hele dikke 20 inch BBS en 3e prijs Mk 2 paars met 20V gepolierde RC's (kwam uit Nijkerk volgens mij Best of vento, bora jetta:1e prijs Bora station,Blauw BBS-en van Martin(lupo) 2e prijs Jetta, wit met golf2 achterlichten van Wietze (Jettaracing) 3e prijs Jetta .... Best of Passat, pheaton:[/I]Zilvergrijze passat met air op Bentley's van Mark uit Roermond Best of aircooled:T1 bus wit/ blauw met de blonde dame :D Best of Corrado Scirocco:Zwarte Corrado Vr6 met turbo, BBS-en van Hillebrand uit Dokkum Best of Seat, Skoda:Rode Ibiza cupra (zie foto eerder geplaatst)met de blije jongedame [B]Best of Sharan, tiguan, touareg en..:[/I][/B]De welbekende groene sharan vr6 met een overdosis aan diverse drankjes. [I]Best of interior:Blauwe mk2 met BBS-en, vr6 en gehele interieur in het leder van Tom mk2vr6 hier op het forum Best of engine:De Gele Corrado met geheel eigen opgebouwde motor Best of New beetle:Was niet 1 van aanwezig en is belsoten om uit reiken als aanmoedigingsprijs/best of up coming car, voor de top choped kever met 6 cilinder motor met webers, suicide doors van Marco Mellema Best of Polo,fox lupo:? ... Groene G40 ... Best of Cabrio:Zwarte Golf 4 Cabrio met geheel rood leder Best of audi: Zwarte audi station RS4 met getunede motor JD Engineering [I]Best of wheel(s):De man met zijn zelfgemaakte BBS thuiskomer. Dit is wat ik zo uit mijn hoofd nog weet. Voor verdere aanvulling zal de organisatie het moeten aanvullen. |
ik kan me nu heel sterk vergissen, maar die golf 4 cabrio, was dat geen golf 3 cabrio met een 4 front..?
|
Quote:
Dan is nummer drie van de Jetta, Vento en Bora: Gerben met de blauwe Bora op 19" Mercedes wielen. :thumbup: Deze: |
|
ja lekker weer geopend. Kom maar op met die mooie foto s!
|
even van Mark ''geleend'' ;)
was peter er ook,...... :wow: of heb ik je nu op ideeën gebracht :D |
Guido, zet de rest er ook even op.. scheelt mij een pens werk;)
|
Quote:
jij bent nu weer aan de beurt :tongue: :lmao: |
|
Mijn aandeel in de fotos voor wie ze nog niet gezien had. Heb me als fotograaf weer prima kunnen uitleven... :thumbup:
Meer?? http://www.edwinteuben.nl/2011/06/v...fen-leeuwarden/ |
Zowel Edwin als Mark hardstikke bedankt voor de foto's! :thumbup:
|
Hier de rest van mijn foto's.
Beetje laat, maar beter laat dan nooit. Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een groot formaat, stuur me maar een pb |
Quote:
Mooie foto's weer Edwin! :thumbup: En de fotografen hebben niet alleen mooie foto's van de vele auto's gemaakt,maar elkaar ook nog eens op de gevoelige plaat gezet,zo te zien op bovenstaande foto is Mark hier weer aan het kijken hoe hij van deze mooi Golf V een mooi plaatje kon schieten ;) :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:32. |