Wielen staan m goed :thumbup:
|
Mooie cabrio, RC's gaan zeker heel dik staan.
|
Thanks heren!! Ik ben er ook zeer tevreden over.
|
Ik neem aan dat je de wielranden enigszins hebt bewerkt ?
|
Voor de Teledials zijn de achterste randen aangepast idd. Dat is voor de RC's niet nodig. Ruimte genoeg nu. Misschien dat de voorzijde voor problemen kan gaan zorgen maar dat zal ws meevallen.
|
OK ! Moet zelf ook nog wat stoeien straks met wielen en verlaging.....bedankt voor de info
|
ziet dr super uit met die velgen
|
Inmiddels heb ik de wielen allemaal weer in mn bezit.
De Teledials zijn klaar en glimmen behoorlijk. Ze zien er stukken beter uit dan vorige keer. Helaas is het resultaat niet helemaal perfect maar moet ik het er maar mee doen. De boutgaten zijn in dit geval het probleem. Binnenkort gaan ze eronder en zal ik ff een fototje schieten. De RC's zijn gestraald en zilvergrijs gecoat. Daarvan ga ik de voorzijde gladschuren, dus de spaken en die zullen dan in de kleur zilvergrijs gespoten worden. De ringen en de doppen die origineel alu met blanke lak zijn zullen ontlakt worden en opnieuw gepolijst worden zodat ze er weer netjes uitzien. |
De BBS RC's zitten er dan eindelijk onder. Uiteindelijk zit er 165/35 op. 185 kwam toch niet goed aan de voorzijde. Dus dan maar gelijk alle 4 van 165 voorzien. Op de voorkant zitten nu spacers van 12mm en achter van 20mm.
|
Dat staat er zeer goed onder die velgen.. Heel dik!! :thumbup:
|
Staan er mooi onder zo, blauw met crème leer en dikke wielen :thumbup:
|
Net ff te groot voor mijn smaak maar vooralsnog nette wagen :thumbup:
|
Ik vind het precies goed, lekker gevuld zo. en gewoon een supersjieke velg!
|
Jeroen Dik style van jaren terug. 1 van de weinige 17" die ik mooi vind onder een mk1 golf.
|
Staat super! :thumbup:
|
Mooie combinatie met die wielen!
|
Heel dik
|
Thanks guys!👍Ik vind het ook wel geslaagd zegmaar.
Iets totaal anders maar kan er wel aan wennen denk ik. De Porsches blijven er bij dus die zullen er ook nog wel eens onder komen. |
Prachtige combinatie zo....alleen we heeeeel weinig band, maar goed dat kan in dit geval niet anders. RC is en blijft een machtig mooi wiel.
|
Super gaaf! :cool:
Welke maten hebben die RC's? |
Quote:
Thanks! Het is RC325. Die zijn 7×17 et 42 |
All times are GMT +1. The time now is 14:55. |