Quote:
hoi. kijk even op de site bij projecten golf 5 staat hij even uit me hoofd. alleen die moet eigenlijk nog wel een cm of 12 zakken voor het mooie is alweer een maandje of 2 geleden mvg sjaak |
Nog nooit gezien op een meeting of forum .
|
Deze dus blijkbaar |
Quote:
idd dat was hem [ bedankt ] deze klant is idd geen meeting ganger mvg sjaak |
heb me idd van voertuig vergist LOL
excuses hiervoor |
ffkes mij wat bezig gehouden se ...
iets lager gelegd achteraan terug spacerke van 0.5cm geplaatst ffkes Gifke van gemaakt ;) Foto 1 : hoe het was Foto 2 : 1 bumpstop minder Foto 3 : 2de bumpstop weg Foto 4 : spacerken Achteraan ist al in orde se voor mij ! |
ik vind het echt gaaf staan,begrijp me niet verkeerd.maar waarom heb je het over 'enige op rsén'?het zijn geen echte toch?;)
|
Quote:
neen , maar goe zou ik ze anders moeten noemen ... ? Zal er dan maar altijd replica rs'en bij vermelden . |
Quote:
netjes 5mm kan veel doen idd mvg sjaak |
Voila , zo ligt hem nu se :D
Best wel content nu :) |
Veel te schoon weer om geen foto's te maken :P
Resultaat : |
Kijk zo wil ik ook wel in een Touran rijden. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Mercedes wielen worden straks opgehaald , dus we kunnen binnenkort weer wat gaan updaten :)
Was al een tijdje aan het wachten op een nieuwe voorgrill maar is blijkbaar moeilijk aan te geraken . Dus gaan de stootlijsten eindelijk laten spuiten en achterste short ook . |
:thumbup: Nice hoor, zou zelf zo 1 een mooie family car vinden maar zou dan de kids thuis laten :D
Mooi ding. |
stoer zo
|
Afspraak gemaakt bij de carrossier .
31 oktober gaat hem binnen . Alles wat nog niet gespoten is zoals klinken , stootlijsten en achtershort gaat in kleur en alles wat chroom is komt ook . Heb ondertussen een 2de grill gevonden , die gaan we eerst ontdoen van de nummerplaatuitsparing en dan lakken . |
Staat echt super Nico....
|
Na ffkes zoeken naar een andere grill hebk uiteindelijk eentje gevonden .
Het is een originele highline grill geworden . Zo kan deze bewerkt worden ( nummerplaatuitsparing weg en sensoren weg ) en heb ik mijn originele nog . |
Heb besloten van de tank weg te steken ...
Dit kon natuurlijk alleen als is de achterste zetels verwijder , dus zo gezegd zo gedaan . Want deze zijn nog nooooit in gebruik genomen , tenzij voor ne keer te proberen . Dus alles komt in de "reservewielbak" . Aangezien ik dus geen valse bodem heb gelijk andere Touran's heb ik zelf eentje gemaakt . MDF van 18mm , dik genoeg zodat de buggy etc... er nog op kan zonder het na een tijd door zakt . Natuurlijk is een vlak , maar een vlak en ga ik nog een rechthoek uitsnijden en glas plaatsen . Zo zal de tank en compressor zichtbaar zijn . Hetgeen uitgesneden is zal nog terug geplaats worden als er iets in de koffer moet . Verdere foto's van de werken volgen .... ;) |
Stofke hebben we ook , is nog paar meterkes overschot van als ik de Polo wou doen :D
|
Nice Nico!
|
gaat lekker zo, dikke Touran zeg! :thumbup:
|
Vandaag nog ffkes verder gedaan .
Begonnen met een kader te maken voor de valse bodem op te steunen en de kleppen een plekje geven : Dan tank en compressor op hun gewenste plaats gezet en al eens een stukje uitgezaagt : Stukjes uitgezaagt voor de afwerking binnenin : En om het vlakke in de plaat een beetje te breken een kadertje bovenop de plaat en getest met het glas erop : Komende dagen nog wat randjes opschuren en dan kan het lapje alcantara erover . Met tijd ga ik de tank nog laten spuiten en eventueel de zijpanelen ook in alcantara doen . |
Nog ffkes door gedaan :
Enkel nog wat afwerken aan de binnenkanten en rond de compressor maar dat is voor morgen ofzo ! |
netjes :thumbup:
|
Dikke Touran !
|
Vandaag eindelijk eens de tijd gehad om richting de carrossier te bollen achter mijn stukken .
De stootlijstjes waren ze vergeten , dus die zijn voor in de loop van volgende week . Wat er wel gespoten is zijn de achterlip , motorafdekplaat en vooral voor mij het belangrijkste mijn gril Voorlopig enkel fotoke van de grill , de rest moetk nog uitpakken : |
Rest van de stukken :
|
Voorlopig foto'ke van het front al .
Nummerplaat moet juist nog beter/anders vastgemaakt worden . |
Erg mooi, ook wel praktisch met dat air :thumbup:
Hoe heb je die verhoging in de kofferbak vastgezet? Wil ook zoiets maken maar heb geen zin om in de auto te boren. |
Quote:
Met 4 puntjes silicone voor in de bouwsector :) |
Betere foto van de neus :
Foto'ke van de achterkant met meegespoten lip : En materiaal voor komende update's : |
netjes hoor,
kenteken niet gewoon in het midden erop zetten? of met zuignappen, dit is ook niet wat imo :redface: |
Quote:
Eens beginnen met de tekst te lezen en niet enkel naar de plaatjes te kijken dan ;) Nummerplaat moet ik nog verbeteren had ik vermeld 2 posts eerder . |
ideale family cruiser, erg mooi (en laag)
|
Echt vette wagen zo nico, front is nu veel mooier! Achterlip is ook niet verkeerd.
|
Heb je geen problemen met de keuring en verzekering in België? Want ik meen dat ze in België nog al moeilijk doen qua verlaging en zo.
|
Quote:
Airride moet er van onder voor de keuring . Verzekering maakt eigenlijk niet echt iets uit daardoor . |
Ook niet als je een ongeval krijgt met de airride? Omdat hij gekeurd is zonder de airride.
|
Mooie Touran,leuk om je topic te volgen.Ziet er echt super uit...
|
All times are GMT +1. The time now is 14:09. |