set was als voorbeeld kerel, maar 20'' doe ik niet! ;)
is wel mooi maar ik vind 19'' groot zat! :thumbup: |
te groot? vind die laaste bora foto super dik :thumbup: :thumbup: en zeker niet te groot
bora is een vrij grote auto. kan makkelijk 20" hebben zoals henk ook al zegt |
Quote:
20'' kan ook wel, maar de vrouw rijdt er iedere dag mee en niet ik! :D Nee, vindt het zo wel best! :thumbup: |
Super nette wielen :thumbup: Staat hem goed!
|
Quote:
thnx man! :thumbup: |
Quote:
Als jij nu even een setje 20" velgen en banden betaald, dan denk ik dat onze Gti-er er nog wel over gaat nadenken. :screwy: Gr Ronnie |
voor een gratis setje 20'' ben ik altijd te porren! :D
|
Quote:
ff goed zoeken en zijn wel te vinden hoor. maar nee ik ga ze niet betalen :shake: :screwy: |
why 20 nemen vind dit keurig wel! ziet er goed uit man :)
|
Quote:
thnx kerel, vindt dit persoonlijk groot zat en vooral al je max. 17 gewend bent! :D |
ieder zijn smaak he. de huidige setup is niet mijn ding
maar smaken verschilen gelukkig :D |
Quote:
gelukkig wel ja... anders wordt het zo saai hier op de wereld! :D |
Erg netjes zo hoor Salih!
|
Dik! :thumbup:
19" lijkt prima onder een bora :D :cool: |
De Bora ziet er uitsteekbaar uit! :thumbup:
|
@ Misha : Thnx kerel! Ben tot nu toe gewoon tevreden! :thumbup:
@ Mice : Thnx man, net als de jouwe past het toch gewoon netjes onder! :cool: @ Rick : Thnx, en dat als auto die bedoeld is voor de vrouw! :D |
nice!!! wielen staan er dik onder, chrome strippen vind ik juist wel dik bij een Bora :thumbup:
|
Quote:
thnx man, chromen strippen zijn zeker mooi alleen na 10 jaar zo broos als ik weet niet wat! Maar goed misschien kom ik wel wat tegen op MP, Ebay of net wat dan ook! :thumbup: |
Zoooo.... eventjes wat rondgereden en ik heb even wat foto's gemaakt!! :thumbup:
:thumbup: |
Ziet er netjes uit Salih !
|
Quote:
Thnx Jan, ga eerst nog even gespoten klinken regelen dan is het genoeg! :thumbup: |
netjes salih:thumbup:
|
Ziet er smerig netjes uit! :thumbup:
Ideaal weer om wat foto's te trekken! |
@ Gerben : thnx man! :thumbup:
@ Rick : Had hem ook net gewassen, en het weer was idd super!! Thnx kerel! :thumbup: |
Echt een dikke Bora kerel :thumbup:
|
mooie foto's bij tdg gemaakt zie ik, is onze huisleverancier :D
|
@ Nigel: Thnx kerel, de vrouw is er ook zeer blij mee! :thumbup: want die rijdt het er meeste mee! :D
@ Sander : thnx kerel, tsja... tis bij mij in de buurt! Kleine wereld he! :thumbup: |
Foto's zijn vet. Bora net zo.
Gr Ronnie |
Quote:
Thnx Ronnie! :thumbup: Doe mijn best! :cool: |
hele nette bora alleen tja jammer van die nummerplaat voor
vraagt toch om een us plaat gr brian |
Quote:
thnx Brian en dan zal ik toch eerst een andere bumper er op moeten zetten, tis net gatenkaas daar achter (helaas!!!) :tongue: |
ikzelf heb dit weekend ook een bora gekocht en wil ook die strakke lijst gaan monteren maarja het is wat je zegt hoe is de bumper erachter ik zal er morgen of deze week achterkomen
mvg brian :D |
Quote:
Ik zal duimen voor je maar ik denk dat ik het antwoord al weet! :tongue: |
normaliter interesseert het mijn geen kont hoe het interieur eruit ziet, maar ik dacht voor een paar tientjes kun je niet kloten! :D
Hier een fotootje van de TT-pedalen, vlekken onder het dashboard zijn van de zon en niet omdat ik een smerige auto heb! :tongue: |
Eindelijk weer updates, het is rustig op het moment doe dit jaar ook geen meetings. Volgend jaar weer vers beginnen en hopelijk dan ook met een 2! :thumbup:
Maar goed... 1ste update = - R-Line pook 2de update = Eindelijk de deurgrepen gespoten (hehe!!) :D en die worden er volgende week een keer opgezet! :thumbup: |
Eindelijk na een half jaar gespoten en wel, en d'r in natuurlijk! :thumbup:
Fotootje voor: Fotootjes erna: Volgende update komt er als het goed is ook aan! :cool: |
wat is de volgende update salih,nieuw baasje?;)
|
Quote:
Nee joh! Bevalt mij best deze! :thumbup: Maar goed alles is te koop Gerben, dat weet je! :D |
Quote:
dacht ik ook :D |
Echt een mooie wagen Salih :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 11:34. |