Hoi,
ja normaal wel maar mijn 8v kjet zuipt echt veel.Ben nu ong 1-8 aan het rijden. Ben bezig met het opsporen waarom dit zo is maar ja heb een vr6 in de golf 2 ook altijd mooi gevonden. Het gemiddelde wat i van de golf 3 hoorde was 1-6 dus dan vallen me deze cijfers nog wel mee... Ik weet nog niet echt wat ik ermee aanmoet,mn ev aanpakken of een vr6 erin leggen. Als jik de 8v ga kietelen gaat ie ook veel meer verbruiken en heb ik nog steeds minder pks als een vr6. |
Quote:
is een vr6 turbo nou weer zuiniger met normaal rijgedrag als een zonder turbo of merk je niks? |
Nou...het probleem is dat je vaak nóg meer het gaspedaal intrapt en daarbij maak je (ik) ook gebruik van grotere injectoren waardoor je ook weer meer benzine inspuit enz. enz. Ik heb het verbruik maar niet meer bijgehouden sinds ik m'n VR6 omgebouwd heb. Maar voorheen, zonder de turbo, reed ik gemiddeld 1:11,5. :)
|
Quote:
Thanks voor de input. Dit kenteken is onbekend, is het niet de HN-GF-23 (staat al in de lijst)? Alle nieuwe info is weer verwerkt mensen! En we zitten daarmee bijna aan de 100 auto's!!! |
heb inmiddels ook al weer een nieuwe gebouwd en gekeurd.
nu bezig met de volgende, deze is nog niet klaar dus nog geen kenteken mijn info stuur ik je nog, zodra ik een foto heb :thumbup: |
Over 2-3 weken voeg ik de mijne toe, moet nog worden afgebouwd en op kenteken worden gezet ;)
|
Komen er een hoop bij zo te zien :D
|
Die 100 gaan we dus snel halen, toppie!!
|
Ik hoop de mijne in het voorjaar ook op de weg te hebben, die 100 moeten we wel halen :D
|
|
Quote:
hem kwam ik een keertje tegen maar die is wel een stukkie sneller en vertelde me ook dat die 250pk heeft wel nette wagen is dat |
Dat is de auto van Henk Ruisch (geweest), die heeft 'm wel heeel lang gehad (sinds '87).
|
Kenteken: JG-DP-11
Auto-bouwjaar: 1988 Eigenaar, sinds: Ran2vr6,2001 Vorige eigenaren: een duitser, ene dhr. Vos of Vossen uit Ede Kleur + code: Antraciet? Omgebouwd door, ombouwjaar: Ron Huizer in 1997 Kentekengewicht: 1070 kg Bijzonderheden: he oakgreenvr6, ik weet nie of je nog kan herinneren in 2001 of 2002, kwamen we van vwmania vandaan, hebben we nog gesport op de snelweg. we gingen toen een beetje gelijk op, maar denk dat je nu wel hard van mij weg rijdt met je TURBO erop. gr. Ran2vr6 |
Hey Ran(dy?), ja dat kan ik me nog wel herinneren ja :)
Thanks voor de aanvulling, ik zal het er bij zetten. |
Quote:
Ja inderdaad, excuses, ik had de kentekens niet nagekeken, deze stond dus niet goed in mijn hoofd :) |
De mijne is vandaag goed gekeurd!
Nu nog wachten op de papieren! |
eejla pieter kan je bij die van mij nog een foto zetten? jp-bh-33
gr Tim |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
dat heeft dus nog wel effe geduurd voordat ie op kenteken is gezet? wel lekker laag trouwens met de vr erin, orginele carter eronder? ziet er iig dik uit |
Quote:
Idd heeft lang geduurt, was 2 x afgekeurt! En had er toen niet zo veel zin meer aan! Heb laatst het probleem toch maar eens verholpen en nu is die gelukkig goed gekeurd! Idd originele carter zit er nog onder! |
Hele dikke bak hoor! Ziet er goed uit :D
|
Leuke lijst.. Alleen maar golfjes.. Mijn jetta 2 coupe gaat er ook aan geloven. Bijna alle spullen bij elkaar. Zsm beginnen en zeker bij mivw met vr6 :thumbup:
|
Quote:
Goed bezig collega :thumbup: |
|
Quote:
Goed bezig. Misschien ook een Jetta II VR6 register starten? ;) Zullen er inmiddels ook wel een aantal zijn. Lijst werk ik dit weekend weer verder a.h.v. de nieuwe info, bedankt mensen! |
Volgend weekend word er testritjes gemaakt met de mijne, als het goed is, kan ik m dezelfde dag nog meenemen ;)
|
Lijst is weer bijgewerkt en jawel we zitten nu aan 100 auto's!!
|
Info bijgewerkt en foto toegevoegd over de 35-HR-LK, eigenaar (reeds 1,5jaar) is actief op het 'andere' forum.
|
Edit: Reeds in mijn bezit
Kenteken: JG-DN-80 Auto-bouwjaar: 1987 Eigenaar, sinds: Jefrey Konings (Jefreyk), april 2011 Vorige eigenaren: Ruud S, Twan Niemeijer Kleur + code: Zilver/antraciet Omgebouwd door, ombouwjaar: Ruud S.? Kentekengewicht: 1020 kg Bijzonderheden: Schrick inlaatspruitstuk + nokkenassen, beige lederen interieur, 8x15" verbreed staal |
Thanks voor de info Jefrey, ik heb deze bijgewerkt in de lijst.
Als je nog een nieuwere foto bij het verhaal wilt hebben, dan hoor ik het graag. Veel plezier met deze bekende klassieker. |
NF-VX-42 Die is van een kameraad van me. Heeft em nu ca 2 jaar. Auto is van Mark Wassen aka wasco op het forum. Is een 2.9 en geheel gereviseerd :thumbup:
Een recente foto: |
Ziet er zeker netjes uit !
|
lv bt 28 weet niet of die al in de lijst staat? heb nog wel een pic
|
Yep, staat er in:
Maar is verder weinig over bekend, dus als je meer weet...? |
auto reed bij mij in de buurt. hij heeft geloof 2x te koop gestaan bij ark auto's.
auto is toen "omgebouwd" naar gti uitlaat en bbs (lenso). Liep wel als een beest. Bij die eigenaar is toen wel het blok uit elkaar geweest. Hier een pic van 2009. |
die van hemk die is nu van mij is een 3.1 vr6 met 6 bak
|
die van henk die is nu van mij is een 3.1 vr6 met 6 bak
|
Quote:
en heeft er nog iemand fotos hoe die er toen bij stond |
3,1 Vr6 ?
|
Ik heb er nog wel foto's van, maar dan moet ik gaan inscannen.
|
All times are GMT +1. The time now is 12:58. |