Tussen neus en lippen door, die auto is hier in mei verkocht voor 2900 euro ;)
|
Nette prijs voor een Fire&Ice
|
Quote:
Als je ff verder kijkt op ebay staan er ook nog 2 fire's te koop onder de 500 euro, echt interessant daar. 2900 euro vind ik wel een flinke hap trouwens voor die uit de vorige quote. |
Achterpaneel embleem Golf GTI in Fire&Ice paars is welliswaar zeldzaam maar de prijs lijkt me een foutje :D
|
Quote:
Met of zonder schade? |
|
Iemand hier op het forum toevallig bekend met deze Fire&Ice?? :
Vandaag gekocht als herfst/winterproject, kreeg toch wat heimwee na verkoop van de vorige :) |
ha nette wagen zo op de fotos gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, Ruud.
Nog plannen? origineel grilletje + koplampen en knippers? achterruit wisser misschien? :thumbup: |
Wil hem redelijk origineel maken, idd compleet origineel front en achterlichten. Origineel stuur erin, beetje platter en andere wielen. Welke weet ik nog niet. Ook moet het achterpaneel en de onderkant deur links gespoten worden (roestplekjes) Maar de voornaamste verandering: VR6 :d. Ik wilde eigenlijk in mijn vorige Fire & Ice een VR6 leggen, maar vond dit gezien de mooi originele staat en kilometerstand toch wel zonde, vandaar
|
VR6! Okay dan!
Wel ff een project topic openen dan ...en een linkje hier plaatsen; gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Ruud En voor de originele look: er bestaan ook 5-gaats Estorils; heb ik een enkele keer op een Passat 35i gezien... (Ik ga er maar 'gemakshalve' vanuit, dat je ook een VR6-onderstel gaat plaatsen?) Dat zou wel lachen zijn, want dan zien ze alleen aan het feit dat het 5-gaats is, dat je een VR6 erin hebt liggen ;) |
Ik weet niet of die er wel zijn, de gewone Passat 35i heeft ook 4x100. Maar ik zet er dan een complete donor naast en bouw hem inderdaad compleet om naar 5x100 :)
|
Quote:
|
Weet niet of ie al gepost is maar hier een F&I voor de liefhebbert.
http://link.marktplaats.nl/487478121 |
raar...:
volgens de RDW een sedan...(?) maar vooral: Dunne bumpers en dikke lijstenset ????? daar zit dus ook veel zoekwerk aan! |
beetje vreemde fire idd.....maar ziet er nog niet zo slecht uit opzich,tenminste wat ik zo uit de gare foto's haal.
|
...was het in de buurt, dan ging ik uit nieuwsgierigheid wel ff kijken...
|
Jup dat is 'm :thumbup: Heb daar al een hele rits VW's vandaan gehaald, ook mijn vorige Fire & Ice
|
voor de liefhebber heb ik nog een mooie zeldzaam dynamit pookje van fire and ice orgineel kamei.
|
...die dunne lijsten + de juiste wielbogen en dorpelbeschermers liggen anders niet voor het oprapen, hoor! :shake:
Maar goed, toch ff naar die verkoper gemaild.... :rolleyes: Iemand met fire and ice trouwens nog op zoek naar een boombox ´in stijl´ ? :screwy: Mac Audio Ice Fire 125 380 Watt |
heeft een fire origineel niet gewoon dorpelstickers?
|
heb nog wel wat F&I bekleding liggen voor een stoel Links
ligt nog een achter bank en een set deur kaartjes , voor de liefhebber :thumbup: |
...nee, die dorpel-stickers horen juist bij die 'oude' wielbogen met de brede lijsten; bij de dunne lijsten/dikke bumpers-set horen kunststof dorpelbeschermers, waar de wielbogen (dus) ook netjes op aansluiten ;)
Quote:
Quanta costa? (optie één) foto mss? |
als iemand nog een netinterieur wil maken,het spul van alberto en het interieur wat nog bij mij ligt van mike en je hebt de boel weer top.ligt hier ook nog een supernette achterklep[geen gti]
|
Quote:
de fire van mike en stef heeft anders dorpel stickers,dunne lijsten.over de dorpelstickers zijn de g60 skirts gezet.kan me niet eht een beeld voren ook bij 'kunststof dorpelbeschermers'? |
Quote:
zal eens 1 voor je maken. is geen koopje trouwens zijn bijna niet te vinden. ;) |
Quote:
Die g60 skirts, waar je het over hebt, heten officiëel dorpelbeschermers ;) |
Quote:
klopt ;) ...voor een andere F and I gek dan maar... (ik heb nl. geen fire meer...) |
Quote:
vervolg: Ik heb een mailtje met de foto's terug gehad: Hallo RFV, Deze auto is nog beschikbaar wij doen hem weg omdat hij over is. Hij is niet gekeurd, hij is geschorst. Wij willen er zeker € 750.00 voor hebben. (ik had € 500,- geboden...) Heb op dit moment niet meer foto's. Op de laatste foto's is hij nat, de lak is verder prima. Met vriendelijke groeten, Harry ...vooral vanwege geen keuring, vind ik hem niet meer interessant :shake: Iemand anders nog mss? Hier zie je goed de brede stootstrips, dunne bumpers, géén F and I-emblemen op de spatborden, maar wèl resten (dubbelzijdig tape) van de dorpelbeschermers zitten... Ik vond de velgjes op zich wel 'geinig' (oud type 15" Mille Miglia's) |
Hallo mede fire&ice eigenaren/liefhebbers
Zojuist info gekregen dat Kevin bezig wil gaan met het volgende: En hele mooie set (namaak/immitatie) Estorils in 17 inch!!! :cool: :wow: Afmetingen zijn: 7,5 x 17" ET 35 4/100 en bij genoeg intresse ook in 7,5 x 15" ET 35 4/100 met zoals je ziet een heel apparte Fire&Ice tekst in de velg :) Voor beide ontwerpen zijn mimimaal 15 mensen nodig die dit wiel willen kopen Kevin is nog druk bezig om e.e.a uit te zoeken qua mogelijkheden/prijs etc... maar dat volgt allemaal hij wil eerst eens kijken of er uberhaubt genoeg intresse is hier in NL onder de Fire&Ice eigenaren/liefhebbers en wellicht andere medeforummers die dit een mooi wiel vinden... |
...idd erg leuk! ...en zonder zichtbaar ventiel! :screwy: :D
Ik denk alleen wel, dat de potentiële kopers eerst een prijs(indicatie) willen horen? |
wel nice,alleen ik hoef ze niet;)
prijs indicatie lijkt me idd geen gek idee. |
:thumbup: het is ook een mooi wiel maar niet de juiste maten voor de onze.
wel een mooi initiatief |
Voor de liefhebber:
Hele nette originele en zeldzame Fire&Ice GTD te koop zoiets moet weer naar een liefhebber gaan! |
...idd! ...is zeer schaars...
(kijk/klik voor de gein ook even op de link die IN deze advertentie staat ;)) |
He René, is dat niet jou punt.nl hahahaha :)
Toch wel nuttig dat je die info ooit gepubliceerd hebt. :thumbup: :D |
Quote:
staat op marktplaats een witte passat vr6 met kopstaart botsing, voor weinig een mooie donor... :) |
onze oude...
hadden we voor 350 euro gekocht Nieuw interieurtje erin zonder gaten en velgen gepolijst en nu word hij door de achterbuurjongen afgeragd.. |
mooie wagen zo, jammer dat je achterbuurjongen niet zo fatsoenlijk opgevoed is om zuinig om te gaan met zijn spullen :(
|
zònde!
ik zie rode logootjes in de zijlijsten; was het een GTI? ...dan is 350 euro ècht een koopje geweest! |
Quote:
Nee volgens mij geen gti... maar hij liep beroerd/deuren gingen niet op slot en banden waar het canvas doorheen kwam en we moesten 160 km rijden :screwy: . Maar voor 60 euro liep tie weer als een zonnetje en ging weer mooi open en dicht |
All times are GMT +1. The time now is 10:21. |