Oh neeeee :D ze ligt niet uitelkaar :D
Ik bedoelde het enige wat nog in de mijne zit van de Edition zijn de ramen ;) |
Quote:
Oeps verkeerd begrepen.... :D Maakt niet uit,maar dan is het gewoon nog een orginele Edition dus :rolleyes: Dusssss gewoon langskomen Gerard :thumbup: |
Quote:
HE MICHEL, als jij met een mooie sunnybug edition komt dan recerveer ik een speciaal plekje voor jou...(special parking) :D gr pieter. |
Mensen het staat duidelijk in de aankondiging welk type VW er op een showground komen te staan :
Special Parking for: dwz showterrein is alleen toegangkelijk voor: VW Golf Rallye VW Golf Fire&Ice VW Golf Edition Blue VW Golf Edition One VW Golf Country alle andere VAG eigenaren/liefhebbers uiteraard zeer welkom om even een kijkje te komen nemen Dus alle andere modellen/editions mogen op de bezoekers parkeerplaats parkeren/neervlijen/crashen/uitlekken whatever... Lijkt me vrij duidelijk verder ? |
Quote:
maar staat nog wel als edition op kenteken toch :confused: was wel een echte dus voor de special parking bestemd :thumbup: gr pieter. |
Quote:
dan had je een goeie bij het RDW met "edition" op kenteken Pieter ;) |
Quote:
was vroeger een echte weet ik zeker want ik weet nog wel toen ie hem kreeg super orgineel. maar met de vr6 ombouw mischien veranderd gr pieter. |
Quote:
zeker , weet ik ook nog wel ..."vewa" tijd ... :thumbup: Maar wat ik bedoel , " edition" op kenteken is niet altijd van zelf sprekend Van de 12 editions die ik heb gehad , waren er 2 die het ook op het kenteken hadden vermeld |
Quote:
Mooi Ruud :thumbup: en hoop dat ik hem dan klaar heb...... :confused: daar hoeft zo op de foto te zien weinig meer aan te gebeuren hoor :D misschien een paar andere velgen,maar dat is smaakafhangelijk natuurlijk ;) |
zijn er hier toevallig paar belgen die naar deze meeting zouden gaan?? pm gerust even..
Zou leuker zijn met paar wagens onderweg naar meeting dan alleen |
Kom ook wel even langs hobbelen in de winter Edition as ie weer rijdt
|
Quote:
is altijd goed marco :thumbup: |
Deze auto verwacht ik ook in de special parking,zeer nette auto trouwens :thumbup:
als ie mischien wat tijd kan maken voor zijn Friese vrienden komt hij wel even langs wippen denk ik :D gr pieter. |
Quote:
Die aanvraag is inmiddels alweer een paar maand geleden gesteld Pieter :D En ook al geacepteerd/en bevestigd,dus volgens de eigenaar is deze MET deze mooie Edition One aanwezig ;) :thumbup: |
Quote:
hij stond vorig jaar bij ons in de showroom die kan echt niet gemist worden op een edition treffen :thumbup: |
@ HannoverEdition;
Idd een setje andere wielen, weet nog niet welke.. en nog de schroefset en originele achterlichten er in. En zo nog wat kleinigheidjes:) |
Quote:
Dat dacht ik zelf ook Edwin ;) :thumbup: |
Quote:
Setje wielen is smaakafhangelijk Ron,én wat je er aan uit wil geven :rolleyes: Zelf ben ik gek van BBS velgen,maar ja daar hangt vaak wel een prijskaartje aan,maar dan heb je wel kwaliteit! :) Misschien kan ik je helpen met de keus,en hoe het staat onder een Fire&Ice ;) op 15'' BBS RM Op 16'' BBS RS En uiteraard op orginele Estorils :thumbup: en die ''kleinigheidjes'' komt wel.....:D op 1 Mei iig aanwezig met die mooie orginele Fire&Ice van jouw :thumbup: |
new topicname
But same ''topic-talk'' and Meeting :D thanks Gerk! :thumbup: |
Thanks voor de wieleninfo! Ik ga er nog wel eens goed over nadenken, die BBS-en hangt idd wel een prijskaartje aan maar dan heb je inderdaad wat:D. Originele Estorils vind ik ook wel mooi trouwens, misschien dat ik een setje ergens laat polijsten.
|
Voor mij word het niks met de fire and ice.
Krijg hem helaas niet af! Denk dat volksdub de 1ste wordt :thumbup: |
Quote:
kom op ruurd nog 2,5 maand te gaan moet haast kunnen :thumbup: |
Quote:
Wat moet er aan gebeuren? En het is nog lang geen 1 Mei Ruurd.... :rolleyes: zo'n thuiswedstrijd moet je bij zijn kerel! :D |
Relatief in de buurt,kom wel ff kijkje nemen met de leon. :)
|
nog zon 2,5 maand te gaan dus met mijn edition moet het ook lukken ben druk bezig,zo druk dat ik mijn broek niet eens op kan helpen :D
ik hoop dat ik hem op tijd klaar heb voor 1 mei maar we doen ons best :thumbup: dit zijn nou fotos die je vrienden maken(dat zijn nou echte vrienden he) ;) :wow: bedankt JW :D |
Quote:
:eek: der sakkut mij de broek nou ek van au........:D:D Maar goed bezig Pieter!! dat gaat zeker goedkomen als ik dit zo zie,en deze Edition is dan ook zééker aanwezig op 1 Mei ;) :thumbup: |
Ben ook van plan te komen met mijn edition one. zal mijn broertje jerry en koekie ook even vragen. (edition blue en fire & ice). Groeten Niels
|
Quote:
kijk dat zijn goeie berichten Niels.zou ERRUG mooi zijn :) ,en van alle uitvoeringen 1 :eek: :wow: :thumbup: Superrrr! gr; Guido |
voor wie graag MET een MkII Edition naar deze meeting wil komen :D :thumbup:
|
Quote:
Gaat mij net zo :( Helaas! |
Niks te danken jonge, volgende keer zal ik de broek dan wel opheisen voordak de foto maak haha...
Zet ' em op met 't wolfsburgje jonge, kan ik al polijsten? Quote:
|
Quote:
koppakking vervangen gaat je toch wel lukken Jarno..........nog 2 maandjes de tijd he....:D Of is er meer aan de hand met je Fire&Ice..... :( :confused: |
Ik zal ook van de party zijn met mijn edition blue als het niet te raar gaat die nacht ervoor:p
|
Is dat de oude van Johan????
|
zoals niles al zei dat koek waarschijnlijk mee kwam.. dat bevestig ik.
moet nog even nieuwe achterbumper spuiten, kleine aanrijding met audi. ik heb foto met zomerwielen en winterwielen voor wie mij nog niet kent. tot 1 mei zomer Uploaded with ImageShack.us winter Uploaded with ImageShack.us |
Zó, leef je nog, Koekie? Waar was je vorig jaar?? ;)
|
Koekie!
Die 1e foto is echt :thumbup: Het heeft wel wat,alles in kleur. Maar ik heb nu mooie zwarte bumpers/lijsten :) Wat heb jij nou voor wintervelgen? |
Moooi,weer een Fire&Ice EN een Edition Blue dr bij. :thumbup:
|
ja ik leef nog, ik was vorig jaar op de dag behoorlijk ziek waardoor ik het niet kon redden.
mijn winterwielen zijn gewoon een setje die er ik ergens van de bult af gehaald heb en nieuw kleurtje er op en lijkt al heel wat, is een audi kleur. met de meeting weer estorils. en ik ben behoorlijk non-activ op het forum omdat ik het druk heb op het werk en met de band. dus computer is niet meer mijn prioriteit. kevin |
Quote:
strakke bak hoor en we zien um graag in Friesland :thumbup: gr pieter. |
All times are GMT +1. The time now is 07:48. |