|
TH-lines staat altijd lekker onder elke type Golf! :thumbup: Behalve de 5 en de 6! :D
|
|
kerst valt vroeg in belgie zeker?! :cool: :thumbup:
|
dit is kerst,verjaardag,pasen en nieuwjaar samen hoor
|
;) dat geloof ik meteen ja, nog steeds geen spijt ervan dat je eraan begonnen bent als je ziet wat voor bedragen er doorheen gaan? :D :cool:
|
maar neen :screwy: :D :D :D :D
oja....bijna vergeten |
aan het drogen en klaar voor vernis
|
:jacks: :jacks:
|
altijd een lekker gezicht zo vers gespoten carrosserie!
|
gister nog wat pakjes binnengekregen
ben op de laatste stukjes aant wachten en dan gaan we monteren |
:rock: :clap: :woowoo:
|
:D
bestaan er soms ook harde hemels voor mk1??? Ik heb namelijk een beetje heel heel veel zwart leder over van men air ride in te bouwen in m'n audi Als er een harde hemel bestaat kan ik die mooi bekleden |
zo, jij gaat hard! keep it up :thumbup:
|
Quote:
yup, die zijn er wel origineel maar is bijna niet aan te komen (een goede complete set) |
:rolleyes: is de hemel van een mk2 niet passend te maken??
staat me iets van bij dat dat niet al te moeilijk moet gaan en als je em toch gaat bekleden met leer kun je de inperfecties goed wegwerken ;) |
moeten we eens bekijken,thanks voor de tip!
Morgen kodak mee naart werk nemen om een deftige foto te maken maar hier het bewijs dat hij blinkt :D |
lekker hoor! strak kleurtje :)
|
MAN MAN MAN das seht ja GEIL aus :cool: :thumbup:
|
Misschien dat ik het gemist heb, maar welke kleur is dit?
Net projectje man! |
Sage green van vw mk5
was gek van t kleurtje en had er ook nog nooit een mk1 in gezien Of dat lang zo gaat blijven den k k niet,want een paar mensen lopen al te zagen dat ze de kleurcode willen :-( |
|
Quote:
Das een kwestie van gewoon niet geven :D laat ze het maar lekker zelf uitvogelen als ze die kleur perse willen toch?! Hoe staat het verder ermee? |
ach zwijg me er van
Carrosier moet enkel nog wat stofjes er uit halen en hij kan mee naar huis,nu ligt die thuis ziek met z'n rug,dus dat gaat geen reet vooruit En bij VW geven ze ma altijd maar de helft van de stukken mee ofwel de verkeerde enzo,dus blok schiet op die manier ook nie op Effe kutmomentje dus |
Schiet dus lekker op allemaal :shake: hier ook een probleem, teveel andere dingen te doen en dus geen tijd voor de mk1 :mad:
heb pas 1 veerschotel los in 3 weken :( :redface: Voor zover mogelijk succes ermee :thumbup: |
Quote:
thanks,i need it :( Ze hadden dus me de helft juiste en de helft verkeerde klepstoters meegegeven,dingen kosten ongeveer een 50€ ofzo Vond dit al vrij veel geld voor zo kleine dingetjes,maarja...je hebt ze nodig Ik ben dus overdag verkoper bij Citroën en zowel de carrosserie als m'n motor liggen hier op t werk Ik zeg zojuist dat ik niet verder kan door die domme klepstoters Zegt m'n baas,kijk eens in het magazijn schuif nr zoveel Ok ik kijken....GEWOON DEZELFDE KLEPSTOTERS!!!! zoveel als k maar wil JUIST dezelfde onderdeelnummer staat er in,zelfde kleur en al AAN MINDER DAN EEN HALVE EURO PER STUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: in het vervolg browse ik even hier door het magzijn voor ik wat bestel :shake: |
:shocked: RAAR!!!
Ben toch wel benieuwd waar dat prijsverschil vandaan komt aangezien de nummers en alles hetzelfde is...... enige verschil is het logo op de doosjes?! :rolleyes: |
inderdaad
Dingen hebben dezelfde nummer op het kraagje staan zelfde kleur,zelfde materiaal,kortom hetzelfde onderdeel dus bovenblok kan al afgebouwd worden nu nog lagerschaaltje dat ik mis voor cilinder 4 |
terug van een weekendje ultimate dubs in UK en weer boordevol ideeën en goede moed
alleen is de carrossier nog steeds in ziekenverlof en staat de kas onder een leuk laagje stof Vanavond spreek ik de baas er eens over aan,ik wil dat hij afgewerkt word. ik kan er niet meer tegen. Heb dan uit UK ook alle ophangingsrubbers meegebracht in polyethureen (ofzoiets) |
Nieuwe ideeen gaan meestal gepaard met veel geld :D
Powerflex?????? |
Quote:
neen ander merk,rood van kleur en vraag nu niet om de kelder in te gaan kijken welk merk :D deze heb ik vanavond opgepikt,kon er niet aan weerstaan (worden natuurlijk wel anders bekleed he) recaro's [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] |
Quote:
Dan zal ik het niet vragen maar gewoon zeggen dat je moet gaan kijken :tongue: Behoren de recaro's tot je nieuwe ideeen? :rolleyes: |
good lad :D
|
eindelijk terug wat updates :thumbup:
bovenblokje gemonteerd schrick nokkenas verstelbaar nokkenastandwiel schrick veren schrick stoters OEM kleppen geslepen,gerodeerd en klepzittingen vergroot :thumbup: Afgelopen maandag begonnen aan de 2de keer mat zetten met 1200 water voor de laatste laag onderblokje toren eens er in gezet :D :thumbup: |
Quote:
PU, Polyurethane/urethaan ;) Heb je die gekocht van dat merk die op Ultimate Dubs stonden en alles in 't oranje biijhadden ? (ben de naam ff kwijt). Ik had er zelf ook voor info gevraagd en ze konden blijkbaar ook andere kleuren leveren, alleen met langere wachttijden omdat ze slechts éénmaal om de zoveel tijd 'n andere kleur produceerden. Alle producten waren volgens hun wel 80 shore, wat toch redelijk hard is... en men vertelde mij dat ze geen andere hardheid leverden... Maar voor dit racertje is 80 shore misschien wel de gewenste waarde :) Alleszins 'n dik project ! blijf zo mer doorgaan :thumbup: |
neen toch niet
het kraampje der naast Het kan mss aan mij liggen,maar ik heb die oranje rubbers vast gehad en bekeken en vond ze er niet echt uitzien,en dan heb ik het niet over de kleur Ook waren deze spot goedkoop t.o.v andere merken Kwaliteit betaal je,dus ben voor een ander setje gegaan |
Gaat weer de goede kant op zie ik wel :)
Als ie klaar is kom ik toch ff gereden voor een bezichtiging :D |
zet ik gelijk '' een pilsje'' klaar ;-)
|
Quote:
Klopt, ook vrij gebrekkige kennis van de verkopers... Ik ga zowiezo toch ook andere bestellen. :) |
''in blijde verwachting''
neen ik word nog geen papa maar het voelt wel leuk aan :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:44. |