![]() |
Ongeveer 70 nog in Nederland.
Rond de 10 in Friesland. 14% van het totaal. Mooie score. Edit nieuwe feiten 12 Rallye's = 17% ! |
Quote:
Thanks Piet! :thumbup: en ook jouw Rallye heeft Fries bloed dus! Goedzo :D |
Quote:
de teller qua opkomst staat al op 11 André :wow: :D.....tenminste als jij onze Friese ''Mr Rallye'' nog niet hebt kunnen overtuigen? anders komen we nu al op 12 uit!! :thumbup: dus het percentage kan weer bijgesteld worden ;) |
Aangepast :-)
|
Quote:
Die mister Rallye is dat meneer k met dat rooie ding :D . Ik had hem vandaag nog gebeld hij had het druk dus ik kon het niet vragen, of hij wilde niet dat ik het vroeg ;) . Daarom zei hij dat hij het druk had :screwy: |
Quote:
Dat blijkt maar weer :thumbup: |
Quote:
En daarvoor komt me golf uit Rotterdam. En daarvoor uit Apeldoorn. Me Rallye heeft echt alle hoeken van het land gezien. |
Quote:
Yep dat is meneer ''K'' Piet ;) enne hij heeft het idd erg druk.... :( maar laat het hem maar mooi druk hebben! dan komt hij tenminste ook niet met zijn handjes aan ''dat rooie ding'' en hoeft hij hem alleen maar te starten en weg te rijden op 1 Mei :D:D |
Hoe Wil Je Dat Eigenlijk Hebben Guido Want Klaas Kan Maar In 1 Auto Rijden En Kan Niet Met De Rallye En De F&ig60 Naar De Meet Komen Aangezien Dat Klaas Niemand In Zijn Autos Laat Rijden :D
OF ZULLEN WE HEB DAN EEN VOORSTEL DOEN DAT IK 1 VAN DE AUTOS OP DE AMBU OPHAAL WANT DAT KRENG ZAL ER STAAN. :D ;) GR PIETER. |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Klaas heeft ook in mijn auto mogen rijden Pieter ;) Dus denk dat ik vast wel in 1 van zijn auto's mag rijden,.... :rolleyes: :D En anders zijn er vast wel meer mensen/medeforummers die ideeën hebben hoe Klaas daar moet komen.... :cool: We helpen hem wel een beetje,hij doet tenslotte ook veel voor een ander ;) :thumbup: Quote:
Dat is ook nog een optie Pieter,;) jij hebt je groot rijbewijs,dus dat komt wel goed :D |
Quote:
heb jij daar tijd voor als oganisatie ? :wow: |
Quote:
Ik heb hulp Alberto :D :thumbup: |
hoi
ik ben arie beekman uit leuvenheim en heb sinds kort ook een rallye gekocht en als de meeting 1 mei doorgaat dan kom ik ook met de rallye ik heb rallye nr 43 gekocht deze moet nog wat worden opgeknapt omdat deze motorisch niet goed meer is maar deze is zeker dan klaar gr arie uit leuvenheim |
Welkom Arie, dus maar niet slopen? :thumbup:
|
ik heb er 2 gehad en 1 daarvan verkocht omdat er behoorlijk wat werk aan zat ik kreeg er veel reactie op maar veel daarvan was dat het toch wel zonde was en ik heb hem aan een jongen verkocht die gaat hem weer opknappen en ik ga zelf met de andere rallye rijden
gr arie |
Quote:
Welkom Arie! En leuk dat jij ook langskomt met jou Rallye op 1 mei! :thumbup: Een foto van je Rallye mag je best ff uploaden hoor,....:D Dan kan de lijst ff aangepast worden ;) en succes met die kleine dingetjes die er nog aan gedaan moeten worden! gr; Guido |
Van het weekend even een nieuw topic aanmaken
We zijn er uit,en gaan er Frisian Edition van maken :thumbup: Edition one,en Edition Blue zijn toegevoegd aan de toelating's eisen :D Dus Frisian Edition 2011 Golf Rallye Golf Fire&Ice Golf Edition One Golf Edition Blue ONLY :thumbup: (en speciaal voor Alberto ook Golf Country :D) binnenkort dus een nieuw topic! |
wolfsburg edition versie met (brede bumpers) er dan ook maar bij :D
edition one is toch met smalle bumpers bij mijn weten :redface: of zit ik er naast. gr pieter. |
Quote:
eeuwige discussie Pieter wolfsburg edition is uit de USA ;) dus op deze een :lock: |
Yup mag op :lock: idd,
alle info is inmiddels gepost ;) thread gaat hier verder: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=80378 |
All times are GMT +1. The time now is 16:41. |