Sooooooooooooo!! Vette foto van mijn Porsche zo in het zwart/wit.....
Thanx........ |
Quote:
Heyyy dan heb ik jou vrijdag avond ook nog in veenendaal gezien :D idd erg vet! |
Ook van Danny en Lennart érg nette foto's...
Viel me al wel op dat het gemiddelde fototoestel van dag de dag ook steeds groter wordt :D |
Zo mensen wat was dit een super geslaagd weekend. alles was top in orde.
de combi van een weekend meeting met zo'n mooi park is perfect en ik kan het ook iedereen aanraden voor volgend jaar :thumbup: hier even klein deel foto's van de zaterdag huisjes waren van alle luxe voorzien en we kwamen er makkelijk alle auto's kwijt. s'avonds een super pleinfeestje gehouden met oldscoolbob en de raibowcrew. @ oliver dit plein is weer gereserveert voor volgend jaar en weer voor parkstad,oldscoolbob, en de rainbowcrew :thumbup: en als het dan even regende dan kon je een bezoekje nemen bij de vliegbasis van de crew :D :D :thumbup: goed je best gedaan jeroen hahaha de rest van de foto's komen een dezer dagen opwww.vwclubparkstad.nl |
Die foto van Kip met zijn kut vliegveld, haha! Mooi :D
|
Quote:
:lmao: :lmao: :lmao: |
@Vlammende: Thnxs! Was ook een leuk intiatief van MIVW met een relaxte sfeer!
@JaboG60: Ik heb hem ook nog wel in kleur! Het is een dikke wagen! Die wielen staan super! @Bob: :thumbup: |
Quote:
damn nu achteraf behoorlijk spijt dat ik ondanks het kutweer niet geweest ben. :( |
Je naam kwam nog wel door de speakers! ;)
|
Over het weer ga ik niet beginnen, daar is nu al genoeg over gezegd.
Onze belevenis was dat de meeting een kruising was tussen de Worthersee en Edition 38. Het grasveld bij het water is net alsof je in Reifnitz bij oma in de tuin staat geparkeerd en mede door de muziek en de interview's was het een mooi opwarmertje voor Edition 38 waar dit ook gedaan word. Goed georganiseerd, niks te klagen, op naar volgend jaar en hopenlijk beter weer. |
topmeeting!!! en lekker dicht bij :P 1,5KM
alleen jammer dat je geen partytent mocht opzetten! vooral met dit soort weer! |
Quote:
nou ik heb ze toch echt zien staan hoor ;) |
Mooie Meet
Goed georganiseerde Meeting :thumbup:
Lekker droog gestaan onder een XXXL Paraplu :) Voor nog meer foto's klik hier....... http://picasaweb.google.com/TypeOne...rAir2010Braamt# |
Naar VW Fanatics had ik onderandere Kevin Rossewij mee genomen, hieronder even een preview van een aantal van zijn foto's...
Meer te vinden op www.vwculture.nl Later deze week volgen er ook nog foto's van Egzon Berisha! |
De foto's van VW Fanatics 2010 zijn uiteraard ook weer op onze site te vinden: www.vwclubparkstad.nl
Alvast een preview: Uiteraard met een "LESS = MORE" sticker :thumbup: :rock: |
Iedereen die ondanks door de regen naar VW Fanatics 2010 is gekomen!
BEDANKT! Ik vond het echt super. En ongelofelijk en wat een coole reacties allemaal! Dit jaar hebben we opnieuw alles uit de kast gehaald en we kunnen wel spreken van een mega geslaagd event. De kwaliteit van de auto´s was ontzettend hoog! Heel bijzonder gezien het weer. De nieuwe locatie had veel mogelijkheden waaronder de weekend accommodatie op het bungalowpark! Op vrijdagavond was het al 100% Dub Fetish! Super gezellig om een rondje te lopen op het park. Op de zaterdag een was er de MIVW Meet & Greet bij een nabijgelegen tankstation en s’avonds gezellig een drankje tijdens de pre-party beide ook een succes. ‘Combining forces to make our events better’ De dingen die voortkomen uit de samenwerking met MIVW worden steeds mooier. Naast het digitale show & shine systeem is de manier van on-stage interviews onze nieuwe creatie! We´ve only just begun, watch out for more! De komende maand zijn we druk met de afwikkeling van 2010 en vanaf oktober gaan we ons weer volop inzetten om er in 2011 nog iets mooiers van te maken! Don´t miss it ;) VW Fanatics & MIVW |
Dan houd maar een plekje vrij voor ons, want ik denk dat ik voor de hele groep mag spreken als ik zeg dat we er volgend jaar zeker weer een heel weekend bij zijn! :thumbup:
|
En wij komen ook zeker weer!
Denk dat we weer met Parkstad op zo'n pleintje moeten gaan zitten, dat was dit jaar ook geslaagd! :D |
Quote:
zeker weten Tom, dan is het hopen op beter weer dan nemen wij ook zo'n top bbq mee. dan word het een nog groter feest dan dit jaar. hier hebben al een hoop mensen spijt dat ze niet zijn meegegaan. dus dat word nog een huisje meer voor ons volgend jaar :thumbup: |
De Regenboog jong's zijn er sowieos weer bij!
Het was nu al een super weekend dus het kan alleen nog maar beter worden met warm weer! @ Oliver of Cor... wat vonden die Westside gasten er dan van? Aangezien die ff op de koffie kwamen!? :D |
Quote:
Die vonden het helemaal kicken en zeiden dat ze volgend jaar met meer crewmembers wilden gaan! :thumbup: |
Jeuj, eerste foto van mijn barrel :D |
deel 2 staat inmiddels ook online op www.vw-speed.nl
foto's gemaakt door Bernd, ook van de GTG op zaterdag. |
Quote:
Absoluut! :thumbup: Was een gezellig en zeer geslaagd feestje! Al was ik dit jaar met mn Army Daily Golfje daar maar dat mocht de pret niet drukken, ligt nog zo'n lekker Teaserrrr cd'tje in van jullie! ;) Volgend jaar dus absoluut weer zo'n pleintje, was nog een hutje vrij dus word alleen nog maar een groter feestje haha! :D @ Fanatics-MIVWcrew en de rest met de helpende handjes: MEETING WAS TOP! :thumbup: |
Nou het heeft even geduurd, maar ik heb ook een aantal foto's gemaakt, hierbij dus :)
Voorproefje: Link naar het album: Klik voor photobucket Foto's in groot formaat? -> PB |
|
Quote:
:wow: |
Ik mis een linkerarm Alberto. :D :D :D
|
dat vwf zeg :shake: :screwy: super dikke jet :thumbup: |
Quote:
het is geen Manta René :D |
Oja daar hoort dat bij. :D :D :D Manta Manta. :D :D :D
|
Iemand misschien ook meer foto's en of Info van deze Corrado :eek: Alvast Bedankt! Ben zelf niet op deze meeting geweest, maar wat betreft de regen dit heeft wel mooie plaatjes opgeleverd...? Zo zie je een meeting niet vaak.,weer wat anders toch :thumbup: |
Die corrado was een lid van low familia.
Toen ze vrijdag aankwamen was het eerste wat ze deden die corrado naar beneden schroeven! Zoals hij daar stond is hij niet naar huis gereden. Die wielen zijn 18" AMG's. |
Quote:
:shake: |
Heb nog een foto voor je, Jettaracing. Niet een superfoto want had net de cam uit mijn tas gehaald :D
edit; Contrast is wel ver achteruit gegaan via tinypic.com :confused: |
ik vond die corrado niet echt super.
liever een net wiel eronder een een mooie stance. dan hem steeds omhoog omlaag schroeven, omdat er eigenlijk niet mee te rijden is anders.... :shake: verder een top meet! en Vlammende waneer komen je foto's op vwcullture.nl ? greetz |
Quote:
Staat er wel leuk op toch? let ook eens op mÃ*jn ietwat bezorgde gezicht , had toen al een beetje het idee dat er iets mis was met mijn aandrijfassen , :D Ik hoef iig niet te schroeven voor een meeting , deze rijd altijd zo 'laag' :thumbup: ( ja ,ik weet dat ie nog wel iets lager kan ,maar dan kom ik het dorp niet meer in hier :tongue: ) |
Quote:
Staan erop! http://www.vwculture.nl/vwfanatics_egzon_berisha.html |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 11:22. |