50 euro pfft.. En als je één met zwarte letters monteert en de normale met rode letters achter de voorruit legt? :redface:
Mja, die flikken hebben ook niets beters te doen... Zou graag eens gaan tanken met m'n gele Polo, want de tank is bijna leeg (hoe slagen autoverkopers er toch telkens in de tank net niet leeg te hebben gereden als ze hem afleveren..) maar hij is nog niet ingeschreven etc.. Maat van me had het eens vlaggen met z'n gele Mini (die hij al verkocht heeft). Hij was ook niet meer ingeschreven, is tegengehouden, en iets van 200+ euro boete... En die agent durfde dan nog te vragen of hij die Mini niet wou verkopen aan hem! :screwy: |
Zoals jullie mss al gezien hebben bij auto's te koop mag deze evt weg daar ik m'n ook heb laten vallen op een corrado. :tongue:
Mocht er toch geen interesse komen dan blijft deze en komt er binnenkort het origineel staal onder met white wall's enzo... I'll will keep you informed. ;) Grtz Poloken |
Quote:
Oeh, vette plannen. Die staaltjes zijn inderdaad leuk met white walls. :thumbup: |
De wintervelgen zijn, op de white wall's na, af:
Grtz Poloken |
Netjes, is het nu gelukt met die naafdeksels of heb je nieuwe gekocht?
Wel grappig om mijn ex-velgjes zo te zien. :D |
Quote:
De naafdeksels zijn de die die ik had, heb ze erop gelijmt met superfix... :) Vandaag ga ik om de white wall's. :thumbup: Grtz Poloken |
De white wall's zijn in m'n bezit, het zijn er van atlas. Van tweekend ze monteren. Iemand goede tips om ze goed te bevestigen?
Grtz Poloken |
Voila fotoke van de velgen met white wall's:
En wat denken jullie? :) Grtz Poloken |
Supervet :D benieuwd hoe ze onder je polostaan
|
Quote:
Thnx Xiquzor... Donderdagmiddag komen ze eronder... :thumbup: Grtz Poloken |
Vet. Straks krijg ik nog spijt dat ik ze verkocht heb. :D
|
Quote:
Haha, thnx. Voor de juiste prijs staat alles te koop é... :tongue: Grtz Poloken |
Fotoke met de white wall's:
|
Aight, ziet er nog deftig uit, lekker old-school. :) Zelf ook tevreden van het resultaat?
|
Quote:
Ja zeer tevreden, wil hem wel nu trg verlagen... |
Quote:
Verkoop je die veren die je er nu onder hebt als je hem verlaagd hebt? |
Quote:
Neen die heb ik nodig voor de keuring... ;) Grtz Poloken |
Quote:
Toch niet als je een attest hebt voor de verlaging? |
Quote:
Het setje dat ik nu wil is te laag voor de keuring en zeker op deze wielen... |
Nog ééntje van op afstand getrokken:
Grtz Poloken |
De lenso's zijn verkocht. Nu es kijken voor een verlagingssetje van een 6-tal cm. Denk om volgende zomer een 13" verbreedt staal aan te schaffen en daar dan de white wall's bij gebruiken... Vindt de polo echt super zo, alleen zou hij wat breder mogen komen te staan vandaar deze gedachte... Of zou ik met spoorverbreders werken? Hoeveel mm mag ik dan max nemen?
Grtz Poloken |
Je kunt ook deze staaltjes laten verbreden? Denk dat dat wel super zou zijn. Maar a.u.b. niet superbreed met getrokken 155 banden op een 8J velg want dat trekt op niets vind ik.
|
Quote:
Deze staaltjes ga ik houden Ian voor de keuring. Ik zou max 7" breedt gaan met een 165/55 band ofzo als dat bestaat. Kmoe de wall's er nog op krijgen é. :D Iemand van hier op tforum had de perfecte set voor me maar jammer genoeg verkocht: Zoiets dus in 7x13" zie ik zeker zitten. Grtz Poloken |
7x13 is wel mooi onder een Polo. :)
Is hij al verlaagd? |
Quote:
Nope, ben nog aan twachten op de verlaging... Had ergens spoorverbreders gevonden van 15mm voor achteraan maar hoor jammer genoeg nts meer van die persoon... :confused: Grtz Poloken |
hey, men bestelling bij huttuning staat al meer dan een week op dezelfde status :confused: "Bestelling is bevestigd en in behandeling."
als er tegen donderdag geen verandering in komt rij ik er savonds zelf nog om!! Quote:
|
Poloken vandaag trg gaan halen bij m'n garagist. Alles is in orde laten zetten, maw:
- nieuwe naftepomp - nieuwe naftefilter - groot onderhoud (van luchtfilter tot koelvloeistof) - uitlaat herstelt (zat klein gaatje in middenste gedeelte) - en nieuwe distributieriem laten steken. Dus hij kan er weer tegen voor duizenden km's... :thumbup: Grtz Poloken |
Vandaag de wagen nog es goed gekuist, twas nodig met dat vriesweer en vele regen de laatste dagen... Hehe. Was dit nt gewoon ze, zeker nt als je hem normaal 3x in de week wast.
Mochten er mensen interesse hebben, hij staat te koop é. De opvolger komt eraan dus hopelijk komt m'n projectje in goede handen van een liefhebber die er nog iets mooi's van gaat maken. Voor info zie verkoopstopic of gewoon es pm'en. Grtz Poloken |
Kan jij mij es mailen waar je die whitewalls gevonden hebt?
Ik zou ze plaatsen op ne 16inch onder ne golf IV.. alexander.d@live.nl |
All times are GMT +1. The time now is 11:31. |